via school kost die 15quote:Op zondag 18 juni 2006 18:05 schreef lienelien het volgende:
ehm, ik heb dat Trouw MIM schrijfboek voor ¤7 nieuw in de winkel gekocht... dus misschien is jouw prijs niet echt reëel...
Ja ik had ook geen idee wat de vraagprijs ongeveer moest zijn, dus ik heb bij bol.com de prijs opgezocht en daar wat vanaf gedaan. Maar het kan zo idd zijn dat ze wat te duur zijn. Vandaar ook richtprijsquote:Op zondag 18 juni 2006 18:05 schreef lienelien het volgende:
ehm, ik heb dat Trouw MIM schrijfboek voor ¤7 nieuw in de winkel gekocht... dus misschien is jouw prijs niet echt reëel...
Ik wacht nog ff afquote:Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef Koewam het volgende:
Spelling - Cees Braas (ISBN: 9001163734) 15 euro
7.50
Okeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik wil het hele pakket graag van je kopen, mits het overeen komt met de boekenlijst (waar ik wel vanuit ga) en ik zeker weet dat ik aangenomen ben. Dat duurt nog hooguit 2 weken, dus ik hou je op de hoogte.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:39 schreef Wrinex het volgende:
Ik zou, indien mogelijk, het boek communicatiekaart van Nederland graag overnemen voor vraagprijs
Sorry.... het is precies het enige boek dat ik nu voor mijn nieuwe studie nodig heb(Media en entertainment mangemant)....quote:
Mail me even op het adres in mijn profiel als je wiltquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:17 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb hier nog een exemplaar van Communicatiekaart van Nederland liggen als iemand die wil kopen....
Ja kijk hij past niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
8 euro geboden voor het schrijfboek dan, inclusief verzendkosten.
Dan koop ik hem wel gewoon in de boekhandel, sorryquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja kijk hij past niet door de brievenbus, dat zal beteken dat hij mij 1,40 opleverd....
Heb nog niets ontvangenquote:Op zondag 10 september 2006 23:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mailtje is onderweg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |