Begin eens met:quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef DuranK het volgende:
Wat zijn nou echt goeie nummers van The Smiths?
Op YouTube staan toch een aantal bekende nummers van the Smiths die door veel mensen worden gewaardeerd. Vind je die nummers niets dan zijn The Smiths waarschijnlijk niet aan je besteed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:44 schreef DuranK het volgende:
Wat zijn nou echt goeie nummers van The Smiths? Ik ben op youtube wat nummers gaan zoeken omdat ik wel benieuwd was waarom iedereen altijd zo enthousiast is over hun, maar tot nu toe alleen nog maar schijtnummers gevondenKan ook zijn dat ik het gewoon niets vind
![]()
Prachtig album van The Sound, het openingsnummer alleen al!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:18 schreef Nosh het volgende:
En voor de liefhebbers van The Smiths: bekend met The Sound? Misschien wel de meest ondergewaardeerde new-wavebands ooit, maar mensen die 'The Lion's mouth' kennen, zijn meteen verkocht. Iets meer ingetogen en dreigender dan The Smiths, maar tekstueel weet het (bijna) net zo treffend te zijn.
Klasse band inderdaad The Sound, Jeapordy en All fall down zijn ook sterk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:18 schreef Nosh het volgende:
En voor de liefhebbers van The Smiths: bekend met The Sound? Misschien wel de meest ondergewaardeerde new-wavebands ooit, maar mensen die 'The Lion's mouth' kennen, zijn meteen verkocht. Iets meer ingetogen en dreigender dan The Smiths, maar tekstueel weet het (bijna) net zo treffend te zijn.
Oh het tien minuten durende slot, wat in één keer keihard actueel weet te zijn, qua sfeer en gevoel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Prachtig album van The Sound, het openingsnummer alleen al!
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:26 schreef Kolkus het volgende:
Meest onderschatte band new-wave is imo niet The Sound, maar The Chameleons (net als The Smiths uit Manchester)!
Luister maar eens naar Script of a bridge, absoluut meesterwerk.
Yep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |