doe maar een litertje of 8 jahquote:
Van mij wel hoor. Maarre, het is pas dinsdag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:33 schreef Debsterr het volgende:
Gooooeeeeeiemorgen!
Mag ik ook weer meedoen met deze SC, ja? Ennum... is het al vrijdag?
Stomme dinsdag, stomme woensdag, stomme donderdag.. en dan is het pas weer vrijdagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Maarre, het is pas dinsdag.
Twee dagen later zondagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stomme dinsdag, stomme woensdag, stomme donderdag.. en dan is het pas weer vrijdag.
Kun je mij a.s.a.p. effe een berichtje doen... Gaat over tussenringen enzo...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee dagen later zondagBlijdorp en zo
Blijdorp enzo? Wat is het enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Twee dagen later zondagBlijdorp en zo
Ik denk terrasje pakken en je volproppen met vette snacks.quote:
Zolang ik maar voor het avondeten thuis ben, want we eten russische stroganoff, en vrijdag en zaterdag eet ik ook al niet thuisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk terrasje pakken en je volproppen met vette snacks.![]()
Zolang je kamer niet wordt opgeruimd, men niet iedere dag je lakens verschoont en blijft zeuren is het een slecht hotel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
M'n ouders zeuren constant dat het wel een hotel lijkt thuis.
Hehe, dat kan ik inderdaad wel eens zeggen als ze weer zeuren dat ik er nooit benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zolang je kamer niet wordt opgeruimd, men niet iedere dag je lakens verschoont en blijft zeuren is het een slecht hotel!
In een hotel krijg je immers nog waar voor je geld en anders kan je klagen...
Een andere keer misschien, ik ga nu elke dinsdag voorlopig hierheen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:09 schreef PoseidonVS het volgende:
Kom je rond de middag even lang voor de lunch?
Neequote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:22 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen Shark.Bait. Mag je lekker manager spelen op die dependance dan?
Over een paar jaar dan zal het eerder de norm dan de uitzondering zijn--ze moeten er maar aan wennen dat je er niet vaak bentquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:17 schreef Debsterr het volgende:
Hehe, dat kan ik inderdaad wel eens zeggen als ze weer zeuren dat ik er nooit ben.
En als ze er problemen mee hebben, je ouders zijn oud en wijs genoeg om op zichzelf te gaan wonen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Over een paar jaar dan zal het eerder de norm dan de uitzondering zijn--ze moeten er maar aan wennen dat je er niet vaak bent
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En als ze er problemen mee hebben, je ouders zijn oud en wijs genoeg om op zichzelf te gaan wonen!
Dat ken ik ook van vroegerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang ik maar voor het avondeten thuis ben, want we eten russische stroganoff, en vrijdag en zaterdag eet ik ook al niet thuis. M'n ouders zeuren constant dat het wel een hotel lijkt thuis
.
Ik ga eerst even eten en dan kom ik online.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeg mutsie, slinger je nou die msn eens aan? ik heb je zo lang niet gesproken?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef Kleintje het volgende:
En als ze er problemen mee hebben, je ouders zijn oud en wijs genoeg om op zichzelf te gaan wonen!
Tussenringen zijn tofquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kun je mij a.s.a.p. effe een berichtje doen... Gaat over tussenringen enzo...![]()
Zo te zien ben je meteen in de lijst gezet... Toch handig om goed met users overweg te kunnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |