ik vond dat juist wel fijn, want anders zou het helemaal een kopie van Wildest Dreams zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:54 schreef Komakie het volgende:
Het eerste nummer irriteerde me zelfs een beetje. De relatief lage zang die er doorheen zit vond ik niet fijn.
Die kent toch iedereen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:26 schreef Tokus het volgende:
In de World Chart staat Maiden op 4, na Bob Dylan, Christina Aguilera en Shonannokaze (wie?).
Alhoewel de oude fans toch wel tevreden zouden moeten zijn dat er weer een mooie plaats is ingeruimd voor het metalen plaatje met twee schroefjes wat zijn schedel bij elkaar houdtquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Aardige cover, maar toch niet zó'n mooie Eddie.
Ik meen ergens ooit een oude versie van de site te hebben gezien waarop werd bericht over de nieuwe Psycho Motel, dus zo vreem is dat toch niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:25 schreef Tokus het volgende:
Het moet niet gekker worden zeg:
De officiële Maiden site gaat zomaar berichten over een nieuwe solo-plaat van Paul Di'Anno. Goed, als bonus staan er, surprise surprise, wat Maiden nummers op.
Dat was dus bijna 10 jaar terug op z'n minst. Andere tijden, andere mensen. Wellicht is dat skunk-mens nu weg, dat het daarom ineens weer wat spontaner enzo is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik meen ergens ooit een oude versie van de site te hebben gezien waarop werd bericht over de nieuwe Psycho Motel, dus zo vreem is dat toch niet?
Hoezo vergeten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef crossover het volgende:
Ja dat is de enige die ik nog af en toe luister. De rest..tja alles 1 maal gehoord maar daarna maar wat vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |