quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik stop met de Ahn grappen...
Jullie mogen me daarAhn houden![]()
Nou moet Zwitserland morgen winnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zuid-Korea
Nu de laatste winnen en door
laatste wedstrijd blijft cruciaal... ik zie de Fransen wel winnen van de grapjurken van Togo dus hij moet winnen van Zwitserlandquote:Op zondag 18 juni 2006 22:51 schreef 456 het volgende:
HOPPA!Puntje voor dick
Z-K gaat het wel redden dit toernooi!
Ik denk dat er wel wat mensen naar huis gaan na deze wedstrijd.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
Haha, dat wordt gezellig in de kleedkamer
Ja idd. Maar ik zie ze dat wel doen...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
laatste wedstrijd blijft cruciaal... ik zie de Fransen wel winnen van de grapjurken van Togo dus hij moet winnen van Zwitserland
Dat zou echt te mooi zijnquote:Op zondag 18 juni 2006 22:53 schreef DeeBee het volgende:
hehe, wat een 1-1 al niet kan veroorzaken, ineens een topic in 12 minuten volnet was er nog geen zak aan aan die wedstrijd
![]()
maar mooi, 2 punten uit 2 wedstrijden voor Frankrijk...dat wordt billenknijpen![]()
Als Zwitserland gaat winnen van Togo dan is misschien zelfs een gelijkspel voor ze uiteindelijk voldoende om de Fransen eruit te krijgen![]()
Hoe zon goede speler zo diep kan vallen idd. Hou je eer en trots, en geniet ervan dat je er nog mag staan, en dat een trainer je opstelt...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Zidane een gefrustreerde man geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |