abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39005887
De vorige bewoner van mijn appartementje vond het een slim idee om zijn balkon te gebruiken als een soort tweede opslag. Potjes, blikjes... alles waarvan hij het niet binnen kon gebruiken, zette hij buiten. Met gevolg: roestvlekken op mijn balkon.
Hoe krijg ik dit weg?
  maandag 19 juni 2006 @ 16:54:49 #2
12089 DukeBox
Lees de FAQ !
pi_39006594
Hoge druk spuit al geprobeerd ?
Anders misschien bleek middel (eerst klein stukje proberen).. of gewoon een likje betonverf..
statsbakker
  Moderator maandag 19 juni 2006 @ 17:14:20 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_39007067
WD-40 Multispray gebruiken
Verwijder je ook roest mee !
Roestverwijderaar, smeermiddel, contactspray, anticorrosiespray en onderdelenreiniger in één!
pi_39026313
Cola?
pi_39026626
Koop of huur? Iig van huur moet de woningbouw het denk ik oplossen, anders iets van betonverf erover, of kunstgras.
pi_39026633

HG roest e.a. oxidatie (vlekken) verwijderaar verwijdert roestvlekken en andere oxidatievlekken uit keramische tegels, dakpannen, beton, marmer en ander natuursteen, maar ook uit metaal en hout. Ook uitermate geschikt om oxidatie te verwijderen van onbeschermde metalen zoals koper, messing, zink, aluminium, tin, brons, (giet)ijzer, lood en deze weer de originele kleur en glans terug te geven. Bevat geen zuren en is dus absoluut veilig voor marmer, hardsteen, betonsteen e.a. kalkhoudend steen. Gebruik HG roest e.a. oxidatie (vlekken) verwijderaar op een droge ondergrond. Metalen moeten schoon en vetvrij zijn. Spuit HG roest e.a. oxidatie (vlekken) verwijderaar op de oxidatie of vlekken, zodanig dat deze volledig met vloeistof bedekt zijn. Er zal een verkleuring optreden, welke bij ijzerroest paars zal zijn. Laat het product 5 minuten inwerken. De inwerktijd kan verlengd worden naar 15 minuten, maar voorkom indroging. Spuit desnoods tussentijds meer product op de vlek of oxidatie. Neem na het inwerken de vloeistof op met een tissue of een doek. Spoel, voordat het behandelde oppervlak droog wordt, altijd grondig na met een ruime hoeveelheid water totdat de verkleuringen zijn verdwenen.

http://www.hginternational.com/nl/
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2006 @ 12:26:30 #7
37843 lady-wrb
kortaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')