Zal het veel schelen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... ik heb wel goede hoop dat 'ie dit jaar nog verschijnt.
Behoorlijk, het kan best nog wel eens een jaartje duren.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:09 schreef Jordy-B het volgende:
Noon CST is 7 uur 's avonds in onze tijd, toch?
trouwens:
[..]
Zal het veel schelen?![]()
Ze hebben zelf aangegeven dat ze stil zouden blijven tot het spel zo-goed-als klaar zou zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Behoorlijk, het kan best nog wel eens een jaartje duren.
Zoals je zegt bijna klaar....quote:Op woensdag 19 december 2007 11:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben zelf aangegeven dat ze stil zouden blijven tot het spel zo-goed-als klaar zou zijn.
Ach, misschien geven ze wel een releasedatum in de teaser...
Ja, Out: When it's done zeker...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach, misschien geven ze wel een releasedatum in de teaser...
Nog een paar uurtjes, dan zullen we het zien...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, Out: When it's done zeker...
En twee maanden later de GOTY-versie...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:28 schreef Tripleforce het volgende:
...volgende week demo...over twee weken gold...over drie weken release...
quote:
Dat gebeurd met een beetje geluk pech is dat al dit jaar. 23 december 2007 dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:11 schreef RickoKun het volgende:
even een TVP om iedereen uit te lachen als het een teleurstelling is, net zoals die fappers die in de ondergang van de wereld geloven in 2012
quote:Here is an update that George Broussard made online this evening:
Guys just to manage expectations...
This is a teaser. It's not a full blown trailer like the 2001 trailer (but something like that is coming). I tried to be clear about that in the message board post, so just bear in mind that it's a teaser
Enjoy.
Als het spel relatief weinig bugs heeft, denk ik dat het een geweldige hit gaat worden (tenminste bij de generatie die Duke Nukem 3D nog gespeeld heeft).quote:Op woensdag 19 december 2007 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben benieuwd hoe verschrikkelijk erg hij tegen gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |