Nou zeker dat is toch al zo een 12 uur geleden dat ik er voor het laatst 1 dronk.quote:
Ik denk dat het mee gaat vallenquote:Op maandag 19 juni 2006 08:47 schreef Isabeau het volgende:
'Arma only' Dat zal een saaie monoloog worden![]()
Hier op werk zal niemand het opmerken, na anderhalf uur eindelijk iemand voorbij zien komenquote:Op maandag 19 juni 2006 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zeker dat is toch al zo een 12 uur geleden dat ik er voor het laatst 1 dronk.
Saai zal het vast niet zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 08:47 schreef Isabeau het volgende:
'Arma only' Dat zal een saaie monoloog worden![]()
vanaf 7 uur ook nog niemand gezienquote:Op maandag 19 juni 2006 08:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hier op werk zal niemand het opmerken, na anderhalf uur eindelijk iemand voorbij zien komenmaandagochtend
Herken het verschijnsel...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hier op werk zal niemand het opmerken, na anderhalf uur eindelijk iemand voorbij zien komenmaandagochtend
staat nu alweer een hele toren van koffiebekers op me bureauquote:
oh 3 pas bij mijquote:Op maandag 19 juni 2006 08:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
staat nu alweer een hele toren van koffiebekers op me bureau![]()
Plaspopquote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Q. het volgende:
Ouwe lullen.
Krentebroodje?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Q. het volgende:
Ouwe lullen.
Optieften jij !quote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbie (de, ~s)
1. Kansloze die nog steeds geen betere dagbesteding heeft gevonden en derhalve nog immer op dit forum rondhangt
Verroest, ik ben er ook eentje aan 't worden!![]()
He leuk dat je er bent, nog leuker dat je weer weg gaatquote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbie (de, ~s)
1. Kansloze die nog steeds geen betere dagbesteding heeft gevonden en derhalve nog immer op dit forum rondhangt
Zoals iemand al zei, opbokken...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbie (de, ~s)
Mijn lul is niet oud...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Q. het volgende:
Ouwe lullen.
Fok is geen democratiequote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een wijs man riep ooit eens: "we leven in een democratie, ik blijf dus gewoon hier". Volgens mij was het Gertje, of misschien wel Samson, weet ik niet meer zeker, maar het punt is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |