Ja inderdaad, ik heb flink gelachen met wat mensen. Ook nog even een goeie pit gemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef trebremmit het volgende:
Was inderdaad een van de beste concerten ooit! Wat speelden ze strak zeg! Van mij had het nog wel een uur langer mogen duren, baalde ervan dat het afgelopen was. Verder was er ook een goeie sfeer, vriendelijke mensen allemaal.
Mooie fotoserie man!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef InspectorPaco het volgende:
Toffe show wederom van Maiden.
Serie foto's heb ik online staan op http://www.pacoweekenstroo.com.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef roffelpantoffel het volgende:
Ik was er ook bij! Zat op een minicamping daaro. Een maatje van me ging kampioenschap vriendjes maken doen, en schudde zo'n 350 mensen de hand (vast wel een record ofzo). Eentje wilde ook vriendjes worden en die stond met zun broek op zun knieen. Ik dacht ik zeg niks, en die maat van me wilde 'm haast omhelsen, gelukkig zagtie op tijd dat die broek op zun knieen hing. Overigens zag ik ook nog wat boer'n de plomp in rijden met de fiets.
Even OT: was een verry kicken concert! Heb flink staan springen enzow! Vooral Fear of the dark. En wat was die Eddie zwaar gaaf zeg! Echt megakick gewoon!
Wat een gave foto'squote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef InspectorPaco het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterende foto's: niet alleen van Maiden, maar je hele portfolio is prachtig! Complimenten!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef InspectorPaco het volgende:
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:52 schreef Tokus het volgende:
Iron Maiden wint Brit Award
Iron Maiden heeft gisteren de Brit Award gewonnen voor beste Britse live act. Ze versloegen de andere genomineerden Coldplay, Elbow, The Verve en Scouting For Girls. De band kon de prijs echter niet persoonlijk in ontvangst komen nemen, aangezien de mannen momenteel aan het laatste deel van hun Somewhere Back In Time wereldtournee bezig zijn, die vorige zomer langs Assen kwam. Een filmpje waarin de band de fans bedanken voor hun stem voor de Brit Award kun je bekijken op YouTube:
bron
quote:Iron Maiden: Flight 666 is de eerste documentaire over de legendarische rockband. Het is een verslag van de wereldtournee Somewhere Back in Time in februari en maart 2008, die wordt beschouwd als de meest ambitieuze en avontuurlijke tournee in de rockhistorie. Op de wereldreis deed Iron Maiden India, Australië, Japan, de Verenigde Staten, Mexico, Costa Rica, Columbia, Brazilië, Argentinië, Chili, Puerto Rico en Canada aan. De film is een intiem en onthullend portret van een van de succesvolste rockbands ter wereld en een vaak humoristisch verslag van de chaos bij een wereldtournee.
In slechts 45 dagen vloog de Britse band de wereld rond in een speciaal toegeruste Boeing 757 met leadzanger Bruce Dickinson als een van de piloten. Met de hele crew en twaalf ton materiaal aan boord vloog het toestel naar 23 uitverkochte concerten. De band speelde in dertien landen, reisde zeventigduizend kilometer en speelde voor een half miljoen fans. De film werd gedraaid in digitaal high definition. Het geluid, in superieure 5.1 surround sound, werd gemixt door Kevin 'Caveman' Shirley, de producer van Iron Maiden.
nee hoor, gewoon een albumtour. Waarbij ze weer gebruik gaan maken van het vliegtuig en eigen piloot.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:12 schreef Komakie het volgende:
Damn weer een toer tussendoor.
Dat waren ze toen inderdaad van plan, maar het is niet echt minder geworden. Nou ja, wel steeds wat kortere stukken met regelmatig een weekje pauze er in.quote:Een paar jaar geleden in Ahoy zei Bruce nog dat ze wat minder gingen toeren, maar tot nu toe merk je daar maar weinig van
Aha er komt dus weer een album aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een albumtour. Waarbij ze weer gebruik gaan maken van het vliegtuig en eigen piloot.
[..]
Dat waren ze toen inderdaad van plan, maar het is niet echt minder geworden. Nou ja, wel steeds wat kortere stukken met regelmatig een weekje pauze er in.
Plein 79, Den Boschquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar?
Hmm, beetje voorbarigquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Tokus het volgende:
Iron Maiden @ Sonisphere 2010.
woensdag komt de officiele aankondiging, maar aangezien zowel Maiden als Sonisphere op hetzelfde tijdstip iets gaan bekendmaken lijkt het me wel duidelijk.
ja joh, zowel Maiden als Sonisphere maken op hetzelfde moment bekend dat ze komende woensdag op hetzelfde tijdstip met groot nieuws komen.quote:
Maiden moet ik echt zien, baal zo erg dat ik niet naar Assen ben gegaan.quote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja joh, zowel Maiden als Sonisphere maken op hetzelfde moment bekend dat ze komende woensdag op hetzelfde tijdstip met groot nieuws komen.
Ze waren zeker wel geniaal daarquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maiden moet ik echt zien, baal zo erg dat ik niet naar Assen ben gegaan.
Ja okee, da's waarquote:Op maandag 7 december 2009 23:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja joh, zowel Maiden als Sonisphere maken op hetzelfde moment bekend dat ze komende woensdag op hetzelfde tijdstip met groot nieuws komen.
Bruce beloofde het min of meer in Assenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef Komakie het volgende:
Dat zou wel leuk zijn
Ik denk sowieso dat ze wel weer naar Nederland komen. Daar zijn ze meestal toch wel redelijk trouw in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |