Kijk, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:29 schreef RSie het volgende:
[..]
-RastiRostelli kwam regelmatig in de Powerzone waar ik zijn oude Porsche 928 dan moest parkeren (als valet parker) die wagen stonk ontzettend.
-Gordon zelfde verhaal als Rasti alleen andere auto en zonder de stank, evenal froukje.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Paul de Leeuw in de dierentuin
Ruud Gullit op de herenWC (hij was heel gul zijn lid uit zijn broek aan het halen)
Ronald Koeman op een boerderij
Noralie Beier in Munchen bovenop een kerktoren
Marco van Basten in de supermarkt (in z'n mandje lag basterdsuiker)
Rafael vd Vaart op een zeilboot
Waren zijn kindjes ook bij?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Paul de Leeuw in de dierentuin
Of niet? Jij was graag door de ruit in Jort's armen gevlogen?quote:Op zondag 13 juli 2008 09:47 schreef PeRi het volgende:
Ik ben een keer bijna aangereden door Jort Kelder op de Keizersgracht in Amsterdam. Die scheurde ineens voorbij toen ik wilde oversteken op een zebrapad. Mn vriend trok me toen naar achter, gelukkig (of niet
).
Meer van; hoeveel geld had ik af kunnen troggelen dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 11:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Of niet? Jij was graag door de ruit in Jort's armen gevlogen?
Ik heb gister niemand bekends op Schiphol gezien.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:46 schreef Skaai het volgende:
Gisteren op Schiphol: Khalid Boulahrouz en Joris Mathijssen. O en ehmm Nigel de Jong of Ryan Babel, het was ver weg
![]()
Wij gingen met de klas schaatsen in Den Haag waar Wim-Lex ook aan het schaatsen was. Schreeuwde een leraar die blijkbaar nogal onder de indruk was, 'Willem-Alexander schaatst daar! Maar niet kijken hoor jongens, allemaal gewoon doen!'quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Ireentje het volgende:
- Prinses Margriet met een groepje serieus uitziende lui bij paleis het Loo, waar we waren met school. (Onze lerares: "Kijk, daar staat Margriet, niet kijken hoor" Tja, en toen keken we wél allemaal tegelijk die kant op, duh:D)
Ow, die ben ik ook al eens schaatsend tegengekomen toen ik nog vrij jong was, hij schaatste toen op de Langeraarse plassen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wij gingen met de klas schaatsen in Den Haag waar Wim-Lex ook aan het schaatsen was. Schreeuwde een leraar die blijkbaar nogal onder de indruk was, 'Willem-Alexander schaatst daar! Maar niet kijken hoor jongens, allemaal gewoon doen!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |