quote:
Was natuurlijk wel even spannund!!!!!quote:
Ja zo mooi.. ik kneep m ff hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel even spannund!!!!!
Ja, gaat echt heel goed. We doen lekker rustig aan.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
Hoest met je kuiken Gijs? Nog steeds in luv?
een rode paprika snijden en door het gehakt mixenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vanavond eens heel ouderwetsch gehaktballen maken...opeens ontzettend zin in!Nog nooit gemaakt ook.
Leuke tipquote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
een rode paprika snijden en door het gehakt mixen....heeeerlijk!
Ik gebruik beschuit ipv paneermeel, maar doet hetzelfde.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, van die grote halfgare dingen lijkt me ook niks!
Combi van rundergehakt, gehaktkruiden, uien, ei en paneermeel toch?
Mijn moeder ook!!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:40 schreef Magneet het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger ooit gehaktballen met een gekookt ei in het midden, was blijkbaar en pokkewerk om te maken en heel te houden tijdens het bakken, maar de smaak was echt super.
Magneet?quote:Wraak
Een ex-stagiair is in het weekend totaal door het lint gegaan. De 21-jarige dronken man uit het Brabantse Budel nam een busje van zijn voormalige stagebedrijf onder handen. Hij werd betrapt toen hij de ruitenwissers omboog. De man verklaarde dat hij na zijn stage nooit een fatsoenlijk bedankje had gekregen. Toen hij het busje zag staan werd hij kwaad omdat hij naar eigen zeggen wel zijn uiterste best had gedaan.
Ik heb straks Rijst met Foe yong hai en sla en een spareribquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef QueenR het volgende:
ok nu heb ik honger.... ga maar snel koken.
xxx
Vind foe yong hai het enige van de chinees wat ik niet lekker vindquote:Op maandag 19 juni 2006 17:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb straks Rijst met Foe yong hai en sla en een sparerib
Niemand is perfektquote:Op maandag 19 juni 2006 17:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
Vind foe yong hai het enige van de chinees wat ik niet lekker vindoverigens als iemand zelf een gevulde omelet maakt vind ik het wel weer vaak lekker
quote:
Nee...ik had per ongeluk half om half gehakt gekocht in plaats van rundergehakt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Hoe waren je ballen geworden Strol?
Eet je ook altijd meteen alles op?
Ik kan die ballen niet laten liggen tot de volgende dag... hoewel ze lekker smaken op brood met een beetje mayo
Hij leeft nog, dat zegt al ietsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Hoe waren je ballen geworden Strol?
Eet je ook altijd meteen alles op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |