abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39044456
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:29 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nou, ik kom net van het Univé kantoor! Wat een ongelovelijke hufters daar zeg!

Ze hebben dus van mijn vader het vrijwaringsbewijsje ontvangen maar hebben mijn verzekering gewoon laten staan omdat ze gelijk dachten dat ik dus mijn verzekering op had gezegd om mijn auto te verzekeren onder mijn vaders naam Dit vonden hun echt niet kunnen, dus hebben ze het gewoon op mijn naam gelaten en mij gelijk een rekening gestuurd van ¤ 754,- euro

Toen ik uit probeerde te leggen dat ik de auto dus echt niet meer gebruikte en zelfs ergens anders woonde wouden ze daar echt niets van weten. Elke keer als ik wat wou zeggen onderbrak ze me gelijk met dat ze het niet vond kunnen dat ik het zo probeerde. Echt super onbeschoft, iemand niet uit laten praten. Al helemaal bij een klant! En toen bleef ze maar doorpraten dat ze mij nu op de interne zwarte lijst zouden zetten onder "poging tot onderduiken jongerenpremie" Ja, dus?!?! Alsof ik ooit nog bij Univé een verzekering zou willen afsluiten

Nou ja, ik had dus al 190 euro betaald... weet niet of ik daar nog een deel van kan terug verwachten... Auto heeft in totaal nog geen maand op mijn naam gestaan, maar ze zei dat ik waarschijnlijk niets meer hoefde te betalen. Oh, toch niet, muts!

Kan er nog steeds niet bij dat die kantoor muts zo'n taal tegen me uitsloeg en ging dreigen en mij beschuldigde van liegen! Terwijl ik vanaf het begin tot het einde vriendelijk en rustig ben geweest!

Univé, nooit meer
Als je op de blacklist staat zien andere maatschappen dat ook.
pi_39044556
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef HPoi het volgende:

[..]

Als je op de blacklist staat zien andere maatschappen dat ook.
Jups, kan je nooit meer ergens je auto verzekeren.
pi_39044651
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Jups, kan je nooit meer ergens je auto verzekeren.
Jawel. Er is 1 maatschap die je moet aannemen als je erop staat. Wel torenhoge premie natuurlijk.
pi_39044676
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef HPoi het volgende:

[..]

Jawel. Er is 1 maatschap die je moet aannemen als je erop staat. Wel torenhoge premie natuurlijk.
Ja, daar heb ik ook ooit wat over gehoord..
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:05:00 #80
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_39044987
quote:
Ze hebben dus van mijn vader het vrijwaringsbewijsje ontvangen maar hebben mijn verzekering gewoon laten staan omdat ze gelijk dachten dat ik dus mijn verzekering op had gezegd om mijn auto te verzekeren onder mijn vaders naam Dit vonden hun echt niet kunnen, dus hebben ze het gewoon op mijn naam gelaten en mij gelijk een rekening gestuurd van ¤ 754,- euro
Daar ligt dus je hele probleem. Univé doet op zich niet moeilijk en schort gewoon je verzekering op. Maar in jouw geval dachten ze dus dat je ze probeerde op te lichten. Kan ik enerzijds wel inkomen, maar aan de andere kant moeten ze jou het voordeel van de twijfel geven. Je bent een klant per slot van rekening.

Ik zit zelf ook bij Univé voor m'n auto en heb deze in de verkoop, maar ik heb de auto nog geen jaar. Goed dus om dit terug te lezen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:05:47 #81
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_39045016
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef HPoi het volgende:

[..]

Naam?
pi_39045884
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Naam?
Volgens mij was dat Stad Rotterdam verzekeringen (bestaat dat nog onder die naam?)
pi_39046042
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Naam?
Rialto
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:39:41 #84
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_39046245
Ze zei dat ze mij op een lijst zouden zetten voor Univé, omdat ze dachten dat ik ze probeerde op te lichten Maar zoals ik het heb begrepen is dat alleen voor intern gebruik en is dit een andere lijst dan de gemeenschappelijke black list. Ze zei dat als ik weer een auto bij hun wou verzekeren ze niet zo blij zouden zijn
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_39052195
KonnieKipke, waar is je T5R gebleven?
pi_39069123
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef K33T het volgende:
KonnieKipke, waar is je T5R gebleven?
IK rij voorlopig nog in mn GLT

Die T5R komt er wel.
pi_39069233
quote:
Nou, ik kom net van het Univé kantoor! Wat een ongelovelijke hufters daar zeg!

Volgens mij is er één of ander klachteninstituut voor het verzekeringswezen. www.klachteninstituut.nl

Steek daar je licht eens op.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_39069337
Had je dus geen T5R?
pi_39072509
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef K33T het volgende:
Had je dus geen T5R?
Nee, dat heb ik ook nooit beweerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')