ja klopt dat ik het moet inventariseren... maar voor ik dat wil doen willen mensen weer weten waar ze dan aan zullen beginnen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou eerst even pollen of en hoeveel geld mensen willen inzetten. Ik ga sowiezo geen geld inzetten. Weet niet of dat je bedoeling was, maar ik denk, zeg het alvast... voordat er zo niemand meedoet
Zet aan het begin van het volgende topic anders even een poll....quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ja klopt dat ik het moet inventariseren... maar voor ik dat wil doen willen mensen weer weten waar ze dan aan zullen beginnen...
hoe je het wend of keert, willen we een toto houden moet er eerst een voorstel worden gemaakt hoe het eruit komt te zien...
dus dat kan ik dan maken...
daarnaast zou je anders ook gewoon de prijzen alleen toekennen aan de mensen die wel betalen, de rest doet dan mee voor spek en bonen...
en verder zal de bijdrage klein biljven, 10 euro is echt de max, maar ik denk dat zelfs 5 euro voor velen een max zal zijn...
ik heb geen idee hoe ik dat moet doen hier... verder maak ik nooit de eerste post aangezien ik ook niet dat tekst gedoe heb...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zet aan het begin van het volgende topic anders even een poll....
Die eerste word wel geplaatst. Poll zal ik voor je uitzoeken...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:09 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ik dat moet doen hier... verder maak ik nooit de eerste post aangezien ik ook niet dat tekst gedoe heb...
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:25 schreef Flappekz het volgende:
@ Maniack, bedankt voor de organisatie![]()
ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef maniack28 het volgende:
Hopelijk doet mijn opvolger het net zo "goed"![]()
The Brown Panters - United Black Panther (90 minuten gespeeld) 2 - 2quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef Mokkaboon het volgende:
haha, en JD daagt me gelijk uit voor een friendly
ik moet je helaas afwijzen, aangezien ik met de United Black Panthers van Foeke ga strijden...
panters tegen panters... kijken welke sterker is...
vandaag ook in het nieuws gelezen dat tijgers erlkaar hebben afgemaakt, wij doen het over met panters
wie lust een stukje van Foeke?ik ga hem in stukken hakken namelijk
Koei zn ratingsquote:MadKow
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: briljant
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: matig (heel hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: uitmuntend (heel hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Bedankt he, voor de medewerkingquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:51 schreef maniack28 het volgende:
En bedankt he koei.. voor de 5-1 afslachting met je A-team
Helaas, zoals al vermeld: Deze uitslag telt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:19 schreef Lennox het volgende:
FC Vorst had mij vorige keer uitgedaagd voor de knock out fase van de Fok! cup (Jupiler deel). Nu weten we dat hij eigenlijk volgende week gespeeld had moeten worden (dat las ik hier later), maar d.m.v. een berichtje wilde FC Vorst hem toch sowieso deze week spelen. De verliezer zou dan zelf een friendly tegen iemand anders regelen volgende week. Zo geschiede, dus onze pot is gespeeld met een 3-0 overwinning van ondergetekende.
Gruss Lennert
Dat weet ik, maar aangezien FC Vorst (naam hier mij onbekend) bleef aandringen. Ik kan er niks aan doen als hij een andere friendly regelt lijkt me? Mja we zien wel wat hij doet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Helaas, zoals al vermeld: Deze uitslag telt niet.
Volgende week gewoon opnieuw spelen.
Als hij een andere friendly regelt, win je dus met 5-0.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:28 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aangezien FC Vorst (naam hier mij onbekend) bleef aandringen. Ik kan er niks aan doen als hij een andere friendly regelt lijkt me? Mja we zien wel wat hij doet.
Staat genoteerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:56 schreef terryvorst het volgende:
12-07-2006 (Vriendschappelijk): FC Vorst - FC Wildschut
Orders
FC Vorst - Krayn's eleven voor de fokcup gaat dus niet door. we hadden deze week al gespeeld en heb al nieuwe friendly geregeld dus Krayn's elven is door naar de halve finale. Gefeliciteerd
Wat een mooi stadion hebben jullie uitgekozen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef Cart_man het volgende:
12-07-2006 (Friendly): The Yanks - Kein Geloel
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef Yankee_One het volgende:
foetre pak hem. hij speelt met een veel te sterk b-team
Waailap ?WTFquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Coach Kaheem is samen met zijn assistenten bezig om een goede opstelling tegen de United Black Panters te bedenken en daarmee te proberen om deze waailap de Fok!Hattrick cup uit te schoppen
Meer als me best kan ik niet doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef Yankee_One het volgende:
foetre pak hem. hij speelt met een veel te sterk b-team
We zullen wel zien wat het word, 2 prutsers tegen elkaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Waailap ?WTF![]()
[..]
Meer als me best kan ik niet doen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef komrad het volgende:
nog iemand die mijn stadion wil gebruiken??
Ook ik kan ni wachten voor et eerst in de kwartfinale van de fokcup.quote:
Acceptados!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Op zich wel kan je team ff niet vinden
Vintage toch?
gevonden!
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
SV Houten 3
Aanvangstijd: 12-07-2006 om 17:00
Speelterrein: vintage fc Arena, Bekerregels. Intrekken!
niet jammeren, je stelt je a-team maar opquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ook ik kan ni wachten voor et eerst in de kwartfinale van de fokcup.
Maar tegen Easthim maak ik helaas geen kans![]()
Dat nooit!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
niet jammeren, je stelt je a-team maar op![]()
Loting is aanstaande woensdagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb die waailappen verslagen...
Mag ik nu eindelijk tegen pekel??
Een finale-duel tegen jou lijkt me ietsiepietsie leuker.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb die waailappen verslagen...
Mag ik nu eindelijk tegen pekel??
Eigenwaarde, wat is dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat nooit!
Ik verlies mischien de wedstrijd maar niet m'n gevoel voor eigenwaarde zoals Easthim![]()
zelfs vandale kent de betekenis ervan nietquote:
dus hoe zou jij het dan moeten weten he?quote:U hebt gezocht op eigenwaarde:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ei·gen·waar·de (de ~ (v.))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |