Blaat, Alsof hij terug wil naar die aap van een Koemanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Gerucht gaat ook dat psv vd vaart wil gaan halen. Vd vaart wil terug naar nederland vanwegen de kleine. Dan kunnen zijn ouders wat makkelijker bij hun kleinkind komen enzo, aldus een insider die altijd betrouwbaar zijn.
Dat was nou ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Blaat, Alsof hij terug wil naar die aap van een Koeman![]()
![]()
Zeker het gerucht van Ajaxshowtimequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Gerucht gaat ook dat psv vd vaart wil gaan halen. Vd vaart wil terug naar nederland vanwegen de kleine. Dan kunnen zijn ouders wat makkelijker bij hun kleinkind komen enzo, aldus een insider die altijd betrouwbaar zijn.
Hier kan ik niet anders dan heel hard om lachen: ha-ha-ha!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Hij gaat zelf liever naar PSV volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
vd Vaart zal dan toch wel gewoon naar Ajax komen? (tuurlijk is het bullshit) Hij is min of meer weggepest door die galbak van een Koeman idd...
Stomme geruchten...
Lijkt me sterk, ok de club Ajax was zijn werkgever toen hij een kuttijd had. Maar zijn "baas" was Koeman.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij gaat zelf liever naar PSV volgens mij.
Bull.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie naar de Kennemers gaat omdat z'n vader daar trainer isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Omdat daar Koeman zit? De man die hem wegpestte?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |