Hehe ik had het over het andere nummer, het tokkelnummer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef Ibanez het volgende:
[..]
punt 1 is deliverance alles behalve een akoestisch nummer.
punt 2 maak je wel een statement door te zeggen dat IETS van Opeth hersenloze bagger is....Dat slaat natuurlijk nergens op! Onderbouw je mening eens zou ik zeggen...
![]()
![]()
ow... excuse me...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hehe ik had het over het andere nummer, het tokkelnummer.![]()
Ook nog een Gretschquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
Nope, als de humbuckers een beetje oké zijn dan is de gitaar ook goed bruikbaar voor Rock en zelfs andere stijlen...
Smeuig detail: Een vriend van mij komt regelmatig vette metal spelen op mijn Gretsch, "want hij klinkt zo lekker en heeft zo'n fijne hals..."![]()
Nee, ik ben arm: Ik koop nl. gitaren van mijn geld...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook nog een Gretsch.
Manman, kom jij om in het geld ofzo?
Wat is je gearlijstje eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, ik ben arm: Ik koop nl. gitaren van mijn geld...![]()
Erg lang...quote:
Dat ken ik welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Erg lang...
En wisselt bovendien nog steeds van samenstelling: ik heb iedere keer goede voornemens om het een en het ander te verkopen en dan komt er altijd wel weer iets leuks langs...
Weg geld!
Is ook meer dan genoeg: maar gitaren zijn gewoon zo leuk om te hebben!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat ken ik wel.
Maar ik moet het tot nu toe doen met wat pedaaltjes en 2 gitaren, tot nu toe nog toereikend...
Daar ben ik met mrkanarie verantwoordelijk voorquote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zie nu pas dat Guitar Center in Wierden ook in de OP staat![]()
(Wierden)
Zogauw mijn bandje op gang komt gaan er zeker bij komen ben ik bangquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is ook meer dan genoeg: maar gitaren zijn gewoon zo leuk om te hebben!![]()
Ik vind em wel mooi, die midi versie slaat natuurlijk nergens op, maar als je hem gewoon speelt is het wel een goeie oefening hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef Zyggie het volgende:
Dat akoestische nummer neem je toch niet serieus. Hersenloze bagger. Neem dan leuke nummers.![]()
Ja, maar dat ga ik hier niet zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ben ik met mrkanarie verantwoordelijk voor![]()
woon jij er ook in de buurt dan?![]()
Gastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je hier nooit meer komt
sXe heeft je plekje ingenomen
Drenthe
In die periode (lees punk) en ik nu ook een beetje. Gewoon lekker raggen op je gitaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:13 schreef -Beer- het volgende:
* -Beer- luistert Blink 182
blijft toch toffe muziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |