Ik dacht dat het wel meeviel met het niveau van de mensen hier. Maar blijkbaar heb ik me toch enigszins vergist daarin.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:16 schreef rena het volgende:
Stelletje tokkies ook heIn wat voor buurt woon je dan?
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter gas dan electrischquote:Op zondag 18 juni 2006 23:17 schreef Batsnek het volgende:
Wat bezielt mensen in godsnaam om een gasbbq te kopen...? Het hele concept van bbqen is toch dat je het op kolen en dergelijke klaar maakt omdat de smaak dan anders is?
Als je ermee om kan gaan! Lijkt me sowieso iets minder gevaarlijk dan op een relatief kleine ruimte een gasfles gebruiken.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter gas dan electrisch.
Maar als ze electrisch hadden ge-BBQ-ed (weet ik veel hoe je dat schrijft), dan was de goede man wellicht geëlectrocuteerd.
Er werd flink wat water gespoten. De onderburen, die plantenbakken buiten het balkon hebben hangen, hoeven de komende week in ieder geval geen water te geven!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart, werd er nog gespoten? Met water enzo? Of werd het zo'n schuimfeest?
Maar wat is er nu dan allemaal aangefikt geweest?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er werd flink wat water gespoten. De onderburen, die plantenbakken buiten het balkon hebben hangen, hoeven de komende weke in ieder geval geen water te geven!
wekequote:Op zondag 18 juni 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er werd flink wat water gespoten. De onderburen, die plantenbakken buiten het balkon hebben hangen, hoeven de komende weke in ieder geval geen water te geven!
De barbecue, en verder wat planten en wat balkonmeubilair denk ik. Ik ben maar niet de straat opgegaan om te kijken, want daar was geen plek meer tussen de menigte.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wat is er nu dan allemaal aangefikt geweest?
Dat soort opmerkingen verwachtte ik al.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef 7th_wave het volgende:
volgens mij is het ook niet echt toegestaan.... TS woont in een tokkiewijk
Erik, jij als dé BBQ-autoriteit hier op FOK!: Is barbeque-en op gas of electriciteit nu wel echt barbeque-en of valt dat onder het zogenaamde 'grillen'quote:Op zondag 18 juni 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ze speklappen op de BBQ hadden liggen, dan zijn er nu wel een hoop calorieën verbrand.
Voor smaak maakt gas of kolen geen moer uit.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:17 schreef Batsnek het volgende:
Wat bezielt mensen in godsnaam om een gasbbq te kopen...? Het hele concept van bbqen is toch dat je het op kolen en dergelijke klaar maakt omdat de smaak dan anders is?
Als ik foto's had gehad, dan had daar niet veel meer op gestaan dan de ladderwagen die voor mijn balkon stond, en verder uitzicht grotendeels ontnamquote:
Ja, dat lijkt mij zeer persoonlijk. Wij thuis hebben nu een gasbarbecue, en dat bevalt eigenlijk net zo goed (qua smaak) en is gewoon handigquote:Op maandag 19 juni 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Erik, jij als dé BBQ-autoriteit hier op FOK!: Is barbeque-en op gas of electriciteit nu wel echt barbeque-en of valt dat onder het zogenaamde 'grillen'
En wat is de beste manier om te barbeque-en: Op hout dat langzaam weggebrand is, of op houtskool?
Het af laten fikken is nog wel treuriger.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef Cupra_Inside het volgende:
Barbecue op gasEn dan ook nog op een balkon. Treurig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |