abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39458924
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd met Pasco.

Hoe lang je 'm binnenhoudt ligt er helemaal aan hoe snel hij aan jullie en aan zijn nieuwe huis gewend is. Als 'ie drie weken onder een bank verstopt blijft, laat je 'm natuurlijk nog niet naar buiten. Maar als hij naar jullie toe komt, reageert op zijn naam en op het rammelen met de kattenbrokjes, zich laat oppakken, vind ik 6 tot 8 weken aan de ruime kant.

Mijn asielpoes (tja, het blijft een zwerver, zei men in het asiel) heb ik hooguit twee weken binnengehouden. De eerste keren naar buiten bleef ik er wel steeds bij en zorgde ik dat ze na 20 minuten weer naar binnenkwam (etenstijd!).

Succes ermee.
Tnx
Hij lijkt al vrij op zijn gemak, vind het heerlijk met ons in de buurt en wil dan ook regelmatig spelen. Af en toe kijkt hij nog op van een geluidje, maar verder ligt ie door de hele kamer op verschillende plekken te liggen, en zijn plekje in de bijkeuken zoekt hij ook regelmatig op.
Hij wil wel graag naar buiten alleen, vind het een beetje zielig dat ie nog lang binnen moet blijven .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:51:29 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_39459057
Hij zal gechipt zijn, was je nog van plan een bandje met adreskokertje om te doen? Ik doe dat wel, dan kan men tenminste zien dat de kat ergens thuishoort, dus geen zwerver is. Er zijn tegenwoordig zgn. 'cat safe'-bandjes, die hebben een kliksluiting die openspringt als er druk op komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_39459301
Wat een leuk beestje is Pasco, met dat kleine vlekje bij zijn neus
Wat goed Elefes een beestje uit het asiel

Moet ie persé naar buiten, kan ie niet binnen blijven of eventueel met een tuigje naar buiten als ie dat wil?
pi_39462946
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk beestje is Pasco, met dat kleine vlekje bij zijn neus
Wat goed Elefes een beestje uit het asiel

Moet ie persé naar buiten, kan ie niet binnen blijven of eventueel met een tuigje naar buiten als ie dat wil?
We hebben een tuigje, en hem ook al even buiten gehad daarmee.. Maar nu wil hij nog meer naar buiten Uiteindelijk is het wel de bedoeling dat hij veel buiten komt, maar hij moet dus eerst wennen binnen, zodat hij niet meteen wegloopt.
De buurt hier is vrij rustig, we hebben een redelijke tuin met lekker veel struiken etc. om onder te kruipen, en er lopen meerdere katten rond. Met onze vorige kat in ieder geval nooit echt problemen gehad met het buiten zijn

Een halsbandje met gegevens er bij zou idd een oplossing kunnen zijn, vooral als het los gaat wanneer er druk op komt, dank je voor de tip Lienekien

Het is trouwens wel moeilijk om een kat uit te kiezen in het asiel, er zijn er zo veel die je mee naar huis wilt nemen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_39507690
Hmm speaking of vol dus...
quote:
Er staan ongeveer 4500 asieldieren op www.dierenasiels.com : katten en kittens, honden, konijnen, cavia’s enz.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_39518144
Hier kan ik wel om janken weet je dat
quote:
Angel is een erg aanhankelijke en dove dame van ongeveer 10 jaar. Ze moest het veld ruimen in verband met de komst van een nieuw bankstel. Ze knuffelt graag en is dol op aandacht. Erg leuke poes die niet naar buiten kan in verband met haar handicap.
Voor een bankstel verdomme
pi_39619245
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]

slaat idd weer nergens op, je doet je kinderen toch ook niet weg als je ineens een jacuzzi wil en je kinderen te veel kosten om óók nog een een jacuzzi te hebben
dierenmishandeling e.d. word in NL ook veel te slap aangepakt (net als in vele andere landen helaas)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 22:50:41 #108
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39620479
Whaaaaaaaaa, ik kan daar zo pislink van worden!

Ons bankstel zit ook onder de krassen, maar we hebben dan ook bewust geen dure genomen.
Ik zou mijn beestjes echt never nooit niet wegdoen, en al helemaal niet om zo'n kutreden!

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_39651961
Bijvoordbeeld hier

Kijk eens wat een lief beestje.

Vind het wel jammer dat er zoveel katten worden weggedaan wegens een zogenaamd tijdgebrek

[ Bericht 5% gewijzigd door eBay op 09-07-2006 15:15:01 ]
  zondag 9 juli 2006 @ 09:05:36 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39652867
Idd een schatje om te zien...als die mensen er nu gewoon nog eentje bij nemen...
Ik kan me echt niet voorstellen, dat als je zo'n liefie thuis hebt, je er dan geen tijd/aandacht voor hebt.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:34:15 #111
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39663458
tvp'tje
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:18:03 #112
62419 CherryLips
chocoholic
pi_39664513
quote:
[..]

Tap tap tap
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2006 @ 18:20:56 #113
43556 miss_dynastie
pi_39664592
quote:
[..]

Ik hoop dat ze zelf straal bezopen worden en het helemaal onderkotsen of zo.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:55:46 #114
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_39674369
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zelf straal bezopen worden en het helemaal onderkotsen of zo.
En anders kom ik wel een keer op visite! Geef mij een fles Pisang Ambon of zo'n ander walgelijk zoet drankje... Kunnen ze hem direct bij het chemisch afval zetten! ( de bank dan he?)
pi_39675204
ik ben vrijdag sponsorspullen wezen zoeken voor mijn dierenasiel, en we hebben veel gehad! allemaal heel duur spul. blijkt dat het toch nog bij veel winkeliers leeft :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')