So, ik hoef er niet mee te lopenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:15 schreef Gianluca het volgende:
Jonge waar zit je verstand; er is geen kant!!!
dwaasquote:
juist, kun je ze meteen passen!quote:Op zondag 18 juni 2006 16:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
of je gaat winkelen irl en niet in een i-netshop.
www.marliesdekkers.nlquote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef ClaireDanes het volgende:
hehe, ik BH's passen ^^
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:19 schreef Maisnon het volgende:
!cipot deog tseredrooVgiznar nooweg si etstaal eiD
Ordinair. Je moet er maar op vallen eh.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:39 schreef Miauwww het volgende:
Wat zijn jullie toch watjes .... voor een echt sletje zou ik meer voor zoiets gaan![]()
...
[afbeelding]
Blijf bij je eigen soort, negerquote:
Ik begrijp de hintquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Salsagirl het volgende:
Ehm ik zie hier leuke lingerie voor bij komen![]()
en Ts die jij koos is prima hoor..
Scharrig jongquote:Op zondag 18 juni 2006 16:46 schreef ClaireDanes het volgende:
bah wat een slet
Dit setje, of dit sletje?quote:Op zondag 18 juni 2006 16:11 schreef ClaireDanes het volgende:
Ik wilde een nieuwe setje voor mijn sletje kopen en ik had deze in gedachte:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Of denken jullie van?, het kan mooier, zo ja show het dan![]()
(we kunnen ook wel het "geilste" lingerie topic maken)![]()
dat is een bijzaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef descendent1 het volgende:
Wat overdone allemaalJe hebt toch alleen maar DIT nodig?
[afbeelding]
Kijk daar maar mee uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef descendent1 het volgende:
Wat overdone allemaalJe hebt toch alleen maar DIT nodig?
[afbeelding]
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ordinair. Je moet er maar op vallen eh.
toevallig ..maar dat setje heb ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:15 schreef DjMoonlight het volgende:
Ik zou voor zoiets gaan:
\[afbeelding]
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:41 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
toevallig ..maar dat setje heb ik![]()
Heb je ook bijpassende tietsels ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:08 schreef Salsagirl het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Nou lingerie is gewoon leuk te kopen en zeker als cadeau te krijgen en dan vooral dit soort setjes![]()
Ja tog !!!1!^#!!!!!!quote:
ik zou vragen of het voor je zusje zou zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef Cyaa het volgende:
als ik lingerie zou kopen voor me vriendin zou de verkoper vragen of het voor me moeder was ....dus
dus je moeder is een MILFquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef Cyaa het volgende:
als ik lingerie zou kopen voor me vriendin zou de verkoper vragen of het voor me moeder was ....dus
what the hell ze eet die roos op vind ze dat lekker ofzoquote:Op zondag 18 juni 2006 16:11 schreef ClaireDanes het volgende:
Ik wilde een nieuwe setje voor mijn sletje kopen en ik had deze in gedachte:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Of denken jullie van?, het kan mooier, zo ja show het dan![]()
(we kunnen ook wel het "geilste" lingerie topic maken)![]()
een stalkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:41 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
toevallig ..maar dat setje heb ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |