Nou zeker dat is toch al zo een 12 uur geleden dat ik er voor het laatst 1 dronk.quote:
Ik denk dat het mee gaat vallenquote:Op maandag 19 juni 2006 08:47 schreef Isabeau het volgende:
'Arma only' Dat zal een saaie monoloog worden![]()
Hier op werk zal niemand het opmerken, na anderhalf uur eindelijk iemand voorbij zien komenquote:Op maandag 19 juni 2006 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zeker dat is toch al zo een 12 uur geleden dat ik er voor het laatst 1 dronk.
Saai zal het vast niet zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 08:47 schreef Isabeau het volgende:
'Arma only' Dat zal een saaie monoloog worden![]()
vanaf 7 uur ook nog niemand gezienquote:Op maandag 19 juni 2006 08:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hier op werk zal niemand het opmerken, na anderhalf uur eindelijk iemand voorbij zien komenmaandagochtend
Herken het verschijnsel...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hier op werk zal niemand het opmerken, na anderhalf uur eindelijk iemand voorbij zien komenmaandagochtend
staat nu alweer een hele toren van koffiebekers op me bureauquote:
oh 3 pas bij mijquote:Op maandag 19 juni 2006 08:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
staat nu alweer een hele toren van koffiebekers op me bureau![]()
Plaspopquote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Q. het volgende:
Ouwe lullen.
Krentebroodje?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Q. het volgende:
Ouwe lullen.
Optieften jij !quote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbie (de, ~s)
1. Kansloze die nog steeds geen betere dagbesteding heeft gevonden en derhalve nog immer op dit forum rondhangt
Verroest, ik ben er ook eentje aan 't worden!![]()
He leuk dat je er bent, nog leuker dat je weer weg gaatquote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbie (de, ~s)
1. Kansloze die nog steeds geen betere dagbesteding heeft gevonden en derhalve nog immer op dit forum rondhangt
Zoals iemand al zei, opbokken...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Oldbie (de, ~s)
Mijn lul is niet oud...quote:Op maandag 19 juni 2006 08:53 schreef Q. het volgende:
Ouwe lullen.
Fok is geen democratiequote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een wijs man riep ooit eens: "we leven in een democratie, ik blijf dus gewoon hier". Volgens mij was het Gertje, of misschien wel Samson, weet ik niet meer zeker, maar het punt is duidelijk.
Weet je ga lekker met je andere vriendje alberto het park checken ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een wijs man riep ooit eens: "we leven in een democratie, ik blijf dus gewoon hier". Volgens mij was het Gertje, of misschien wel Samson, weet ik niet meer zeker, maar het punt is duidelijk.
Vrolijk verder deel 9023 ?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Hà, dit roept herinneringen op van Vrolijk Verder.
*tieft*quote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Jij bent het debiele neefje van de familie dat altijd met geweld aan de grote mensen tafel wil zitten en daar dan - tot schaamte van iedereen aan die tafel - alle aandacht opeist?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
mag je ook 1,5 uur eerder weg.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:01 schreef scarefreak het volgende:
Ah, eindelijk een collega op me kamer aanwezig, het is fucking 9uurben ik gewoon anderhalf uur te vroeg begonnen met andere woorden :
Hangtieten?quote:
was dat maar zoquote:
Maar dan minder tof, uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Nou lijkt me duidelijk als je 1,5 uur eerder begint dat je ook 1,5 uur eerder mag optieften enzo toch.quote:
Ze komen hier maar een beetje binnenlopen onder het motto van flexibele werktijden, als je aan het eind van de maand maar je uren hebt gehaaldquote:Op maandag 19 juni 2006 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou lijkt me duidelijk als je 1,5 uur eerder begint dat je ook 1,5 uur eerder mag optieften enzo toch.
Misschien moet ik er ff bijvermelden dat ik ambtenaar benquote:Op maandag 19 juni 2006 09:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze komen hier maar een beetje binnenlopen onder het motto van flexibele werktijden, als je aan het eind van de maand maar je uren hebt gehaald![]()
Ok duidelijk , je komt binnen om wanneer je zin hebt , en we gaan met zn allen om 14:30 naar huisquote:Op maandag 19 juni 2006 09:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien moet ik er ff bijvermelden dat ik ambtenaar ben![]()
We hebben ook streep in het midden van alle gangen staan, om het verkeer van en naar huis te scheiden...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok duidelijk , je komt binnen om wanneer je zin hebt , en we gaan met zn allen om 14:30 naar huis
ik ook niet zo, ziek voelt geloof ik.quote:
Ik heb zin om naar het strand te gaan of ff lekker op een terras te hangenquote:
ik heb gewoon zin in 2 weken vakantie. Maar daar moet ik nog 4 weken op wachtenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik heb zin om naar het strand te gaan of ff lekker op een terras te hangen
Als je maar genoeg bier in huis hebt, dan komt alles wel goedquote:Op maandag 19 juni 2006 09:28 schreef Joene het volgende:
11 augustus pas vakantie , en dan een hoop dingen regelen voor Trouwen
Heb ik veel bier nodig dan om ja te zeggen ?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als je maar genoeg bier in huis hebt, dan komt alles wel goed
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik veel bier nodig dan om ja te zeggen ?
Bier per fust inkopen is geen slecht ideequote:
Ik was niet van plan een trailer bier op te zuipen denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:39 schreef scarefreak het volgende:
Per trailer...
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:30 schreef Armageddon het volgende:
Er was hier een computer stuk. Moest zowaar wat doen hier.
armateurquote:Op maandag 19 juni 2006 09:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was niet van plan een trailer bier op te zuipen denk ik.
ja sorryquote:
en dat KingShakur vader wordt .quote:Op maandag 19 juni 2006 10:00 schreef yvonne het volgende:
Oh ja wist Arma al dat Texelonia en Micha een kindje hebben?
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:00 schreef yvonne het volgende:
Oh ja wist Arma al dat Texelonia en Micha een kindje hebben?
Waaaaaaaaaaaaaat?quote:
ja hoor, gisteren alleen niet zo.. Damn die rose van zaterdagnacht kwam te hard aan zondagochtend om 07.00 uurquote:
Ik heb nog steeds last van vrijdag.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja hoor, gisteren alleen niet zo.. Damn die rose van zaterdagnacht kwam te hard aan zondagochtend om 07.00 uur
Moet je minder water drinken na al dat bier.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van vrijdag.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van vrijdag.
Laten we maar voor één gaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
dan heb je of
1) Heeeel veel gezopen
2) Je wordt een oude geitenbreier
Slaap je nou nog niet?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Moet je minder water drinken na al dat bier.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:19 schreef scarefreak het volgende:
Kan iemand me zo wakker maken als ik pauze heb?
Nee manquote:
ook niet teveel lawaai?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom je hierheen? In het serverhok hier is het prima pitten.![]()
Waddinxveen vandaag ?quote:
Whehehhequote:
Ja hier ook al. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Jarno het volgende:
Godvertering, het begint hier op werken te lijken.
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef scarefreak het volgende:
zow, ff vanalles lopen uploaden naar extern bedrijf, hoef ik mooi weinig te doen
Ik denk dat het tijd is om te solliciterenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Jarno het volgende:
Lijkt mij ook ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om te solliciteren
Maar dat stond niet in de arbeidvoorwaardenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:35 schreef Jarno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |