Moet ik er een stuk afcroppen of toch niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef snakelady het volgende:
al even terug gemaakt maar toch ff laten zien.
[afbeelding]
Nee, zou ik niet doen. Zoals ie nu is heb je er wat meer compositie in; aan de linkerkant een stuk meer ruimte dan aan de rechterkant. Het onderwerp op ongeveer 1/3 van het beeld. Dit komt imho beter over dan er ergens een stuk afhalenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Moet ik er een stuk afcroppen of toch niet?
Ben het met je eens de eerste is druk.. en de 2de stoor ik me ook aan de mensen.. maar ik heb m expres niet gecroped om zo aan te geven wat er gebeurd op stelten zeg maar.. maar om de foto kan ik m beter afsnijden iddquote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Hey verrek dat hebben we geloof ik ook in hengelo gehad een jaar of 2 jaar geleden, anzich wel grappig.
Ontopic:
De eerste foto is de beste van de 2 vind ik persoonlijk, leuke uitdrukking op het gezicht alleen vind ik de compositie wat minder. Het oogt wat druk en rommelig.
De 2e foto is een leuke foto waar je denk ik meer uit kunt halen als je hem cropt, nu is het wittevlak aan de rechteronderzijde veels te aanwezig. Ook vind ik persoonlijk het publiek te aanwezig in deze foto. Ik denk dat je een veel mooiere foto krijgt als je hem tot onder haar buste cropt waardoor haar gezichtsuitdrukking veel beter in beeld komt. T plaatje word dan spannender door de belichtingPuur mijn mening/smaak hoor
(Waarmee heb je eigenlijk geschoten?)
oh dat is gewoon een ranzige tafel:Pquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef ReP het volgende:
[..]
Mooi sfeertje!
(Heb je het door de politie geleende en verloren (frontpage bericht vd week) terug gevonden?
)
Wat is die ronde 'vlek' rechtsboven, ter hoogte vd vleugel?
Ik verwacht natuurlijk wel het resultaat van de uitsnede te zienquote:Op maandag 10 juli 2006 18:29 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Ben het met je eens de eerste is druk.. en de 2de stoor ik me ook aan de mensen.. maar ik heb m expres niet gecroped om zo aan te geven wat er gebeurd op stelten zeg maar.. maar om de foto kan ik m beter afsnijden iddthanxz voor de tip
Ja,ik heb een omzetting naar Z-W gedaan en die vage waas toegepastquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:57 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
De eerstre vind ik absoluut niet appart, heb je die bewerkt?
Erg mooie foto, de kikker komt er mooi sprekend uit! Zeker gezien het feit dat je de camera nog maar net hebt! Scherptediepte vind ik (als amateur) ook erg mooi. Wat me wel 'stoort' is de prominente aanwezigheid van dat blad rechtsboven, dat trekt de aandacht een beetje weg van het onderwerp.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:38 schreef Avalanche het volgende:
Hey
Mijn éérste post in het foto topic (en sinds lange tijd...). Ik heb me vrijdag een canon eos 350D aangekocht (intressante promotie: EOS 350D + 18/55 + 55/200 + cf 1gb + battery grip + zak + statief = ¤ 1159) na lang en weinig foto's gemaakt te hebben met een analoge, maar zeker even goede minolta (type ontgaat me even, maar met gelijkaardige lenzen kit/statief).
Net één van m'n fototjes bewerkt (beetje gecropt, wat sharping, kadertje eromheen), dus graag jullie mening. Hij's gemaakt mbv statief & telelens.
owja, t'was trouwens wel leuk, k'had de kikker in m'n tuin alleen nog maar in de vijver zien zitten - leuk dat hij plots model kwam staan/zitten![]()
http://docsdb.semantica.nl/bordermaker/#downloadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:57 schreef CLIFFENBERGH het volgende:
Gebruiken jullie een apart programma om een kader te maken, of gaat dat ook in PhotoshopCS2?
ik wist dat ik je foto's hier zou vindenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Net geschoten. Ik vind het felle zonlicht maar lastig, en de te felle groene kleuren achter de bloem niet zo mooi, maar toch wil ik deze even delen:
[afbeelding]
En om even geen last te hebben van de felle groene kleur, een crop, helaas niet helemaal scherp:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |