HOUD JE BEK EENS!quote:
De kans is nog groter dat je vandaag door een meteoriet wordt getroffen. Dus zanik niet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik héb al zo'n zin 8 uur in zo'n zenuwenbak te gaan zitten, zonder dat ik denk aan de crash- en terrorisme-mogelijkheden
Idd... omdat we geen constructieve bijdrage meer leverden ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ze hebben dat geile postzegeltopic gesloten??!?
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef babette21 het volgende:
nou moe, ze hebben dat geile postzegeltopic gesloten??!?
terwijl ik vannacht nog 38 opties had bedacht om rechtsboven op de envelop te plakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef Zhenar het volgende:
Idd... omdat we geen constructieve bijdrage meer leverden ofzo!!!!1!111
mja dat lijkt me een topic om beter te mijden zolang ik op 't werk zitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel ik net wel een post van hetzelfde licht in het condoomtopic in SEX zag, die moet ik nog eens even nader bestuderen op kansloosheid.
nee man..... op SC zíjn helemaal geen zwijgzame typesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha!! Dus Airelle is een een zwijgzaam type.
![]()
Ik heb wel haar fan-tas-tische website gevonden: http://vivoo.0catch.com/quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat lijkt me een topic om beter te mijden zolang ik op 't werk zit
Is New York niet 1 groot doelwit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vlieg je over potentiële doelwitten?![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De kans is nog groter dat je vandaag door een meteoriet wordt getroffen. Dus zanik niet!![]()
Soaptechnischerwijs zou het wel interessant zijn als je vliegtuig zou worden getroffen door een meteoriet!quote:
IK WIL UIT DE SOAP!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Soaptechnischerwijs zou het wel interessant zijn als je vliegtuig zou worden getroffen door een meteoriet!![]()
Gezien de verhaallijn komt dat dan ook goed uitquote:
ik kom niet verder dan blz.1 maar dat zegt al genoeg....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel haar fan-tas-tische website gevonden: http://vivoo.0catch.com/
én: dan hebben we weer ruimte voor een echtequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gezien de verhaallijn komt dat dan ook goed uit.
Die foto's...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan blz.1 maar dat zegt al genoeg....
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:43 schreef buzzer het volgende:
beetje jammer, maar dit topic is te ver ontspoord om het nog op de rails te krijgen.
ik heb ook 'n paar van die halve gothictypjes op m'n caseload... misschien zit er wat voor je bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |