Wie dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 16:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach laat een modje hem er maar in zetten. . . Selectie is wat mij betreft ook wel rond, misschien nog een verdediger, mocht Grygera nog weg gaan...
Hoezo zal er een linksback aangetrokken worden als Grygera word verkocht?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:05 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
Grygera en Harry vertrekken wsl. Een linksback zal nog worden aangetrokken in dat geval.
Omdat er genoeg mensen zijn om de positie van LCV op te vangen.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoezo zal er een linksback aangetrokken worden als Grygera word verkocht?
Ja idd, hij had beter gewoon nog 1 jaartje kunnen blijvenquote:Op zondag 18 juni 2006 17:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Dan is Defour best de lul als dit waar blijkt te zijn.![]()
Daar is hij nog niet echt mee bezig, denk dat hij nog wel blijft.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:38 schreef Terrorbita het volgende:
... en misschien als sneijder echt een heel goed wk draait? ...
Ten koste van wie?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef Ordinair het volgende:
Ze zeggen dat AC Milan Babel wil hebben voor 10 miljoen. Maar ik denk dat Ten Cate hem dit jaar iets meer speelminuten moet geven.
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Ten koste van wie?
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geloof niet dat de selectie al rond is. Verwacht dat er nog wel iemand vertrekt en misschien ook nog wel iemand komt
Dat het rond is? Of juist niet?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:30 schreef Radegast het volgende:
Er zou er niet op rekenen.
Ja inderdaad, ik denk ook nog wel wat er wat zal gaan veranderen.. Hoop dat Grygera vertrekt zodat we daar nog wat geld voor krijgen en dat Defour dan alsnog komtquote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat het rond is? Of juist niet?
Ik denk nog wel dat er nog wat dingen gaan veranderen
Ik zou er maar niet op rekenen dat er nog iemand bijkomt.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat het rond is? Of juist niet?
Ik denk nog wel dat er nog wat dingen gaan veranderen
Waarom komt dat me toch bekend voor?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen dat er nog iemand bijkomt.
En ik ben bang dat we Sneijder vlak voor de transferdeadline nog kwijtraken, en dat we geen goede vervanger hebben aangetrokken.
Die geintjes zijn zooooo vorige weekquote:Op zondag 18 juni 2006 20:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Davids komt nog. Ik weet het zeker! Ik hoorde het vorige week hier op de markt iemand zeggen.
Iemand die Steef heet zeker? Dan is het echt waar!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Davids komt nog. Ik weet het zeker! Ik hoorde het vorige week hier op de markt iemand zeggen.
WK he? Komkommertijd als het om Ajax gaatquote:Op zondag 18 juni 2006 23:23 schreef Ordinair het volgende:
Ten koste van Rosales? Natuurlijk geen volle wedstrijden maar gewoon af en toe een helft.
Wat loopt dit topic trouwens traag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |