Volgens mij was dat Weening of Posthuma op kop, met Freire in het wiel.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:59 schreef pfaf het volgende:
Vandaag 3 km voor het eind met Freire voorop. Rabo-logica op z'n best.
Dan lukte ook zo aardig hequote:Op zondag 2 juli 2006 22:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Overmorgen is de goede etappe voor Rabo. Gewoon op iedere helling iemand laten aanvallen. Blijft niemand weg dan zo hard op de Cauberg doorrossen dat vrijwel alle sprinters niet meer vooraan zitten. Zeker nu Di Luca ziek is.
Yes, en de doorbraak in de Tour van Thomas Dekker en Marc de Maar binnen een paar jaar natuurlijk.quote:
ik zou bijna geen betere renners kennen om perfecte helpers te zijn voor die 3.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:27 schreef mbn het volgende:
Ik zie het nut niet zo in van een Posthuma, Flecha, Weening en Boogerd mee te nemen, als je ze vervolgens alleen laat werken voor Freire, Rasmussen en Menchov. Ik hoop dan ook dat ze de komende etappes eens mee gaan met ontsnappingen.
idd, als je het nut hier niet van inziet dan heb je hun taktiek niet door. De tijd van jonge Dekker/Boogerd en zelfs D.Nelissen is voorbij, ze gaan volledig voor 't klassement en de bergen, Freire is er alleen bij voor een etappe op 't vlakke waar Flecha 'm zou kunnen helpen.....Toen Rabo met de vrijbuitersploeg kwam hadden ze nog niet veel te vertellen, nu zijn ze een grote ploeg die niet wegkomt met een vrijbuitersrol. Volgens mij wil de sponsor het ook niet......voor zover die het voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:27 schreef mbn het volgende:
Ik zie het nut niet zo in van een Posthuma, Flecha, Weening en Boogerd mee te nemen, als je ze vervolgens alleen laat werken voor Freire, Rasmussen en Menchov. Ik hoop dan ook dat ze de komende etappes eens mee gaan met ontsnappingen.
Agritubel laat zien dat ze terecht een wildcard hebben kregen. Voor een klassement hebben ze Mercado en Martinez. In steun dan Eduardo Gonzalo, Moises Duenas en Manuel Calventequote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Ericr het volgende:
Agritubel is er voor de hopeloze ontsnappingen, denk dat daar de sponsor wel bij is dat er een renner van de ploeg vooruit is.
Joh jij weet toch wel beter! Laat ons eerst de ITT maar eens afwachten en kijken hoever Menchov staat. Misschien heb je in de 3e week de krachten van een Posthuma nog nodig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Agritubel laat zien dat ze terecht een wildcard hebben kregen. Voor een klassement hebben ze Mercado en Martinez. In steun dan Eduardo Gonzalo, Moises Duenas en Manuel Calvente
Bij Rabo kunnen ze best Bram de Groot of Joost Posthuma meesturen. Niet geschoten is altijd mis
Jij hebt zeker de Vuelta van vorig jaar niet gevolgd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:27 schreef mbn het volgende:
Tuurlijk dat is ook een optie maar van 1x aanvallen in de eerste week heb je echt in de 3e week geen last meer van. Of je moet Stephane Auge hetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:06 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Joh jij weet toch wel beter! Laat ons eerst de ITT maar eens afwachten en kijken hoever Menchov staat. Misschien heb je in de 3e week de krachten van een Posthuma nog nodig.
Ja samen met Flasha bij de eerste 50quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:14 schreef achterhetspoor het volgende:
Vandaag toch de goede tactiek zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |