Dat was toch dat talent van 2 jaar geleden? Die mee mocht naar de Tour en daar in de eerste vlakke etappes er al af werd gereden>quote:Op zondag 25 juni 2006 14:21 schreef Gallacher het volgende:
Zolang Wielinga maar niet wint
Die verslagever van Langs de Lijn Chapel zegt hetzelfde, de organisatie houd rekening met noodweer. dan word de wedstrijd zelfs stilgelegd. waarvan akte (zie KNMI)quote:Op zondag 25 juni 2006 14:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er was wat regen enzo. Zegt die Herbert zo van: "Het verwachte noodweer is gelukkig doos niet gekomen!"![]()
Maar hij is wel de beste klimmer van Nederlandquote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat was toch dat talent van 2 jaar geleden? Die mee mocht naar de Tour en daar in de eerste vlakke etappes er al af werd gereden>
Ik zag 'm een paar weken geleden nog trainen hier in de buurt, hij zoefde voorbij, maar ik kon echt niet aanhakenquote:
Vind ik niet, Boogerd heeft juist een enorm koersinzicht. Als hij dat niet zou hebben was hij nooit zovaak in de top 10 geeindigd in Klassiekers, hij zit er bij echt elke goede ontsnapping bij.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Goed van Ducrot om Dijkstra even te corrigeren over dat koersinzicht van Boogerd.
quote:ANTWERPEN - Twee helikopters die het BK wielrennen in Antwerpen filmden zijn vanmiddag tegen elkaar gebotst en neergestort. Zeven mensen zouden daarbij gewond zijn geraakt.
Het zou gaan om helikopters van VTM en de Franstalige omroep RTBF. De toestellen gingen tegen de vlakte op de d’Herbouvillekaai bij het havengebied in Antwerpen.
De stad Antwerpen heeft het gemeentelijk rampenplan afgekondigd. bvb
Loser!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Goed van Ducrot om Dijkstra even te corrigeren over dat koersinzicht van Boogerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |