quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Toeps is een domme hoer. Het zal me jeuken wat ze zegt.
Mja, het gaat niet alleen om toeps he.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
kan je dat niet op GS vragen dan?
neuih, maar wel een GS 'topic" link. Opzich niet meteen fout ofzo hoor. Maar komt vaak weinig uitvoortquote:Op zondag 18 juni 2006 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het gaat niet alleen om toeps he.
leuke manier om met users om te gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Toeps is een domme hoer. Het zal me jeuken wat ze zegt.
Zodat mensen beetje kunnen inbeelden wat ik bedoelquote:Op zondag 18 juni 2006 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuih, maar wel een GS 'topic" link. Opzich niet meteen fout ofzo hoor. Maar komt vaak weinig uitvoort.
Zal er door de groeiende islam uiteindelijk ook woorden overgenomen worden in vandale ofzo, dat men over een eeuw in van dale "God" opzoekt er Allah staat ofzo?quote:Anders gezegd: wat wil je met het topic?.
thnxquote:Op zondag 18 juni 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
ok. We zien wel even hoe het loopt dan
.
brrrrquote:
is dat haar reden geweest?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Snever het volgende:
Moslims
Bij mij op school zit een Nederlands meisje die dat moslim is geworden. Dat is toch ziek als je een hoofddoek gaat dragen omdat de meeste mensen waarmee je omgaat dit ook doen/moeten.
Mensen met vooroordenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Snever het volgende:
Moslims
Bij mij op school zit een Nederlands meisje die moslim is geworden. Dat is toch ziek als je een hoofddoek gaat dragen omdat de meeste mensen waarmee je omgaat dit ook doen/moeten.
Jijquote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen met vooroorden
Mensen die zeiken over iets wanneer ze niet in de hoofd van anderen kunnen kijken
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen met vooroorden
Mensen die zeiken over iets wanneer ze niet in de hoofd van anderen kunnen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |