quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Toeps is een domme hoer. Het zal me jeuken wat ze zegt.
Mja, het gaat niet alleen om toeps he.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
kan je dat niet op GS vragen dan?
neuih, maar wel een GS 'topic" link. Opzich niet meteen fout ofzo hoor. Maar komt vaak weinig uitvoortquote:Op zondag 18 juni 2006 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het gaat niet alleen om toeps he.
leuke manier om met users om te gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Zodat mensen beetje kunnen inbeelden wat ik bedoelquote:Op zondag 18 juni 2006 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuih, maar wel een GS 'topic" link. Opzich niet meteen fout ofzo hoor. Maar komt vaak weinig uitvoort.
Zal er door de groeiende islam uiteindelijk ook woorden overgenomen worden in vandale ofzo, dat men over een eeuw in van dale "God" opzoekt er Allah staat ofzo?quote:Anders gezegd: wat wil je met het topic?.
thnxquote:Op zondag 18 juni 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
ok. We zien wel even hoe het loopt dan
.
brrrrquote:
is dat haar reden geweest?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Snever het volgende:
Moslims
Bij mij op school zit een Nederlands meisje die dat moslim is geworden. Dat is toch ziek als je een hoofddoek gaat dragen omdat de meeste mensen waarmee je omgaat dit ook doen/moeten.
Mensen met vooroordenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Snever het volgende:
Moslims
Bij mij op school zit een Nederlands meisje die moslim is geworden. Dat is toch ziek als je een hoofddoek gaat dragen omdat de meeste mensen waarmee je omgaat dit ook doen/moeten.
Jijquote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen met vooroorden
Mensen die zeiken over iets wanneer ze niet in de hoofd van anderen kunnen kijken
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen met vooroorden
Mensen die zeiken over iets wanneer ze niet in de hoofd van anderen kunnen kijken
durk, nee, vraag het me wel oprecht af.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef xman het volgende:
LOL! Waar je je druk om kan maken.
Ja, zie het idd, te sluiten wanneer je vindt dat het neit meer goeie kant op gaatquote:Op zondag 18 juni 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]Dat bedoelde ik dus met "er komt meestal niet zoveel uit'
.
Mja, misschien veel marokkane op der gestemdquote:Op zondag 18 juni 2006 12:22 schreef edjuh18 het volgende:
het zal best een aardige meid zijn , maar the one and only allah...tja....KANSLOOS!! om in geenstijl termen te blijven GA EENS DEAUD eeuwig slapen
QFTquote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:25 schreef edjuh18 het volgende:
ik voel een fotoshop toeps met burqa aankomen
het gaat er om, waarom zouden autochtonen een woord als "Allah" boven God verkiezen?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:24 schreef JeRa het volgende:
Tja ach, God of Allah, het gaat over exact dezelfde door mensen verzonnen entiteit. Zolang de in vergelijking achtergestelde cultuur maar niet de overhand krijgt vind ik het allemaal best.
...boeit het iets? Zo ja, wil je dan niet eigenlijk discussiëren over de integratie van de Islam in Nederland? Want of één iemand nu Allah of God zegt zal me worst wezenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
het gaat er om, waarom zouden autochtonen een woord als "Allah" boven God verkiezen?
Quoted For Truth.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in die afkortingen, dus wat moet ik hier van denken?
Eén woord: Grapje.quote:
ben je vandaag al gedouched?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Eén woord: Grapje.
Je kent toch die afgezaagde dankwoordjes wel, bij de Oscars en zo, dat ze God in de hemel bedanken... Nou ja, parodie en zo.
Maar wel heeeeeel sneu hoor, dat ik hier een beetje grapjes moet gaan lopen uitleggen.
Wij domme FOK! usertjes snappen die moeilijke geenstijl grapjes niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je kent toch die afgezaagde dankwoordjes wel, bij de Oscars en zo, dat ze God in de hemel bedanken... Nou ja, parodie en zo.
Maar wel heeeeeel sneu hoor, dat ik hier een beetje grapjes moet gaan lopen uitleggen.
Inderdaad, wat een dom wicht zegquote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Zeg iets nuttigs wil je.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
omdat je allah in het openbaar hebt gezegd ben je een moslim. en als je niet gaat leven volgens de normen van een neerland grootstedelijke moslim, dus heel anders dan in de grote steden van zeg maar marokko of turkije, dan ben je een afvallige
je was te snel.quote:
neem ik vaak genoeg deel aan.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:30 schreef JeRa het volgende:
[..]
...boeit het iets? Zo ja, wil je dan niet eigenlijk discussiëren over de integratie van de Islam in Nederland?
alles begint toch met een persoon?quote:Want of één iemand nu Allah of God zegt zal me worst wezen
Wolllah je weet togquote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoor trouwens genoeg 'moslims' gvd zeggen.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, dat zegt genoeg over je "grapje" he...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:33 schreef Toeps het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:07 schreef shams het volgende:
[..]
Ach, dat zegt genoeg over je "grapje" he...
Zoals ik al zei: boeiendquote:Op zondag 18 juni 2006 13:03 schreef Triggershot het volgende:
alles begint toch met een persoon?
jij denkt dat er nog geen 100 in NL te vinden is?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: boeiendkom maar terug zodra het er 100 zijn.
Er zijn inderdaad genoeg autochtone meisjes ingepalmd en bekeerd. Even je OP beantwoorden dan:quote:Op zondag 18 juni 2006 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij denkt dat er nog geen 100 in NL te vinden is?
Garpje.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:58 schreef Triggershot het volgende:
Waarom bedankt Toeps Allah, maar niet gewoon "God"
Op TV komt sowieso weinig God voor, behalve op de EO en in Amerikaanse films. Maar waar nodig is ook genoeg Allah te vinden hoor, voor elk wat wils. Kwestie van de juiste zender kiezen.quote:gaan mensen over een aantal jaren op TV ook "God" vervangen voor "Allah"?
Nwuaah ingepalmd is een te grote woord vind ik, genoeg meiden die zelf bekeren op vrije wil.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:22 schreef JeRa het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad genoeg autochtone meisjes ingepalmd en bekeerd. Even je OP beantwoorden dan:
quote:Garpje.
Uiteraard ken ik het verschil tussen NMO en KROquote:Op TV komt sowieso weinig God voor, behalve op de EO en in Amerikaanse films. Maar waar nodig is ook genoeg Allah te vinden hoor, voor elk wat wils. Kwestie van de juiste zender kiezen.
Inderdaad, maar dat is het hele idee van inpalmenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nwuaah ingepalmd is een te grote woord vind ik, genoeg meiden die zelf bekeren op vrije wil.
Maar wat wil je dan wél bespreken? De soaps? Het nieuws?quote:Uiteraard ken ik het verschil tussen NMO en KRO
Dus is het erg opvallend als (neutrale) allochtonen het wel doenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:31 schreef JeRa het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is het hele idee van inpalmenmaar dat gebeurt net zo goed de andere kant op natuurlijk.
Nee, bedoelde het is logisch als NMO Allah gebruikt om God te benoemenquote:Maar wat wil je dan wél bespreken? De soaps? Het nieuws?
Daar heb je een topic report voor, nu is het een mislukte poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:31 schreef knowall het volgende:
Dit topic gaat trouwens in tegen de troep-als-Geenstijl-en-aanhangsels-dien-je-te-negeren-ideologie, verzoek tot slotje derhalve.
Inderdaad en heatwave leest mee wat dat betreft.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:32 schreef JeRa het volgende:
[..]
Daar heb je een topic report voor, nu is het een mislukte poging tot grappig zijn.
Neuh valt wel mee. Er is in Nederland een klimaat ontstaan waarbij een hoop mensen zich beklemd voelen door de Islam - immers zijn de media nogal negatief erover en worden associaties met geweld, verkrachtingen etc al snel gemaakt. Geen wonder dat meer mensen bekend raken met het geloof en er zelfs mee gaan spotten, om die vervelende sfeer een beetje te doorbrekenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus is het erg opvallend als (neutrale) allochtonen het wel doen
Nou dan, verwacht je dat het hele Christendom van de tv verdwijnt? Of iets anders?quote:[..]
Nee, bedoelde het is logisch als NMO Allah gebruikt om God te benoemen
Maar jij ziet het dus niet gebeuren dat zeg maar over een jaar of 100 alle christenen in "Mullaholland" tot Allah bidden?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:35 schreef JeRa het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee. Er is in Nederland een klimaat ontstaan waarbij een hoop mensen zich beklemd voelen door de Islam - immers zijn de media nogal negatief erover en worden associaties met geweld, verkrachtingen etc al snel gemaakt. Geen wonder dat meer mensen bekend raken met het geloof en er zelfs mee gaan spotten, om die vervelende sfeer een beetje te doorbreken
Ik verwacht wel dat "soort" bij soort blijftquote:Nou dan, verwacht je dat het hele Christendom van de tv verdwijnt? Of iets anders?
Als je mijn post als 'n mislukte poging tot grappig zijn beschouwt dan beschouw ik dit als 'n mislukte poging om mijn post te analyseren.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:32 schreef JeRa het volgende:
[..]
Daar heb je een topic report voor, nu is het een mislukte poging tot grappig zijn.
Ik denk het niet. Ik heb de indruk dat de Islam in Nederland wel aan het opkomen is, maar uiteindelijk net zo snel verdwijnt als alle andere geloven. Atheïsme en geloof in de wetenschap groeien enorm en passen uitstekend bij het vrije ideaal in Nederland en de Islamieten krijgen dit uiteindelijk ook wel door. Geloof is gewoon niet meer van deze tijdquote:Op zondag 18 juni 2006 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar jij ziet het dus niet gebeuren dat zeg maar over een jaar of 100 alle christenen in "Mullaholland" tot Allah bidden?
Zou ik ook zeggen als ie niet aanslaat.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Als je mijn post als 'n mislukte poging tot grappig zijn beschouwt dan beschouw ik dit als 'n mislukte poging om mijn post te analyseren.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar jij ziet het dus niet gebeuren dat zeg maar over een jaar of 100 alle christenen in "Mullaholland" tot Allah bidden?
[..]
Ik verwacht wel dat "soort" bij soort blijft
Correct me if i am wrong, maar zijn de "vertegenwoordigers" van atheisme niet op groter formaat de autochtonen die van geloof afvallen/ afgevallen zijn. En groei onder autochtonen aan het krimpen is, terwijl de Islam en allochtonen alleen maar groeit in Nederland? Daarmee ook meer moskee's, meer islamitische gewoonten etcquote:Op zondag 18 juni 2006 13:45 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb de indruk dat de Islam in Nederland wel aan het opkomen is, maar uiteindelijk net zo snel verdwijnt als alle andere geloven. Atheïsme en geloof in de wetenschap groeien enorm en passen uitstekend bij het vrije ideaal in Nederland en de Islamieten krijgen dit uiteindelijk ook wel door. Geloof is gewoon niet meer van deze tijd
2 eeuwen terug over 100 jaar is nog niet zo een rampquote:Een ander scenario is dat het land naar de kloten wordt geholpen en dat we 200 jaar terug worden gezet qua ontwikkeling, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren
Jawel, maar wat is de basis voor die groei van de Islam? Waarom zou de Islam blijven groeien terwijl het aantal Christenen stagneert en afneemt? De enige manier waarop ik zo'n groei zou kunnen zien gebeuren is dat ze in het buitenland gaan fokken als konijnen en massaal intrekkenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correct me if i am wrong, maar zijn de "vertegenwoordigers" van atheisme niet op groter formaat de autochtonen die van geloof afvallen/ afgevallen zijn. En groei onder autochtonen aan het krimpen is, terwijl de Islam en allochtonen alleen maar groeit in Nederland? Daarmee ook meer moskee's, meer islamitische gewoonten etc
we zullen het zien over honderd jaar als over dertig jaar onze genen zo aangepast kunnen worden dat we makkelijk de 150 halen.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor mij komt het echt nie als science fiction over
Dit is denk ik een heel groot punt - immers bestaat grofweg 50% van Nederland uit vrouwen, en de vrijheid die ze nu hebben vinden ze echt niet terug in de Islamquote:
Omdat autochtonen hun kinderen atheistisch opvoeden en allochtonen nog redelijk overwegend moslim/religieus? Ook in NL lusten ze er pap vanquote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef JeRa het volgende:
[..]
Jawel, maar wat is de basis voor die groei van de Islam? Waarom zou de Islam blijven groeien terwijl het aantal Christenen stagneert en afneemt? De enige manier waarop ik zo'n groei zou kunnen zien gebeuren is dat ze in het buitenland gaan fokken als konijnen en massaal intrekken
Ik denk dat het opzetten van een kalifaat een groter kans heeft dan een emancipatie naar westers model?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zullen het zien over honderd jaar als over dertig jaar onze genen zo aangepast kunnen worden dat we makkelijk de 150 halen.![]()
ik denk eerder een verregaande zeer milde interpretatie van islam met een grote hang naar emancipatie.
Zo was het natuurlijk ook in Nederland. Opeens besloten ouders dat hun kinderen de vrijheid kregen om een geloof te kiezen, en deze vrijheid gunnen moslims hun kinderen dus niet? Ik denk dat ze na een tijd in Nederland wel bijtrekken.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat autochtonen hun kinderen atheistisch opvoeden en allochtonen nog redelijk overwegend moslim/religieus? Ook in NL lusten ze er pap van
En waarom zouden moslimouders dan dat besluiten? Dat zie ik niet gebeuren, mijn ouders hebben mij vrij opgevoed en dat bracht me alleen nader tot de islam.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:02 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zo was het natuurlijk ook in Nederland. Opeens besloten ouders dat hun kinderen de vrijheid kregen om een geloof te kiezen, en deze vrijheid gunnen moslims hun kinderen dus niet? Ik denk dat ze na een tijd in Nederland wel bijtrekken.
Dat zou ik persoonlijk doodzonde vinden, na alle voortgang op veel gebieden in Nederland zou het imho ineens tot een stop komen. De verhoudingen tussen vrouwen en mannen wordt enorm scheef getrokken, de normen en waarden gaan op de schop en we krijgen net zoals de meer zuidelijke landen een temperamentvolle cultuur. Ik verwacht niet dat zo'n omslag, ook niet in 100 jaar, zonder slag of stoot zal gaan.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat het opzetten van een kalifaat een groter kans heeft dan een emancipatie naar westers model?
Om dezelfde reden als christenoudersquote:Op zondag 18 juni 2006 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En waarom zouden moslimouders dan dat besluiten?
hehe, nee ben ik het niet met je eens, een kalifaat is niet een vertegenwoordiging van de islam sinds 1924quote:Op zondag 18 juni 2006 14:06 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk doodzonde vinden, na alle voortgang op veel gebieden in Nederland zou het imho ineens tot een stop komen. De verhoudingen tussen vrouwen en mannen wordt enorm scheef getrokken, de normen en waarden gaan op de schop en we krijgen net zoals de meer zuidelijke landen een temperamentvolle cultuur. Ik verwacht niet dat zo'n omslag, ook niet in 100 jaar, zonder slag of stoot zal gaan.
Ik kan geen overtuigenargument geven, maar dat betwijfel ik zeer, las ergens in de elsevier dacht ik dat 2 maal zoveel autochtonen zich bekeerden tussen 2003 en 2005 als dat moslims afvielen van geloof.quote:
Lijkt me logisch, autochtonen zijn over het algemeen vrij flexibel met verschillende culturen en ik denk ook dat zeer veel mannen en vrouwen zich bekeren voor hun nieuwe liefde - die dat natuurlijk zo ook liever ziet.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan geen overtuigenargument geven, maar dat betwijfel ik zeer, las ergens in de elsevier dacht ik dat 2 maal zoveel autochtonen zich bekeerden tussen 2003 en 2005 als dat moslims afvielen van geloof.
Maar hoe je het dan ook wend of keert, de islam speelt steeds meer een groter rol in onze samenleving, en groeit meer onder de autochtonen dan het krimpt onder de allochtonen.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:13 schreef JeRa het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, autochtonen zijn over het algemeen vrij flexibel met verschillende culturen en ik denk ook dat zeer veel mannen en vrouwen zich bekeren voor hun nieuwe liefde - die dat natuurlijk zo ook liever ziet.
Maar ik denk dus dat die groei net zo goed zal stagneren door de huidige cultuur in Nederland, en dat het dus niet zal escaleren tot een Islam-only landquote:Op zondag 18 juni 2006 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hoe je het dan ook wend of keert, de islam speelt steeds meer een groter rol in onze samenleving, en groeit meer onder de autochtonen dan het krimpt onder de allochtonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |