Op de commerciële.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef komrad het volgende:
[..]
is er al beeld of komt het niet op canvas?
Ik dacht er net aanquote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef Bruce117 het volgende:
Kunnen ze Bert Maalderink hier niet op af sturen
nee, het komt op de commerciële TV.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef komrad het volgende:
[..]
is er al beeld of komt het niet op canvas?
Hoezo? Dit hoort bij het wielrennen hoor? Coppi won zo zijn eerste WK.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
Schandelijke vertoning dit zeg.
Gebeurd zoveel, in de tour enzo ook wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
Schandelijke vertoning dit zeg.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Dit hoort bij het wielrennen hoor? Coppi won zo zijn eerste WK.
Dus?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gebeurd zoveel, in de tour enzo ook wel.
Net als dopingquote:Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Dit hoort bij het wielrennen hoor? Coppi won zo zijn eerste WK.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Wat een Ferrari praktijken.
Ja, zeker right. HIj reed Langeveld los bovenop Pietersberg, daarna hield 'ie in tot Langeveld terug in z'n wiel zat.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:32 schreef komrad het volgende:
hij heeft gewacht bergop, yeah right
Nee, dus? Dat hij hieraan meewerkt vind ik ook schandelijk. Minachting van de kijker.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Langeveld had niet akkoord hoeven gaan.
Alleen Ferrari doet het alleen binnen het team.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Wat een Ferrari praktijken.
Idd, dat klopt wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, zeker right. HIj reed Langeveld los bovenop Pietersberg, daarna hield 'ie in tot Langeveld terug in z'n wiel zat.
NOS wil geen ruzie met de rabobank-ploeg.quote:
quote:Boogerd wint NK Wielrennen
Michael Boogerd is vandaag in Maastricht Nederlands kampioen wielrennen geworden. Op een kilometer voor het einde demarreerde hij weg bij de 21-jarige Sebastian Langeveld.
Lange tijd zag het ernaar uit dat Bram de Groot de titel zou gaan pakken. Tot twee rondes voor het einde reed De Groot alleen aan de leiding. Een achtervolgende groep van negen renners achterhaalde de koploper. In de laatste ronde demarreerde Michael Boogerd, maar hij kreeg gezelschap van Sebastian Langeveld. Ook op de Zonneberg bleef Langeveld in het spoor van de renner die volgend jaar zijn ploegmaat bij Rabobank zal zijn. Pas op de Statensingel in Maastricht kon Boogerd zijn medevluchter afschudden.
Van de Limburgse renners was vooral de rol van Bjorn Hoeben opvallend. De wielrenner uit Stramproy reed lange tijd mee in de kopgroep en leek kans te maken op het kampioenschap van de elite-renners zonder contract. In de harde finale zakte Hoeben terug.
Langeveld zat al 5 minuten amper over te nemen, en die keek niet vrolijk uit zijn ogen. Volgens mij was die al behoorlijk op.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dus? Dat hij hieraan meewerkt vind ik ook schandelijk. Minachting van de kijker.
Ja doei, dit was overduidelijk toneelspel.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Langeveld zat al 5 minuten amper over te nemen, en die keek niet vrolijk uit zijn ogen. Volgens mij was die al behoorlijk op.
Dan moet 'ie wel een oscar winnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja doei, dit was overduidelijk toneelspel.
Ze zaten al te spreken op het moment dat ze nog maar net weg waren.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan moet 'ie wel een oscar winnen.
Al voordat er gesproken werd, deed Langeveld al niets meer, en zat 'ie rare bekken te trekken.
Als er toen al was afgesproken, dan had Langeveld kunnen laten rijden op de Zonneberg.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zaten al te spreken op het moment dat ze nog maar net weg waren.
Boogerd doet altijd zo zenuwachtig.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom zou Boogerd ook zo overdreven veel praten als ie zoveel sterker is
Die gozer heeft nu inderdaad een dik jaarsalaris binnengespleept.
ik had toch sterk het idee dat boogie op zijn adem trapte toe hij bergop aangingquote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er toen al was afgesproken, dan had Langeveld kunnen laten rijden op de Zonneberg.
Zou misschien ook wel gebeurd zijn als Boogerd niet op zijn adem trapte.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er toen al was afgesproken, dan had Langeveld kunnen laten rijden op de Zonneberg.
quote:Michael Boogerd (Rab) was winner after a lot of talks with the number 2 in the last kilometers: Sebastian Langeveld (Sks)
Boogerd is idd altijd zo zenuwachtig.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boogerd doet altijd zo zenuwachtig.
Misschien dat ie elke keer de koers probeert te kopen, maar dat het nu voor het eerst sinds jaren weer lukte.
Sowieso verkoop je een Nederlands Kampioenschap niet als je dat zelf kunt winnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:43 schreef Ericr het volgende:
Tja nu horen we het een keer, maar zoveel koersen die gekocht worden. Als Langenveld er mee kan leven dan kan ik dat ook.
Da's de vraag, ligt eraan wat je ervoor terugkrijgt, als dat een contract is bij Rabo zou ik er ook wel over nadenken.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso verkoop je een Nederlands Kampioenschap niet als je dat zelf kunt winnen.
Lijkt mij tenminste.
Meestal kun je meer verdienen met je overwinning (door contractverbetering, onderhandelingspositie) dan dat ze je kunnen bieden voor de overwinning zelf.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef Ericr het volgende:
Als ik daarmee een behoorlijk bedrag binnensleep zou ik iedere koers verkopen, maar goed dat ben ik.
Dat weet ik niet hoor, in de sprint had hij het zomaar kunnen verliezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Net alsof Langeveld het gered had anders, Michael was sowieso de sterkste.
En zouden ze bij Rabobank zeggen: "nou, we hadden je willen hebben, maar omdat je Boogerd hebt geklopt op het NK doen we het maar niet, ga maar ergens anders kijken."quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's de vraag, ligt eraan wat je ervoor terugkrijgt, als dat een contract is bij Rabo zou ik er ook wel over nadenken.
Ik kan niet kijken op de bankrekening van Langenveld, maar de publicitaire waarde voor Rabo met een Nederlands kampioen als Boogerd is ook vrij groot. Dan zal er met een leuk bedrag worden gezwaaid.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Meestal kun je meer verdienen met je overwinning (door contractverbetering, onderhandelingspositie) dan dat ze je kunnen bieden voor de overwinning zelf.
Ja, toen was het dik een minuut.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef el_salvador het volgende:
boogerd was sterker, als langeveld hier geld voor heeft gevangen zijn ze bij rabo flink genaaid! boogerd is gewoon een zenuwpees. hoeveel was de voorsprong op het moment dat het 'in orde' was? waren ze toen al zeker?
Voor een tweerde, derde of vierde plaats nog wel eens, toch mijn favoriete wielrennerquote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd kan aardig sprinten?
Heeft 'ie ooit wel eens een sprint gewonnen, behalve van Armstrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |