Klopt, zo is het mij ook uitgelegd..quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verbasterd, van origine was het Dietsen bloed, wat Nederlands bloed betekend. Althans zo is het mij altijd uitgelegd.
Nee van je functie he. Ze is prinses der Nederlandenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je vriend de burgermeester van Utreg was, dan was je dus wel fan van FC Utreg geweest zijn. Het fan zijn is dus niet iets persoonlijks maar iets wat verandert afhankelijk van met wie je trouwt?
Zoals ik al zei ben ik zeker niet 'goed' in de oude taal, al ben ik wel altijd geinteresseerd geweest in etymologie. Overigens: Dutch???quote:Op zondag 18 juni 2006 20:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het betekent eigenlijk Nederlands, maar we spreken het uit als Duitse![]()
![]()
Ja ik zit ook zo in Duitslandquote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoax dus: http://www.onzetaal.nl/advies/duitsch.php
Neemt niet weg dat het mij weinig uitmaakt. Vroeger waren de landsgrenzen überhaupt al niet zo gedefinieerd als nu, feitelijk is er natuurlijk geen verschil tussen de Duitser die hier 20 km verderop woont en ik, qua voorouders.
Lijkt op Duitsquote:Op zondag 18 juni 2006 20:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik zeker niet 'goed' in de oude taal, al ben ik wel altijd geinteresseerd geweest in etymologie. Overigens: Dutch???
Ze hebben preventief haar paspoort ingenomen. Toen ze nog in Argentinie woonde stond ze te boek als Boca Juniors hooligan.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Is ze er eigenlijk bij of is ze nog bij de mongolen?
Over jouw buurvrouw ? Tuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:58 schreef Canisfire het volgende:
Waar mensen zich druk om maken..
Mijn Spaanse buurvrouw is stiekem voor spanje wat als die straks tegen Nederland spelen komt er dan ook een topic... ?
Dan is het goedquote:
Prinses Maxima komt uit Argentinië, maar zou zij voor haar geboorte land zijn, ben benieuwdquote:Op maandag 19 juni 2006 20:05 schreef PsyCha het volgende:
als ik haar was zou ik voor Argentinie zijn. Die hebben ten minste nog een kans op de wereldtitel.
Maarre.........HUP HOLLAND!!!!!!!!!
Meen je dat nou serieusquote:Op maandag 19 juni 2006 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Prinses Maxima komt uit Argentinië, maar zou zij voor haar geboorte land zijn, ben benieuwd![]()
Dat is waar, maar in de finale zal ze toch echt moeten kiezenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
Ik gok dat ze voor beiden juicht, na afloop kan ze toch zeggen dat het nergens meer om ging, dan hoeft ze ook niet zo duidelijk partij te kiezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |