Juist!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef hiena het volgende:
het is wel schattig vind ik, al die jonge kittens, maar mensen moeten nadenken voordat ze een nestje willen, en ALS je een nestje wil, dan kan je beter bij het asiel vragen over er nog moederpoezen zijn, ipv je eigen poes zwanger te laten worden!
En dat is zo ontzettend leuk, heb dat jaren gedaan, moeders met kittens en flessekittens, heel wat ukkepukken over de vloer gehad en grootgebracht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef hiena het volgende:
het is wel schattig vind ik, al die jonge kittens, maar mensen moeten nadenken voordat ze een nestje willen, en ALS je een nestje wil, dan kan je beter bij het asiel vragen over er nog moederpoezen zijn, ipv je eigen poes zwanger te laten worden!
haha inderdaad!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:35 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat is zo ontzettend leuk, heb dat jaren gedaan, moeders met kittens en flessekittens, heel wat ukkepukken over de vloer gehad en grootgebracht.
Dus heb je een ontzettende behoefte aan kittens, kijk eens of je als opvang adres mag fungeren voor moeders met kittens of flessekittens(dat laatste is erg veel werk trouwens, kan erg tegenvallen als je 3 kittens hebt die elke 2 uur wat te eten willen).
Dan heb je en je kittens gehad en je hebt ermee geholpen, wat wil je nog meer, je kan elk jaar hele bergen van kittens om je heen hebben
zelfs de manier waarop hij presenteert staat me niet aan, hoewel mijn asiel er ook op was.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Nu op TV 2 (tros) het 2e programma van Martin Gaus om asieldieren te herplaatsen.
Ik heb er 5 minuten naar kunnen kijken. Wat een verschrikkelijke presentatie![]()
Domme mede-presentatrice die geen goede vragen kan stellen, en die Gaus dreunt dingen op en vergeet gewoon rustig, relaxed en normaal te presenteren....
Timing is ok in deze tijd, maar MY GOD wat een vreselijk programma![]()
Wij hebben geen andere dingen.. Jinky is ons eerste huisdier..quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed Tally
Hoe gaat het met Jinky, en hebben jullie nog andere dieren eik.?
Enneh is dat een sinaasappelboompje?
Ik ben bang om haar op te pakken want je voelt echt al dr botten zitten..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:33 schreef Uhmmie het volgende:
Volgens mij si ze helemaal niet te mager hoor
Ziet er hartstikke goed uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |