Blaat, Alsof hij terug wil naar die aap van een Koemanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Gerucht gaat ook dat psv vd vaart wil gaan halen. Vd vaart wil terug naar nederland vanwegen de kleine. Dan kunnen zijn ouders wat makkelijker bij hun kleinkind komen enzo, aldus een insider die altijd betrouwbaar zijn.
Dat was nou ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Blaat, Alsof hij terug wil naar die aap van een Koeman![]()
![]()
Zeker het gerucht van Ajaxshowtimequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Gerucht gaat ook dat psv vd vaart wil gaan halen. Vd vaart wil terug naar nederland vanwegen de kleine. Dan kunnen zijn ouders wat makkelijker bij hun kleinkind komen enzo, aldus een insider die altijd betrouwbaar zijn.
Hier kan ik niet anders dan heel hard om lachen: ha-ha-ha!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Hij gaat zelf liever naar PSV volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef HeatWave het volgende:
vd Vaart zal dan toch wel gewoon naar Ajax komen? (tuurlijk is het bullshit) Hij is min of meer weggepest door die galbak van een Koeman idd...
Stomme geruchten...
Lijkt me sterk, ok de club Ajax was zijn werkgever toen hij een kuttijd had. Maar zijn "baas" was Koeman.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij gaat zelf liever naar PSV volgens mij.
Bull.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie naar de Kennemers gaat omdat z'n vader daar trainer isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef Nashje het volgende:
Omdat daar Koeman zit? De man die hem wegpestte?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Echt niet. Dat wil ie de Ajax supporters niet aan doen. Rafaelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
5 maanden geleden ging ie nog zowat op de vuist met een paar Ajax-supporters. (Nog terecht ook).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt niet. Dat wil ie de Ajax supporters niet aan doen. Rafael.
Henk wat doe je? Rosenberg heeft recht op een basisplek!quote:Veel Ajacieden moeten vrezen voor hun plaats
De nieuwe Ajax-trainer Henk ten Cate heeft in de selectie voor het komend seizoen voor sommige posities vier à vijf mogelijkheden. De kans is groot dat spelers die afgelopen jaar nog veelal basisspeler waren, na de zomer op een stuk minder speelminuten kunnen rekenen. Daarbij gaat het om spelers als Johnny Heitinga, Hedwiges Maduro, Zdenek Grygera en de door de vorige Ajax-coach Danny Blind naar Amsterdam gehaalde Olaf Lindenbergh en Markus Rosenberg.
Olaf Lindenbergh Ten Cate wil in Voetbal International niet vooruitlopen op de suggestie dat de genoemde spelers aanzienlijk minder speelminuten zullen krijgen. "Daar wil ik niet te veel over speculeren", aldus de oefenmeester. "Ja, ik heb een basisopstelling in mijn hoofd en de jongens met ervaring hebben automatisch een streepje voor. Maar ook al ben ik de trainer, het elftal zal zichzelf neerzetten. Niemand heeft de garantie dat hij speelt. Vergeet niet dat er minstens vijftien potentiële internationals in dit team lopen. Je moet kunnen rouleren en dat kan met dit team."
De basisopstelling die Ten Cate inmiddels in zijn hoofd heeft zitten, bevat veel nieuwe gezichten en zou er als volgt uitzien:
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Sneijder, Roger; Rosales, Huntelaar, Perez.
Heeft Stam in jullie jeugd gespeeld?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Net zo'n clubliefde als die van Stam zeker?
Huntelaar danquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:34 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Henk wat doe je? Rosenberg heeft recht op een basisplek!
Rafael had een poster van Romario op z'n kamertje hangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:43 schreef Ordinair het volgende:
Huntelaar was wel altijd al Ajax fan.. En Raffie PSV fan. Of was dat VD Meyde nou?
VI.nlquote:Genk staat transfer Bob Peeters in de weg
20/6/2006 18:32
Bob Peeters mag dan wel tot een akkoord zijn gekomen met Lierse SK, zijn club RC Genk heeft geen trek de spits ook daadwerkelijk te raken gaan.
Lierse SK meldde bij monde van voorzitter Leo Theyskens dat er een mondeling akkoord met Peeters lag. Het was alleen wachten op het groene licht van RC Genk. Maar die club wil de spits helemaal niet kwijt.
'Van een transfer van Peeters naar Lierse is helemaal geen sprake. Er is noch een akkoord tussen Genk en Lierse, noch tussen de speler zelf en Lierse. Genk wil Bob Peeters graag houden!', aldus een verklaring op site van Genk.
ik kon het niet laten om even hardop te gniffelen bij de tekst van # 9.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
http://media.putfile.com/AjaxLivenl---Top-10-goals-2005-2006
Not gonna happen voorlopig!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
Mocht VDV terugkomen naar Ajax, is het wel een held, de Paolo di Canio van de lage landen.
[afbeelding]
Die wordt echt niet afgekeurd hoor, vindt heus wel een club.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:51 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je wel zo belachelijk doen, maar het is toch zo.
PSVquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die wordt echt niet afgekeurd hoor, vindt heus wel een club.
Wat ik gelezen heb is dat hij na het WK weer gaat praten met PSG.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Bijvoorbeeld. Koeman en hij kunnen vrij goed met elkaar overweg. Zou wel jammer zijn.
Liever naar Man City ofzo dan. Of Spurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |