Zag pas een wedstrijd met 9 goals door 1 speler, daarin was hij ook de slechtste spelerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dilnur heeft ook maar 3 x keer gescoord deze wedstrijden
Terecht dat niemand hem tot man of the match kiest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dilnur heeft ook maar 3 x keer gescoord deze wedstrijden
Dan een hele tijd niets en de laatste minuten nog 0-2 en 0-3quote:SVH3-speler Harm-Jan van Hoften kreeg na 33 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde. Ceylan Susus zorgde in de 33e minuut voor een 0 - 1 voorsprong. Het doelpunt kwam uit een penalty wegens hands in het strafschopgebied.
quote:Na 86 minuten in de wedstrijd kreeg Paweł Kotra een uitgelezen kans om de score voor de bezoekers op te voeren met een verrassende volley vanaf de rechterkant, maar keeper Rafaël Meerloo stond op de goede plaats en tikte de bal corner. SVH3 kreeg na 88e minuten een geweldige kans om te scoren uit een counter, maar het slechte schot van Stijn Robbe was geen probleem voor de keeper. Na een overtreding binnen de zestien wees de scheidsrechter naar de stip. De penalty van Ceylan Susus bleef net buiten bereik van de keeper, zodat in de 89e minuut de score op 0 - 2 kwam. Ceylan Susus soleerde in de 90e minuut door het hart van de defensie van de thuisploeg. Zijn schot werd echter knap gekeerd door de keeper. Yanks-speler Heribert Eckrodt ontving de bal na een goede combinatie door het hart van de verdediging van de thuisploeg en maakte met een boogballetje over de keeper de 0 - 3.
Nee sorry je ben een te grote concurrent je mot eruit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:24 schreef Lennox het volgende:
3-1 overwinning. Ik verwacht dat United Black Panthers volgende week zijn sportieve plicht doet(dan moet ik zelf ook nog winnen)
Hehe meer als zat!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef twi het volgende:
Best slap, foetre wint met 4-0 van me terwijl ik bijna een uur met een man minder speel en m'n coach op goal heb. Had wel wat meer van je verwacht, foetre...
En er stond maar 1 A middenvelder op (foutje), sorryquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Zandpol Trappers
Middenveld: redelijk (hoog)
Ik zie nu pas dat je een spits van mij er voor 2 weken hebt uitgeschopt...quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:55 schreef -J-D- het volgende:
Zandpol Trappers
Middenveld: redelijk (hoog)
pff geen idee hoeveel dagen het is... maar het is gewoon 1 seizoen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
na 112 dagen kan je toch een aangekochte speler als coach inzetten?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een spits van mij er voor 2 weken hebt uitgeschopt...
HOMO!!
Moet je lezen in de FAQ op de site.. die staat er niet voor niks.. maar goed, nogmaals speciaal voor jou:quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:17 schreef Mokkaboon het volgende:
ja godver!!!!![]()
m'n coach (van 39 jaar) voor 5 weken eruit getrapt!!! die wordt dus nooit meer beter waarschijnlijk...
scheelt dat ik al aan het plannen ben voor z'n opvolger, want hij is deze week gedaald naar matig leiderschap...
hoe trouwens de beste 2e bepaald?
1. punten
2. doelsaldo
3. doelpunten voor
of zijn punt 2 en 3 omgedraaid?
zou fijn zijn om dat te weten voor de laatste wedstrijd...
quote:Poule A)
BVO Mossel United
2 Malcolm Kinnear
2 Lo Heuer
1 Marius Clerx
Bonobo11
2 Ralf van Schaffelaer
2 Paul Stirbu
2 Toine Firet
Fc Vorst
2 Andreas Sesa
2 Antonio Giraldo
1 Louison Chanel
YMFC
2 Hans-Rolf Drescher
1 Tommy Pilegaard
1 Radvylis Griu¨ys
Fc De Reuzereigers
2 Sibrand Wijffels
1 Freddy van der Branden
1 Lennaert Eijkelestam
Kein Geloel
2 Wesley Oosthout
2 Noah Gysin
1 Marcel Kuiper
Poule B)
UBP
7 Joshua Hayward
4 Jonas Rose
1 Raymon Godschalk
Nicker100
5 Adam Rousing
3 Jan Lifin
1 Viktor Oliver
Krayns eleven
2 Avshalom Cohen
2 Jip Weerman
2 Walker Hawkins
Fc De Twietjes
2 Ignacio Van Dijk
1 Humberto Antunes
1 Alan Abercrombie
Destron Elsloo FC
4 Doğukan Dilnur
1 Iván Redondo
1 Franco Enrique Rivero
Wacky Wild Whammers
2 Dennis Mantingh
1 Raymond Dingboom
1 Tom Matsier
Poule C)
Sv Houten 3
2 Edgar den Heijer
1 Jur Kos
1 Henko Zuidam
The Yanks
2 Freek-Jan Briekeling
2 Ceylan Susus
1 Siedo Aalmans
Easthim
5 Eli Beijert
1 Cornelis van Hootegem
1 Robin Bergbratt
Stef666army
3 Bořivoj ¦kvor
FC RKDEO
2 Betto van Oldebarneveld
2 Foppe den Ouden
1 Jarmo Hohti
Einsteins Elf
1 Warren Tierney
1 Dani Esvelt
1 Michael Worm
Ik heb gewoon de 3 hoogste spelers gepakt die hebben gescoord, de rest heb ik natuurlijk wel voor mezelf bij gehoudenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:06 schreef Mokkaboon het volgende:
Voor mij klopt het
(behalve dat ik meerdere spelers heb met 1 doelpunt, dat zal waarschijnlijk gefilterd worden om niet een lijst te krijgen van hier tot tokio... mss handiger om gewoon vanaf 2 te beginnen)
Idd tis geregeld. Ben benieuwd mangoworks2002. Suc6 woensdag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
owja, FC RKDEO geregeld...
Veel plezier in Finland het is echt een mooi landquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:57 schreef SuperWeber het volgende:
Oy, SW is 2 weken naar zijn schoonfamilie in Finland, ook in Finland bestaat er ook zoiets als internet... Dus doe rustig aan als ik niet direct geaccepteerd heb!!
Mzzls!!
Tsja, ben benieuwd. Beloofd weer weinig goeds...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd tis geregeld. Ben benieuwd mangoworks2002. Suc6 woensdag.![]()
Is dat zo erg dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:01 schreef terryvorst het volgende:
IEdereen in mijn poule speelt bijna 5-3-2..:S en veel counteren er nog bij ook
Logisch als je tegen verdedigingstrainers speelt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:01 schreef terryvorst het volgende:
IEdereen in mijn poule speelt bijna 5-3-2..:S en veel counteren er nog bij ook
Mja, dat is dan hun keus zou ik zeggen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:16 schreef terryvorst het volgende:
sommige spelen met A wel 3-5-2 volgens mij dus helemaal logisch vind ik het niet
quote:Many in the crowd felt the referee was being too lenient when he only showed Geloel's Mattia Cuccu a yellow card after a mistimed challenge from behind in the 54th minute. The Mossel player who had to be helped off the pitch, was Henk Johan Breemer as he was unable to finish the game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |