Die kleine blauwe voor 3 zegels en 2,50 gaat lukken, voor wat betreft die grote: misschien moet je je iets meer in de marktwaarde van een megawup verdiepen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Spookje81 het volgende:
iemand nog een kleine blauwe voor mij of een grote tegen ruil van 3 zegels +2,50
Van die grote wuppen? Welk filliaal dan..quote:Op maandag 19 juni 2006 10:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Zwolle. Wuppen te over.
In general chat komen meer mensen dan in vraan en aanbodquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Spookje81 het volgende:
@Het_Biertje ik was opzoek naar een wup dus maw een AH waar ze ze nog wel hadden. En waarom zou ik dan hier meer users bereiken? PS: dit is niet bedoeld om je aan te vallen, ben gewoon nieuwsgierig naar je antwoord
Ik heb ze ook maar uit mijn auto gehaald.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daaromzo snelmogelijk verkopen, ik heb ze al van me hoedeplank gehaald uit angst voor ingeslagen ramen![]()
Lees je wel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
retorische vraag, het antwoord luidt NERGENS
Ik weet prima dat ze er veel meer voor vragen, maar ik vind dat belachelijk dus ik ben ook niet van plan om er meer voor te betalen. Vandaar mn zinquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:44 schreef Carpento het volgende:
[..]
Die kleine blauwe voor 3 zegels en 2,50 gaat lukken, voor wat betreft die grote: misschien moet je je iets meer in de marktwaarde van een megawup verdiepen.![]()
Kleine wuppies of de grote mega wuppen waar men het over heeft?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:43 schreef milkingmonkey het volgende:
Den Haag heeft idd veeeeel over. AH Den Haag Grote Markt (nabij stadhuis), bij elke kassa.
je hoeft me vriend niet toe te voegen op msnquote:Op maandag 19 juni 2006 18:20 schreef Spookje81 het volgende:
Ik vind het vreemd dat mijn topic als enige van de wup topics verplaatst is naar gc :S
@Chinless ik had je nog gemaild en op msn toegevoegd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |