Ah, edit die PI effe dan.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Stofje het volgende:
Kut TT, geen PI, kuttopic, bagger. En tóch zullen er weer 300 reacties op komen. Bah.
He, rotmod (ik zei geen kut, ik blijf aardig, goed he?), verklaar jezelf! Waarom gun ík het jullie niet? Hè?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Stofje het volgende:
Kut TT, geen PI, kuttopic, bagger. En tóch zullen er weer 300 reacties op komen. Bah.
Ik vind je lief. Echt.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He, rotmod (ik zei geen kut, ik blijf aardig, goed he?), verklaar jezelf! Waarom gun ík het jullie niet? Hè?
Nee, jouw moeder bakt lekkere pannenkoeken.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:41 schreef Bizznitch het volgende:
BOEIEND!
Maar je beschuldigt me zomaar van allerlei dingen. Dat terwijl ik besloten had dat jij de volgende blauwe was.quote:
Neeee. Dat doe ik alleen om te provoceren. Vroeger heette dat "meisjes plagen, kusjes vragen". En jouw besluit dat ik de volgende blauwe ben, daar snap ik helemaal niets van. Leg eens uit, mijn deerne, leg eens uit.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je beschuldigt me zomaar van allerlei dingen. Dat terwijl ik besloten had dat jij de volgende blauwe was.
Waarvan de huid ook blauw uitslaat?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je beschuldigt me zomaar van allerlei dingen. Dat terwijl ik besloten had dat jij de volgende blauwe was.
Ja nee, ik ben een harem aan het aanleggen, vandaar. Zodat het voor iedereen duidelijk is wie ik wel en niet neukquote:Op zondag 18 juni 2006 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neeee. Dat doe ik alleen om te provoceren. Vroeger heette dat "meisjes plagen, kusjes vragen". En jouw besluit dat ik de volgende blauwe ben, daar snap ik helemaal niets van. Leg eens uit, mijn deerne, leg eens uit.
Mn moederquote:Op zondag 18 juni 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, jouw moeder bakt lekkere pannenkoeken.
Die jou op de wereld gezet heeft en je met liefde, geduld en intelligentie heeft opgevoed tot het parachtmensch dat je nu bent.quote:
Jij bent grappig.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die jou op de wereld gezet heeft en je met liefde, geduld en intelligentie heeft opgevoed tot het parachtmensch dat je nu bent.![]()
Hoe moet ik dat doen zonder adres? Hm?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:02 schreef Stofje het volgende:
c_c. Voeg me eens toe op MSN.
Er staat een vlindertje naast z'n avatar.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen zonder adres? Hm?
Het hele baggerkliekje heeft me toegevoegd, vraag anders even naar mijn e-mail.
Door even in z'n profiel te kijken?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen zonder adres? Hm?
Ik zou zweren dat die er net niet stond.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er staat een vlindertje naast z'n avatar.
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
Godver. Het gemiddelde IQ in m'n MSN keldert direct.
[onderschrift van _mimic]quote:
Oké. Tof.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[onderschrift van _mimic]
SELECT * FROM crew WHERE iq=<'80' ORDER BY iq DESC => buffer overflow
[/onderschrift van _mimic]
Ik ook.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat die er net niet stond.
Zie je dat Litso? Ik was het niet! Ik riep niet dat ik me verveelde! Há!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:57 schreef Slarioux het volgende:
Ik verveel me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |