Als je op de blacklist staat zien andere maatschappen dat ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nou, ik kom net van het Univé kantoor! Wat een ongelovelijke hufters daar zeg!
Ze hebben dus van mijn vader het vrijwaringsbewijsje ontvangen maar hebben mijn verzekering gewoon laten staan omdat ze gelijk dachten dat ik dus mijn verzekering op had gezegd om mijn auto te verzekeren onder mijn vaders naamDit vonden hun echt niet kunnen, dus hebben ze het gewoon op mijn naam gelaten en mij gelijk een rekening gestuurd van ¤ 754,- euro
Toen ik uit probeerde te leggen dat ik de auto dus echt niet meer gebruikte en zelfs ergens anders woonde wouden ze daar echt niets van weten. Elke keer als ik wat wou zeggen onderbrak ze me gelijk met dat ze het niet vond kunnen dat ik het zo probeerde. Echt super onbeschoft, iemand niet uit laten praten. Al helemaal bij een klant!En toen bleef ze maar doorpraten dat ze mij nu op de interne zwarte lijst zouden zetten onder "poging tot onderduiken jongerenpremie"
Ja, dus?!?! Alsof ik ooit nog bij Univé een verzekering zou willen afsluiten
Nou ja, ik had dus al 190 euro betaald... weet niet of ik daar nog een deel van kan terug verwachten... Auto heeft in totaal nog geen maand op mijn naam gestaan, maar ze zei dat ik waarschijnlijk niets meer hoefde te betalen. Oh, toch niet, muts!
Kan er nog steeds niet bij dat die kantoor muts zo'n taal tegen me uitsloeg en ging dreigen en mij beschuldigde van liegen! Terwijl ik vanaf het begin tot het einde vriendelijk en rustig ben geweest!
Univé, nooit meer
Jups, kan je nooit meer ergens je auto verzekeren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef HPoi het volgende:
[..]
Als je op de blacklist staat zien andere maatschappen dat ook.
Jawel. Er is 1 maatschap die je moet aannemen als je erop staat. Wel torenhoge premie natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jups, kan je nooit meer ergens je auto verzekeren.![]()
Ja, daar heb ik ook ooit wat over gehoord..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Jawel. Er is 1 maatschap die je moet aannemen als je erop staat. Wel torenhoge premie natuurlijk.
Daar ligt dus je hele probleem. Univé doet op zich niet moeilijk en schort gewoon je verzekering op. Maar in jouw geval dachten ze dus dat je ze probeerde op te lichten. Kan ik enerzijds wel inkomen, maar aan de andere kant moeten ze jou het voordeel van de twijfel geven. Je bent een klant per slot van rekening.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ze hebben dus van mijn vader het vrijwaringsbewijsje ontvangen maar hebben mijn verzekering gewoon laten staan omdat ze gelijk dachten dat ik dus mijn verzekering op had gezegd om mijn auto te verzekeren onder mijn vaders naamDit vonden hun echt niet kunnen, dus hebben ze het gewoon op mijn naam gelaten en mij gelijk een rekening gestuurd van ¤ 754,- euro
Naam?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef HPoi het volgende:
[..]
Jawel. Er is 1 maatschap die je moet aannemen als je erop staat. Wel torenhoge premie natuurlijk.
IK rij voorlopig nog in mn GLTquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef K33T het volgende:
KonnieKipke, waar is je T5R gebleven?
Volgens mij is er één of ander klachteninstituut voor het verzekeringswezen. www.klachteninstituut.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nou, ik kom net van het Univé kantoor! Wat een ongelovelijke hufters daar zeg!
Nee, dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef K33T het volgende:
Had je dus geen T5R?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |