Tnxquote:Op zondag 2 juli 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd met Pasco.![]()
Hoe lang je 'm binnenhoudt ligt er helemaal aan hoe snel hij aan jullie en aan zijn nieuwe huis gewend is. Als 'ie drie weken onder een bank verstopt blijft, laat je 'm natuurlijk nog niet naar buiten. Maar als hij naar jullie toe komt, reageert op zijn naam en op het rammelen met de kattenbrokjes, zich laat oppakken, vind ik 6 tot 8 weken aan de ruime kant.
Mijn asielpoes (tja, het blijft een zwerver, zei men in het asiel) heb ik hooguit twee weken binnengehouden. De eerste keren naar buiten bleef ik er wel steeds bij en zorgde ik dat ze na 20 minuten weer naar binnenkwam (etenstijd!).
Succes ermee.
We hebben een tuigje, en hem ook al even buiten gehad daarmee.. Maar nu wil hij nog meer naar buitenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk beestje is Pasco, met dat kleine vlekje bij zijn neus
Wat goed Elefes een beestje uit het asiel
Moet ie persé naar buiten, kan ie niet binnen blijven of eventueel met een tuigje naar buiten als ie dat wil?
quote:Er staan ongeveer 4500 asieldieren op www.dierenasiels.com : katten en kittens, honden, konijnen, cavia’s enz.
Voor een bankstel verdommequote:Angel is een erg aanhankelijke en dove dame van ongeveer 10 jaar. Ze moest het veld ruimen in verband met de komst van een nieuw bankstel. Ze knuffelt graag en is dol op aandacht. Erg leuke poes die niet naar buiten kan in verband met haar handicap.
slaat idd weer nergens op, je doet je kinderen toch ook niet weg als je ineens een jacuzzi wil en je kinderen te veel kosten om óók nog een een jacuzzi te hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Hier kan ik wel om janken weet je dat
[..]
Voor een bankstel verdomme![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zelf straal bezopen worden en het helemaal onderkotsen of zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En anders kom ik wel een keer op visite! Geef mij een fles Pisang Ambon of zo'n ander walgelijk zoet drankje... Kunnen ze hem direct bij het chemisch afval zetten!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zelf straal bezopen worden en het helemaal onderkotsen of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |