je gaat voor het record aankomen in 2 dagen dan ?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee,
Ik gister al zwaar veel gegeten tijdens een barbeque dus ik had toen ik vannochtend op stond al eigenlijk geen honger
Ik probeer vorig jaar kerst te verbeterenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je gaat voor het record aankomen in 2 dagen dan ?
maar kerst duurt iets langer....quote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik probeer vorig jaar kerst te verbeteren
ja, maar de feestelijkheden eromheen nietquote:
Het ging over het record aankomen in 2 dagen, en met kerst verbeteren doel ik dan op eerste en tweede kerstdagquote:Op maandag 19 juni 2006 13:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar de feestelijkheden eromheen niet
dat valt bij mij ook allemaal onder de noemer kerst
Als in 4 goede kerstmaaltijden eten in 2 dagenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het ging over het record aankomen in 2 dagen, en met kerst verbeteren doel ik dan op eerste en tweede kerstdag
ook goedquote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als in 4 goede kerstmaaltijden eten in 2 dagen
hey lekker dingquote:
mooie topickiller wel zo, niemand die meteen nog iets zegtquote:
ik ga alweer hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 13:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mooie topickiller wel zo, niemand die meteen nog iets zegt
dat was juist niet de bedoeling....quote:
oh, in dat geval blijf ik hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 13:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat was juist niet de bedoeling....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |