quote:
Was natuurlijk wel even spannund!!!!!quote:
Ja zo mooi.. ik kneep m ff hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel even spannund!!!!!
Ja, gaat echt heel goed. We doen lekker rustig aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
Hoest met je kuiken Gijs? Nog steeds in luv?
een rode paprika snijden en door het gehakt mixenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vanavond eens heel ouderwetsch gehaktballen maken...opeens ontzettend zin in!Nog nooit gemaakt ook.
Leuke tipquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
een rode paprika snijden en door het gehakt mixen....heeeerlijk!
Ik gebruik beschuit ipv paneermeel, maar doet hetzelfde.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, van die grote halfgare dingen lijkt me ook niks!
Combi van rundergehakt, gehaktkruiden, uien, ei en paneermeel toch?
Mijn moeder ook!!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:40 schreef Magneet het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger ooit gehaktballen met een gekookt ei in het midden, was blijkbaar en pokkewerk om te maken en heel te houden tijdens het bakken, maar de smaak was echt super.
Magneet?quote:Wraak
Een ex-stagiair is in het weekend totaal door het lint gegaan. De 21-jarige dronken man uit het Brabantse Budel nam een busje van zijn voormalige stagebedrijf onder handen. Hij werd betrapt toen hij de ruitenwissers omboog. De man verklaarde dat hij na zijn stage nooit een fatsoenlijk bedankje had gekregen. Toen hij het busje zag staan werd hij kwaad omdat hij naar eigen zeggen wel zijn uiterste best had gedaan.
Ik heb straks Rijst met Foe yong hai en sla en een spareribquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef QueenR het volgende:
ok nu heb ik honger.... ga maar snel koken.
xxx
Vind foe yong hai het enige van de chinees wat ik niet lekker vindquote:Op maandag 19 juni 2006 17:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb straks Rijst met Foe yong hai en sla en een sparerib
Niemand is perfektquote:Op maandag 19 juni 2006 17:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vind foe yong hai het enige van de chinees wat ik niet lekker vindoverigens als iemand zelf een gevulde omelet maakt vind ik het wel weer vaak lekker
quote:
Nee...ik had per ongeluk half om half gehakt gekocht in plaats van rundergehakt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Hoe waren je ballen geworden Strol?
Eet je ook altijd meteen alles op?
Ik kan die ballen niet laten liggen tot de volgende dag... hoewel ze lekker smaken op brood met een beetje mayo
Hij leeft nog, dat zegt al ietsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Hoe waren je ballen geworden Strol?
Eet je ook altijd meteen alles op?
mafkeesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Rundergehakt is lekkerder...en ik mag geen varkensvlees van mijn geloof. Allah zij geprezen.
Ja eigenlijk wel.. en wachten tot hier wat leuks word neergekrabbeld waar ik wat op kan zeggenquote:
goed hoor, en met jullie? Alles lekker in het huisje?quote:
Dat zou zeker relax zijn als ze het haalt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
Tamara moet over een uurtje theorie examen doen voor dr rijbewijs... zou heerlijk zijn als zij straks ook mag rijden
Afgelopen Zondag bij Amsterdam ff gestopt voor een AA tje.. begon in slaap te vallen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat zou zeker relax zijn als ze het haalt.
Hoef jij zondags niet meer terug te rijden vanaf Groningen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgelopen Zondag bij Amsterdam ff gestopt voor een AA tje.. begon in slaap te vallen inderdaad.
Tam sliep, Jasmijn sliep, geen radio.. alleen maar rechte weg en de zon op je flikker
En een bevallingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Zondag naar Robbie Williams concert![]()
Jij mooi met je katerkop aan het meer hequote:
Had je m'n sms nog gekregen? Je mail doet raar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kep gaat de 28e![]()
Ik ben zelf druk aan het leren en ik ga zometeen ff een paar uurtjes werken als afleiding.
Een BOB is inderdaad handig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:24 schreef Bastard het volgende:
Tamara moet over een uurtje theorie examen doen voor dr rijbewijs... zou heerlijk zijn als zij straks ook mag rijden
Kheb geen idee.. kheb er vlgs mij ook nog 1 gedraaid bedacht ik mij vanmorgenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef gijsje79 het volgende:
Ja lekker relaxen was het wel.
Laatste halve krat meegenomen naar het meer, want wilma reed.
Ja zaterdag ging het hard, ben nog steeds me zakje met .... kwijt.
Lekker gijs, ze heeft echt nergens last vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
En een bevalling![]()
Hoe gaat het met je vrouwke jong? Zwaar met dat benauwde weer zeker.
Zou jij dat soort dingen niet eens doen, boer!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker gijs, ze heeft echt nergens last vangaat gewoon door. Kwas harstikke mol naar mij verjaardag maar zij stond alweer ontbijt te regelen en op te ruimen `s ochtneds
Ze pakken het zelf maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou jij dat soort dingen niet eens doen, boer!
oei oeiquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou jij dat soort dingen niet eens doen, boer!
Jaquote:
gefeliciteerd Gijsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Hadden we ook niet zo snel verwacht eigenlijk.. maar tis zeer welkom hoor![]()
Gijsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Kheb geen idee Gijs.. niet op vakantie iig vorige week.. had m kort aan de lijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:44 schreef Magneet het volgende:
Zou Quinny ook weer zwanger zijn?![]()
Over Quin gesproken waar is Q-Tip?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dank je... je maakt het einde nog wel mee
ik gok van niet. Komt hij weleachter de eerste paar dagen dat Angs nog niks kan in huis. Nou ja dagen? Weken!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben benieuwd of hij straks snachts er uit gaat om de kleine te halen voor dr
B!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Gijssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
Ja![]()
Hij vraag waarschijnlijk of ze een biertje voor hem kan meenemen als ze toch eruit gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef Bastard het volgende:![]()
![]()
Ik ben benieuwd of hij straks snachts er uit gaat om de kleine te halen voor dr
Het is overgemaaktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je m'n sms nog gekregen? Je mail doet raar.
Giiiiiiiiiiiiijijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Tomato Potatoquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Jongens, het is Angeliek !!!
Zo daar ga je wel heen denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Zijn hier nog fans van Pink Floyd.
7 juli komt Roger Waters in de Ahoy, kaartverkoop begint zaterdag.
Die Mark is ook vaak ziek de laatste tijd hequote:Op woensdag 21 juni 2006 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll...ziek thuis....nu echt....
Al 3 weken aan het hoesten en vanochtend wakker met enorme keelpijn. Om 10:00 uur naar de huisarts.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Jongens, het is Angeliek !!!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die Mark is ook vaak ziek de laatste tijd he
ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Ik zit gemiddeld 2 dagen per jaar ziek thuis ofzo
Hier topic voor jou Groningen mag ook een eigen topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ff zien, heb vakantie.
Eerst ff overleggen met me wederhelft.
Dit is een echte Najaaaaaaaquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2690.html
Leuk.............quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier topic voor jou Groningen mag ook een eigen topic
Nieuw subforum trouwens
Tis dat je verkouden bent.. maar 'koor' spreek je uit met een 'k'quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort heb je een choor dat je je wakker houdt.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis dat je verkouden bent.. maar 'koor' spreek je uit met een 'k'
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef Bastard het volgende:
Ik ben brak
Halve nacht bezig geweest met een mug, en daarna begon mn dochter een uur te zingen
awwwweeeeeeeeeeeequote:
Juiiiiisst.......quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Die ik agressie ben hier vrij vandaag
hoe heb jij in hemelsnaam die inburgerings-cursus gehaaldquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Die ik agressie ben hier vrij vandaag
Gespiekt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe heb jij in hemelsnaam die inburgerings-cursus gehaald![]()
of in de politiek gegaanquote:
uhm dan kan je ook gewoon nederlander worden terwijl iemand anders in dezelfde situatie zonder pardon wordt uitgezet.quote:
quote:
Whhaaaaa wat een ventje johquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
met gijs gaat het super!! het is zo'n droppie. Had je het stoei filmpje gezien? zo stoer die kleine uk:
http://www.youtube.com/watch?v=-gbS7shsp_4
http://www.youtube.com/watch?v=JQ6mhAMqRio
amivedi al laten weten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:34 schreef Magneet het volgende:
Face is weer terug hier, is 4 dagen weg geweest. Bij mijn zus is hun rooie kat van bijna 15 al 1 1/2 week weg. Die komt ws niet meer terug.
yup, nog niks gehoord ( heb ik ook nooit toen ik die twee kwijt ben geraakt. Er zitten veel boeren hier in de buurt en die smijten een dood beest gewoon ergens neer.quote:
altijd nog een kans dat tie terug komt hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:34 schreef Magneet het volgende:
Bij mijn zus is hun rooie kat van bijna 15 al 1 1/2 week weg. Die komt ws niet meer terug.
dit beest is 15 en een allemans vriend, grote kans dat iemand hem meegenomen heeft. Hij kreeg regelmatig de aandacht van de helft van de kinderen op de speelplaats van de school schuin tegenover hun huis.Je kon echt alles doen met dat beest en hij is al een keer 2 weken weggeweest toen hij in een caravan was gekropen. 1 gelukje : ze hadden al een kitten als vervanging.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef kepler het volgende:
[..]
altijd nog een kans dat tie terug komt hoor
Onze kater is een keer aangereden en heeft twee weken in het 'ziekenhuis' gelegen. Toen hij weer naar huis mocht is hij aangevallen door een hond(en in paniek heeft tie toen dwars door de duim van mijn moeder gebeten...). Toen zijn we hem ook iets van 2/3 weken kwijt geweest, maar uiteindelijk is hij toch weer terug gekomen. En nu is het een dikke aanhankelijke rode kater met maar drie poten
![]()
als tie al 15 is dan is het een ander verhaal, maar ik hoop niet dat iemand dat beest zomaar heeft meegenomen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
dit beest is 15 en een allemans vriend, grote kans dat iemand hem meegenomen heeft. Hij kreeg regelmatig de aandacht van de helft van de kinderen op de speelplaats van de school schuin tegenover hun huis.Je kon echt alles doen met dat beest en hij is al een keer 2 weken weggeweest toen hij in een caravan was gekropen. 1 gelukje : ze hadden al een kitten als vervanging.
ben maar niet bangquote:
Damn Gijs...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ik GODVERDOMME vorige week m`n laatste opa moeten begraven en nu net belt m`n moeder op dat m`n laatste oma vannacht is overleden![]()
. Allemaal 4 weken voordat die kleine komt
schijtwereld
gecondoleerd Gijsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ik GODVERDOMME vorige week m`n laatste opa moeten begraven en nu net belt m`n moeder op dat m`n laatste oma vannacht is overleden![]()
schijtwereld
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:04 schreef -Struikrover- het volgende:
schijtwereld
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:04 schreef -Struikrover- het volgende:
schijtwereld
Ja klopt.. gaat de ander dood van verdriet .. zie je ook vaak in de dierenwereld.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:41 schreef QueenR het volgende:
Gecondoleerd Struik.
Hoorde die laatste twee bij elkaar? (Is heel triest maar ook wel heel lief als dat zo is, je hoort het wel vaker dat ze dan zonder elkaar niet meer kunnen)
Ja had 3 adressen.quote:
Oh dat kan ik dan ook wel doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja had 3 adressen.
Ging ik terug naar Essent is die vent weg waarvan ik me werk mee krijg.
Hij kwam rond half 2 terug zei bij mezelf dan neem ik wel weekend.
Tis namelijk lekker weer.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zag het pas later.
Kut namen er door.
Tuurlijk anders ff naar de wc.quote:
Nee, kan ik niet maken ook.. maar ik kan ook gewoon ff heel rustig aan doen verder vandaag.. alles doorschuiven naar Maandagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk anders ff naar de wc.
Terug komen en zeggen dat je ziek bent.
Ff langs de Pitstop en een goed weekend vieren.
Scheelt mij ook weer file was al aardig druk op de weg kwa motoren. (TT)
Race is toch zondagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef -Struikrover- het volgende:
TT Assen, Rossie was onderuit geknalt
Weinig gamen dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef gijsje79 het volgende:
Jep en de F1 om 19.00 uur en om 21.00 uur voetbal.
Mooie zondag dus.
Ja lijkt zo.. Tam is aan het werk.. die kleine moet ook bezig gehouden worden hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij bent er al vanaf 06:00 uur eruit.
Tijd zat lijkt me.
Kijk daar heb je het al.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lijkt zo.. Tam is aan het werk.. die kleine moet ook bezig gehouden worden he
Denk dat ik in de tuin zit met een boek
Ja maar als ik buiten zit met de kleine, kan zij mooi spelen in dr campingbedje en ik er bij zitten wat blz lezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al.
In de tuin zitten met een boek of gamen.
Ja ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar als ik buiten zit met de kleine, kan zij mooi spelen in dr campingbedje en ik er bij zitten wat blz lezen.
Beter dat dan dat ik haar in de box leg, en de oorlog even ga winnen he
Dat spel moet je een keertje spelen.. ff jonko aansteken en het betoverde bos inlopenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ok.
S'avonds oorlogje spelen en overdag weg dromen in de elfen wereld.
Ik leen hem wel van je als je hem een keer uit hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat spel moet je een keertje spelen.. ff jonko aansteken en het betoverde bos inlopen
Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik leen hem wel van je als je hem een keer uit hebt.
Ja .. nooit gedaan?quote:
helemaal correct, geld sturen is dus ook geheel nutteloos, en er moet op een andere manier geholpen worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:14 schreef Magneet het volgende:
ah Kameroen, het corrupste land ter wereld
en dan nog iedere stap er zelf bij zijn anders zijn ook goederen zo weg.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
helemaal correct, geld sturen is dus ook geheel nutteloos, en er moet op een andere manier geholpen worden.
idd, we gaan er dan ook zelf heen om het te brengen. (met begleiding van het leger etc, is met de apen ook gebeurd)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan nog iedere stap er zelf bij zijn anders zijn ook goederen zo weg.
Ja maar ze hebben er apen zat, die hoef je daar niet uit te reiken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd, we gaan er dan ook zelf heen om het te brengen. (met begleiding van het leger etc, is met de apen ook gebeurd)
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:19 schreef Bastard het volgende:
Gaat er wel iemand mee om die apen bedden en spullen uit te reiken in Kameroen?
Vind het wel heel nobel wat je allemaal doet hoor QREcht topwijf ben je
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben er apen zat, die hoef je daar niet uit te reiken.
Oi... OI.. Nog eenne aap hebbe?
Nee, ik heb er al 3 achter in de tuin
..ok.. dan nie he
Ja ja het kan altijd beter.. zijn ook meer mensen die beter bier kunnen drinken dan mij.. maar ik kan wel bier drinken..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ik doe valt allemaal nog wel mee hoor, zijn er bij onze organisatie bij die vele malen verder gaan en veel meer doen. Zo doet onze voorzitster ongeloofelijk veel, al 20 jaar lang staat haar huis de hele dag open en wordt er op en aangelopen door mensen die spullen komen halen/brengen dingen moeten weten, gewond spul etc etc. echt ELKE dag!!!
en de begeleiding, had ik al antwoord op gegeven
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef QueenR het volgende:
gehoord van het "foutje" van Bush? Hield een persconferentie en een man stond op voor een vraag met een zonnebril op. Zegt Bush: (vrije vertaling) Vind je het nu niet erg brutaal om me een vraag te stellen met een bril op?? Blijkt die man blindgaat ie weer de boeken in als een rund
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Daar moest je natuurlijk aan denken omdat we het over apen hebben
Apen=chimp=Bush
helaas, maar goed hoe meer reclame hoe beter, wie weet wie hier allemaal lurktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Magneet het volgende:
wat eens chatjes weer zeg. Face is terug dus bij ons geen vervanging nodig en me zus heeft al een vervanger voor de rooie kater
Populairquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
helaas, maar goed hoe meer reclame hoe beter, wie weet wie hier allemaal lurktwe zijn zo populair
![]()
My middle name is Sarcasmequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef QueenR het volgende:
en dat noem jij uit d'r eigen?? lol
Maarre... sarcasme.. ken je niet he dat woord. Zal ff helpen:
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
eerste Snapt en Niet als achternaam??quote:
Iemand die wel wakker isquote:
Die in dat weiland met dat paard is wel te ergquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.freephotosandvideos.com/worksafe.php?vid=oDZPBTjaYxs&c=Japanese_Alarm_Clock
WHOHAHAHHAHA
Joh... ik dacht dat je al klaar was met school?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:32 schreef ChOas het volgende:
Geslaagd voor mijn examen...
Ik heb Jasmijn op het aanrecht gezet met een afwasborstel... maar daar gebeurde niet veel meequote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:52 schreef QueenR het volgende:
goedemorgen!!
zie je jongens het wordt beter naar mate ze ouder worden
![]()
Eigen ontbijt al gemaakt, aangekleed. Nu nog trachten over te halen om te stofzuigen![]()
vanmiddag trouwens naar de uitreiking van de cheque met de opbrengst van Helmond pop. Champagne en hapjeben erg benieuwd wat we krijgen!!! (zal het laten weten)
een hoop rommel misschienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb Jasmijn op het aanrecht gezet met een afwasborstel... maar daar gebeurde niet veel mee
Leuk! Hoe heet je oom dan ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, lekker hele middag in het Vondelpark gezeten met een flesje wijn.
Nu even bijomen en straks lekker naar de film!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
B:
http://www.ebaumsworld.com/videos/scarface-recut.html
De scarface trailer die we nooit zagen
quote:
Errug stoer !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:34 schreef ChOas het volgende:
Check dit dan!
http://www.kcrg.com/news/local/3195031.html
Vergeet je ziekenfondspasje niet!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Nou, wij gaan maar eens richting de Amsterdam Arena rijden
quote:Op maandag 26 juni 2006 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Woeiiiiiiiiii...weg met die oranje meuk!
Nee. Voetbal boeit me niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten hier ook mensen/gijsjes in therapie na het verlies van oranje net als een redelijke hoeveelheid debielen om mij heen?
Jammerquote:Op maandag 26 juni 2006 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Groetjes van Cho trouwens, kreeg een SMS van hem. Hij zit lekker met z'n reet in Frankrijk, gaat een DS Lite halen en komt na zijn vakantie opzeker weer posten bij de Gijsjes.
Nee, ik had niet de waan dat we kampioen zouden worden... maar het was mooi voetbal gisteren.. we waren beter maar hun pakte de kans.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten hier ook mensen/gijsjes in therapie na het verlies van oranje net als een redelijke hoeveelheid debielen om mij heen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is het trouwens met je sollicitatie afgelopen B.?
Had ik niet gezienquote:
zozo...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had ik niet gezien
Ja op zich best.. goed gesprek, leuk bedrijf, mooie job.
Maar er komen nog een paar sollicitanten, even afwachten dus
In augustus 3 weken naar Zuid-Frankrijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:34 schreef QueenR het volgende:
Wat zijn jullie plannen??
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. je schilderij hangt bij ons in de woonkamer, afgelopen weekend weer complimentjes over gekregen..
Nee, jij bedankt.. ik vind het zo warm van je dat je hebt gemaakt voor ons.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, jij bedankt.. ik vind het zo warm van je dat je hebt gemaakt voor ons.
De volgende inderdaadquote:Op maandag 26 juni 2006 11:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
deed het graag.
stuur me ook een kaartje bij de volgende
Weet je al hoever ze zwanger is?quote:
Afgevallen ookquote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weet je al hoever ze zwanger is?
Angs is net terug van de verlos. Nog 3 wekenZe is een halve kilo afgevallen
![]()
Ze is veel te druk
spannend!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgevallen ookDat terwijl je vlgs mij het meeste aankomt in de laatste periode..
Nee weten we niet Struik.. 21 Juli weten we meer.. Tam denkt een maand of 3 misschien al.
Ken je eens gaan werken voor je geld !!!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef Magneet het volgende:
pffff, vliegt er ff een systeem uit ook waar zo ongeveer iedereen binnen de organisatie gebruik van maakt.
Dat heb je met asfalt niet he... dat het ineens uitvaltquote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ken je eens gaan werken voor je geld !!!
Waar ik toen niet heb gegeten bedoel je?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
B? Weet jij nog hoe dat restaurant in Scheveningen heet waar we toen gegeten hebben toen Sjo en Brown gingen jumpen? Die spare-rib toko?
Ja, waar jij niet gegeten hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar ik toen niet heb gegeten bedoel je?
Nee geen idee
Duinzicht ofzo?
ja maar goed als zo'n systeem er bij iedereen uitvliegt hoeft er maar 1 te bllen zodat we het weten hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ken je eens gaan werken voor je geld !!!
Jawel, de molen kan op storing vallenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je met asfalt niet he... dat het ineens uitvalt![]()
Ze gaan bij ons de N207 onder handen nemen, niks voor jouw?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jawel, de molen kan op storing vallen
Neuh, da`s te dichtbijquote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze gaan bij ons de N207 onder handen nemen, niks voor jouw?
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:27 schreef Bastard het volgende:
Volgende TT "..gijsjes zwaaien hier Kepler uit"![]()
voor de zekerheid neem ik mn eigen laptop meequote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ze hebben vast wel computers in Nieuw-Zeeland toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |