Weet je ga lekker met je andere vriendje alberto het park checken ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een wijs man riep ooit eens: "we leven in een democratie, ik blijf dus gewoon hier". Volgens mij was het Gertje, of misschien wel Samson, weet ik niet meer zeker, maar het punt is duidelijk.
Vrolijk verder deel 9023 ?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Hà, dit roept herinneringen op van Vrolijk Verder.
*tieft*quote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Een wijs man riep ooit eens: "we leven in een democratie, ik blijf dus gewoon hier". Volgens mij was het Gertje, of misschien wel Samson, weet ik niet meer zeker, maar het punt is duidelijk.
quote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Jij bent het debiele neefje van de familie dat altijd met geweld aan de grote mensen tafel wil zitten en daar dan - tot schaamte van iedereen aan die tafel - alle aandacht opeist?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
mag je ook 1,5 uur eerder weg.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:01 schreef scarefreak het volgende:
Ah, eindelijk een collega op me kamer aanwezig, het is fucking 9uurben ik gewoon anderhalf uur te vroeg begonnen met andere woorden :
Hangtieten?quote:
was dat maar zoquote:
Maar dan minder tof, uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:59 schreef jogy het volgende:
Nou lijkt me duidelijk als je 1,5 uur eerder begint dat je ook 1,5 uur eerder mag optieften enzo toch.quote:
Ze komen hier maar een beetje binnenlopen onder het motto van flexibele werktijden, als je aan het eind van de maand maar je uren hebt gehaaldquote:Op maandag 19 juni 2006 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou lijkt me duidelijk als je 1,5 uur eerder begint dat je ook 1,5 uur eerder mag optieften enzo toch.
Misschien moet ik er ff bijvermelden dat ik ambtenaar benquote:Op maandag 19 juni 2006 09:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze komen hier maar een beetje binnenlopen onder het motto van flexibele werktijden, als je aan het eind van de maand maar je uren hebt gehaald![]()
Ok duidelijk , je komt binnen om wanneer je zin hebt , en we gaan met zn allen om 14:30 naar huisquote:Op maandag 19 juni 2006 09:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien moet ik er ff bijvermelden dat ik ambtenaar ben![]()
We hebben ook streep in het midden van alle gangen staan, om het verkeer van en naar huis te scheiden...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok duidelijk , je komt binnen om wanneer je zin hebt , en we gaan met zn allen om 14:30 naar huis
ik ook niet zo, ziek voelt geloof ik.quote:
Ik heb zin om naar het strand te gaan of ff lekker op een terras te hangenquote:
ik heb gewoon zin in 2 weken vakantie. Maar daar moet ik nog 4 weken op wachtenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik heb zin om naar het strand te gaan of ff lekker op een terras te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |