ahwwwwwquote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef dutchie het volgende:
Met trots presenteer ik jullie, Cas Anthony:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Pinquit, die foto dat Max zo met zijn beentjes trapt vond ik zo leuk om te zien. Joshua deed precies hetzelfde, bij hem moest je het aankleedkussen omdraaien zodat hij zijn hieltjes niet kapot trapteHij liep ook al toen hij 10 maanden oud was
Doet Max dat ook altijd?
ha bednkt voor de tip, hier ook zo;n stampertje, noem haar dan ook wel liefkozend stampelijntjequote:Op maandag 26 juni 2006 22:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik loop ook veel te ver achter dus heb alleen dit topic doorgespit, maar er zitten wel een heleboel super lieve kindjes bij zeg.
Pinquit, die foto dat Max zo met zijn beentjes trapt vond ik zo leuk om te zien. Joshua deed precies hetzelfde, bij hem moest je het aankleedkussen omdraaien zodat hij zijn hieltjes niet kapot trapteHij liep ook al toen hij 10 maanden oud was
Doet Max dat ook altijd?
Ja haha, maar hij heeft gewoon een mooi koppiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef Belana het volgende:
ja, wat een prachtig meisje zou het ook geweest zijn he?hihihi
Mijn kleine meisje wordt ineens heel erg groot...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:37 schreef Belana het volgende:
Luuke, jij hebt een lekkere vakantie gehad zo te zien
Amberwaar is mijn kleine baby nou gebleven???
Ze staat nog neit echt zelf op, maar ze doet verwoede pogingen. De ene keer lukt het wek, de andere keer niet.... En klauteren vind ze helemaal geweldig... Af en toe duikt ze bijna over de leuning heenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef Githa het volgende:
Liamje zou zo door kunnen voor een lief klein meisje met dat staartje
Amber je staat, maar je blijft dat lieve babykoppie houden hoor.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef m@x het volgende:
Lily, volgens mijn opstandige dreumes is je avatar een "paah". Dat kan paard of aap betekenenOf dat nou een compliment is weet ik niet....
ja, best wel erg zelfs...(ik had het aangepast want het past niet bij deze foto´s)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef bixister het volgende:
en ben jij zo'n driftkikker? (of las ik dat verkeerd) had ik niet achter je gezocht!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind David echt zo geweldig altijd!
Hij doet me denken aan die 'trolletjes' die je vroeger had:
[afbeelding]
Hij heeft ook datzelfde lieve neusje en die blosjes op zijn wangetjes.
Waarom heb ik het gevoel dat ik herhaling val?Of heb ik het echt alleen maar gedacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |