Opzouten danquote:Op zondag 18 juni 2006 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk wel dat ze in haar hart voor Argentinie is.
Zijn die ook van het koningshuis dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als jij zo denkt kan je half nederland laten opzouten
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar die van het koningshuis zijn eigenlijk moffen..
Wat een kolder. Jij bent toch ook geen FC Utreg fan?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
Als ik merk dat ze ook maar 1 moment twijfelt voor wie ze woensdag moet zijn, dan moet ze maar gewoon gaan scheiden.
Nu is mijn laat-Middeleeuws niet meer wat het was, maar het is toch Dietsen bloed?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ons 'volkslied' heeft ook niets met het volk te maken maar wel met het koningshuis.
Zijn wij van Duitse bloed.. ja ja vast wel
Door de integratie hebben we nog eerder Italiaans , Spaans , Marokkaans , Turks etc bloed in ons.
Zijn wij van Duitse bloed toch ?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu is mijn laat-Middeleeuws niet meer wat het was, maar het is toch Dietsen bloed?
Ben ik burgemeester van Utrecht dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een kolder. Jij bent toch ook geen FC Utreg fan?
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ons 'volkslied' heeft ook niets met het volk te maken maar wel met het koningshuis.
Zijn wij van Duitse bloed.. ja ja vast wel
Door de integratie hebben we nog eerder Italiaans , Spaans , Marokkaans , Turks etc bloed in ons.
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu is mijn laat-Middeleeuws niet meer wat het was, maar het is toch Dietsen bloed?
Verbasterd, van origine was het Dietsen bloed, wat Nederlands bloed betekend. Althans zo is het mij altijd uitgelegd.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn wij van Duitse bloed toch ?
Ik zal eens opzoeken
het betekent eigenlijk Nederlands, maar we spreken het uit als Duitsequote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verbasterd, van origine was het Dietsen bloed, wat Nederlands bloed betekend. Althans zo is het mij altijd uitgelegd.
Als je vriend de burgermeester van Utreg was, dan was je dus wel fan van FC Utreg geweest zijn. Het fan zijn is dus niet iets persoonlijks maar iets wat verandert afhankelijk van met wie je trouwt?quote:
Hoax dus: http://www.onzetaal.nl/advies/duitsch.phpquote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verbasterd, van origine was het Dietsen bloed, wat Nederlands bloed betekend. Althans zo is het mij altijd uitgelegd.
Ja er zijn 2 teksten.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |