Ten eerste haat ik newbes en ten tweede haat ik boomknuffelaars.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zou je je druk maaken om zo'n groepje?
Vrede op aarde, je weet toch.
Laten we met z'n allen een boom gaan knuffelen.
Ik was ook niet welkom, lekker belangrijk.
geworden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:59 schreef stukovich het volgende:
Shit son, volgens mij is dit topic weer een verzameling van oldbies geworden, opgerot uit dit topic......
Is user# 33.321oldbie....
Ik ben geen Newbie....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ten eerste haat ik newbes en ten tweede haat ik boomknuffelaars.![]()
*tieft*
[afbeelding]
o?quote:
Kijk naar m'n profiel dan Pipo....quote:
Zal ik jou eens even een verfrissende knal voor je harses geven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
Ziet er weer goed uit.
Alleen als je het dan wel met een zak ijsklontjes doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even een verfrissende knal voor je harses geven?![]()
Hoezo? Heb je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen als je het dan wel met een zak ijsklontjes doet.
Ja, jij bent een newbie, hoezo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kijk naar m'n profiel dan Pipo....
En misschien is het gras morgen blauw en de lucht groen. Je weet het niet he!quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef jogy het volgende:
Misschien wordt het wat.
Nee hoor, maar dat is best verfrissend.quote:
Dat zeg ik, wonderen kúnnen gebeuren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En misschien is het gras morgen blauw en de lucht groen. Je weet het niet he!
Ja hoor, wat jij wil.quote:
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.quote:
Of we zoeken je op en neuken je vrouw en verzuipen je hond.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.
Wat Jarno zegt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of we zoeken je op en neuken je vrouw en verzuipen je hond.
Of andersom.
Dat heb je helemaal correct.quote:
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
niet zo makkelijk opgeven, dit is een soort ontgroening, als je er maar lang genoeg tegenin gaat en vragen blijft stellen over het wel of niet zijn van een newbie dan gaan ze je vanzelf waarderen.
Dat bedoel ik. Goedzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ontgroening? Nu nog? Flikker toch op. Ontgroeningen zijn voor prappy studentjes die zo triest zijn dat ze zelf niet sociaal vaardig genoeg zijn om vrienden te maken en zich derhalve maar bij een dispuut aanmelden.
Waarom trouwens posten in een "niet" oldbie topique als er een oldbie topique is. Geen aandacht genoeg? Als jullie zo oldbie zijn waarom zeggen een hoop namen van jullie mij dan niks?
Slecht ja. Ik ben een échte newbie en zelfs ik gebruik al PI's!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Oldbies die geen PI's gebruiken.
In onze tijd bestonden die nog niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Gloeidoos het volgende:
Oldbies die geen PI's gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |