mag ik vragen hoe U dat doet? op twee plaatsen in het beeld zonder dat de beweing te zien is, of is dit het resultaat van creatief fotosjoppen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:25 schreef ableton het volgende:
Het is een hele narcistische, ARGH!!!-foto, maar je moet toch wat als je om half 3 's nachts een aanval krijgt en er geen modellen beschikbaar zijn
Ik hou zo van monotoon!!!
En het gebouw is zo OMFG!!-mooi
[afbeelding]
Sluitertijd op 30 seconden, f/32.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef ForrestX het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe U dat doet? op twee plaatsen in het beeld zonder dat de beweing te zien is, of is dit het resultaat van creatief fotosjoppen?
Aparte foto, leuk gedaan. Alleen dat oog ziet er een beetje surrealistisch uit? Niets aan gedaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:45 schreef 4Vita het volgende:
Vandaag even een foto gemaakt van een nieuwsgierig paardje;
[afbeelding]
thanks! Nee heb er echt niks aan veranderd, zijn oog/ogen waren ook hetgene wat me meteen opviel en me tot het maken van de foto zette.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:04 schreef Rick-vz het volgende:
[..]
Aparte foto, leuk gedaan. Alleen dat oog ziet er een beetje surrealistisch uit? Niets aan gedaan?
Mooi sfeertje!quote:
De eerste weet ik niks over te zeggen, ik zoek een onderwerp, of een lijnenspel of iets, maar vind het niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:30 schreef snakelady het volgende:
Ik heb deze 2 vandaag gemaakt, wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
mag alleen nog wel even flink bewerkt worden.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef coenb het volgende:
Foto van afgelopen donderdag. Eindelijk een "ik-wou-dat-ik-een-camera-bij-me-had"-moment, dat goed afloopt![]()
[afbeelding]
Wat een scheetjesquote:Op zondag 9 juli 2006 21:17 schreef coenb het volgende:
Foto van afgelopen donderdag. Eindelijk een "ik-wou-dat-ik-een-camera-bij-me-had"-moment, dat goed afloopt![]()
[afbeelding]
Het lijkt wel van goud...appartquote:Op zondag 9 juli 2006 21:50 schreef Blinky het volgende:
Elefes, prachtige foto van het poesje! Mooi dat er een donkere achtergrond is, het beestje lijkt uit het niets *ploep* op te doemen!
Deze foto is gemaakt in de tuin van de ouders van mijn vriend. Het is het huis van de buren, waar op dat moment in de rand van een dakrand de zon fel op scheen. Had geen idee hoe het zou worden, maar dit is hem.
[afbeelding]
Ja, inderdaad. De stroomkabels op de achtergrond vind ik iets minder, zou ik weg kunnen soepen, maar deze foto puut natuur vond ik eigenlijk gewoon mooi.quote:
Rechtzettenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Degro het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is het scheve destijds met opzet gedaan maar dat weet ik niet zeker. Heb een klein stukkie van de bovenkant gehaald. Moet ik um helemaal recht opzetten of kan dit wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |