abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38983544
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:46 schreef thaduck het volgende:
Heb 2x moeten bellen

1. Ik stond met auto op lantaarnpaal midden op de weg en het leek me wel handig als iemand het kwam oplossen. Ik eerst 112 bellen, moest ik 0900-tuig bellen. Nadat ik dat 3x geprobeerd had (en 3x doorverbonden werd naar een telefoon die niet beantwoord werd van de lokale politie) nog maar een keer 112 gebeld. Toen ging het wel vlot, na een uur was er al een motoragent ter plaatse en nog is een uur later een sleepwagen!

Kon mij niet zoveel meer boeien overigens, auto lag in de prak en daar kon ik niets meer aan doen. Alleen alle vloeistoffen die lekker over de weg de put in liepen vond ik beetje jammer.. Maar als ze zelf niet opschieten, dan maak ik me niet zo druk over het milieu.

2. Ik reed op de A2 van Maastricht naar Utrecht rijdt er in 1x een invalidekarretje in de spits op de snelweg. Kon er nog net omheen (iedereen reed 120). Ik heb toen eerst de man in het karretje naar de kant 'gedwongen' en mijn auto ervoor gezet zodat ie niet meer wegkon. Toen ik vervolgens 112 belde gingen ze mij vertellen dat er inderdaad iemand reed, maar gelukkig kon ik ze vertellen dat hij onderwijl niet meer reed maar achter mijn auto stilstond en dat het mij verstandig leek dat een agent hem de afslag af ging begeleiden. Binnen 5 minuten was er een agent ter plaatse (hij was al onderweg) en ik kreeg een mooi bedankje!
Goed werk van je
  zondag 18 juni 2006 @ 21:57:17 #52
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38983842
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:49 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Goed werk van je
*trots kijkt* Nee zonder gekheid, als iemand (vrachtwagen met 80/90 of auto met 120) dat karretje geraakt had waren er gegarandeerd doden gevallen. Het was eigenlijk gewoon een instict op een of andere manier Wel grappig detail, die man snapte totaal niet waarom
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 19 juni 2006 @ 07:10:46 #53
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38992618
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:47 schreef nexcro het volgende:

[..]

Nummer van 112 is toch ook gewoon voor de brandweer hoor. Ambulance, Politie en Brandweer. Je krijgt altijd politie als eerst. Mocht je meerdere of een andere nodig hebben word je doorgeschakeld naar de tafel van de andere disipline. En tegenwoordig kan men in de computer de meldingen zo naar elkaar doorzenden van de ene tafel naar de andere.
Okay dat wist ik niet
World Wrestling Entertainment
pi_38992673
quote:
Op maandag 19 juni 2006 07:10 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Okay dat wist ik niet
Jezus , stel dat je brand gehad had.
  maandag 19 juni 2006 @ 07:28:16 #55
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_38992697
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:12 schreef Centurion_NL het volgende:
Nitroglycerine...... dat ontploft bij schokken.... en als je valt....
in spannende films wel ja
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 19 juni 2006 @ 08:59:18 #56
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_38993295
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:12 schreef nikky het volgende:
Verschillende keren.

Een keer kom ik snachts uit Amsterdam en zie ik iets vaags in de verte. Alleen bleek dit niet in de verte te zijn maar erg dichtbij en ik moest vol in de ankers. Er reed een zwarte bestelbus met een donkere hoge kar achter. Deze kar had geen nummerplaat en geen verlichting. Dus ik had hem helemaal niet gezien. Erg donker bij Swifterband.
Ik heb 112 gebeld en toen ik de juiste persoon aan de lijn had zag ik waar hij eraf ging.

Rommel op de snelwegen. Zoals verloren lading. Afgelopen wielen van vrachtwagens.

Ook bel ik voor een vrachtwagen die slingert. Hoevaak je ze zaterdags niet tegenkomt op de weg. Van die malloten die van links naar rechts zwabberen en de gehele vluchtstrook af en toe ook eens meenemen... . Vast een overtreding van de rijtijdenwet.
Als de politie voor iedere vrachtwagen langs moet komen.......
pi_39002086
Ik heb nog nooit gebeld, wel heeft mn zusje ooit gebeld, mn moeder was flauw gevallen en toen raakten we een beetje in paniek en zei mn vader eerst dat ze de dokter moest bellen, die nam niet op, en toen moest ze 112 bellen... achteraf was dat eik helemaal niet zo nodig geweest.

Verder is er wel een keer voor mij 112 gebeld, ik had een ongeluk gehad, maar eigenlijk was alleen mn gezicht een beetje geschaafd. Voor mijn idee was het heel lang wachten, maar volgens mij, achteraf gezien, viel dat best mee...
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  maandag 19 juni 2006 @ 14:53:49 #58
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_39002853
Afgelopen week nog....

Ik was ut met een paar vriendinnetjes toen er uit het niets twee mannen met elkaar op de vuist gingen.. Moet zeggen dat het er aardig hard aan toe ging! Binnen een paar minuten was de politie er. Maar wat ik het vreemde vond.. Ik werd wel terug gebeld door de meldkmer...
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
  maandag 19 juni 2006 @ 15:12:05 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39003426
1 keer gebeld.... fietsers op de vluchtstrook van de A1 tussen Barneveld en Hoevelaken...
Wist echt ff niet wat ik zag, heb de kid laten bellen (leek me gezien de omstandigheden beter dan een niet al te beste handsfree) maar die is keurig te woord gestaan, er werden direct relevante vragen gesteld (hectometerpaal enz.)

Hoe t opgelost is weet ik niet, maar t zal wel goed gekomen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_39003568
Ik heb zelf heel slechte ervaring met 112!
Ik reed een voorrangsweg op die volledig overtunneld is door bomen. Door de felle zon was het een donkere tunnel. Ik kijk in die speciale spiegel daarvoor en zie in de verte een auto " met verlichting aan" aan rijden en rij dus de weg op, zie ik tot mijn grote schrik nog een auto op die weg!!! Een zwarte auto, geen verlichting voerend, compleet gecamoufleerd door de schaduw van de bomen. Ik een partij gas geven....
Net toen ik dacht: "pffff net niet geraakt", krijg ik me toch een klap op de achterkant van mijn auto, die auto van mij tolt een aantal keren om zijn as, en komt op nog geen halve meter van een van de bomen tot stilstand met de neus in tegengestelde richting. De andere auto rijd/rolt idem in tegengestelde richting nog zo'n 150 a 200 meter door...

Ik zie allemaal auto's en vrachtauto's op me af komen dus ik meteen 112 gebeld. Omdat ik mobiel bel kom ik in Driebergen uit waar volgens mij de vrijdagmiddag borrel vroeg begon. Ik duidelijk geroepen dat ik de politie wil spreken van Weert in Limburg Noord omdat er ook nog een Weert in Zuid Limburg ligt. Werd ik doorverbonden met Limburg Zuid!!! Ik moest opnieuw 112 bellen, weer gedaan, en weer doorverbonden met Limburg Zuid! Die man van Limburg Zuid heeft de melding opgenomen en heeft contact opgenomen met Limburg Noord. Toen was de politie en ambulance snel ter plaatse! En ze waren in Driebergen de tweede keer ook nog kwaad dat ik weer belde!!!
Enjoy your freedom
  maandag 19 juni 2006 @ 15:25:51 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39003878
kopie van mijn post uit 't andere topic

m'n vader reed op de snelweg en er kwam een spookrijder.. m'n vader belt 112 (ja wat anders hè?)
Zeggen ze daar zo van "ja, je moet ons niet bellen maar de verkeerspolitie" Whehehe ja je weet ook altijd het nummer van de verkeerspolitie'

Of ze zitten hier achter met crossmotoren op 't voetbalveld te rijden om 1 uur 's nachts.. en je belt de politie, zeggen ze "je moet de terreinbeheerder hebben" ja tyf dan maar lekker op hoor
Huilen dan.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:37:34 #62
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39004270
Misschien is het al gezegd, heb even geen tijd het hele topic te lezen. Maar als je twijfelt tussen 8844 en 112, kies dan voor 112 want 8844 is echt traag en alleen geschikt als er werkelijk totaal geen haast is.
Vampire Romance O+
pi_39004414
Ik heb twee keer van de 2 keer dat ik 8844 belde dat ik een tijdje daarna werd teruggebeld met de boodschap wat ze met de melding hebben gedaan enzo... toch wel netjes vind ik!
Enjoy your freedom
pi_39007484
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:12 schreef Centurion_NL het volgende:
Nitroglycerine...... dat ontploft bij schokken.... en als je valt....
Niet bij hart problemen. Zorgt ervoor dat de vaten die je hart voorzien van bloed open gaan staan. Daarmee dus de klachten voorkomt. Of in dit geval levensreddend kan zijn. Goed gehandeld dus!

Ik heb zelf nog nooit 112 gebeld. Ik ben practisch 112. Er is wel een keer voor mij gebeld, toen had ik mijn onderbeen verdraaid. Die gasten waren er super snel, maar op zo'n moment duurt elke seconde lang.
pi_39007522
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Quiestisia het volgende:
Ik heb nog nooit gebeld, wel heeft mn zusje ooit gebeld, mn moeder was flauw gevallen en toen raakten we een beetje in paniek en zei mn vader eerst dat ze de dokter moest bellen, die nam niet op, en toen moest ze 112 bellen... achteraf was dat eik helemaal niet zo nodig geweest.

Verder is er wel een keer voor mij 112 gebeld, ik had een ongeluk gehad, maar eigenlijk was alleen mn gezicht een beetje geschaafd. Voor mijn idee was het heel lang wachten, maar volgens mij, achteraf gezien, viel dat best mee...
Bij twijfel altijd meteen 112 bellen!!! De dokter kan toch niks voor je betekenen. En de gasten van 112 hebben alles bij zich voor dergelijke situaties. Voor een schaafwond of een niet al te hard bloedende snee kun je gerust naar de dokter bellen. Maar mensen die niet meer bij bewustzijn zijn en dat ook niet snel komen altijd onmiddelijk 112 bellen!
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:52:02 #66
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_39078484
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:49 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Goed werk van je
Toeval? http://nu.nl/news/760120/(...)snelweg_gehaald.html
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_39079660
quote: