abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39008113
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:11 schreef Casema het volgende:
Lekker betrouwbare bron, zo'n website waar iemand een verhaaltje heeft geschreven, officiele cijfers overtuigen mij meer.
Najah..
In ieder geval het meest prominente korps van Nederland, Ik zie Welten stukken vaker op de landelijke televisie dan de korpschef van RR.

Overigens had Amsterdam eerst ook 9 districten, maar zijn ze door kostenbesparing anderhalf jaar geleden overgegaan op 5 districten.
De inwoners van het gebied zeggen mij ook niet zoveel aangezien Amsterdam behoorlijk wat meer toeristen trekt/heeft dan Rotterdam.
Die cijfers zitten er bij het verhaaltje van RR wel bij in, en bij Amsterdam staan er alleen de inwoners.

Een ander verhaaltje wat ik heb gevonden van Amsterdam-Amstelland, uit een personeelsadvertentie van het korps
quote:
Het politiekorps Amsterdam-Amstelland omvat de gemeenten Aalsmeer, Amsterdam, Amstelveen, Diemen, Uithoorn en Ouder-Amstel: een gebied waarin 875.000 mensen wonen. Ons korps bestaat uit ruim 6000 medewerkers en heeft een jaarlijks budget van circa 385 miljoen euro. Een omvangrijk bedrijf, dat niet alleen streeft naar meer blauw op straat, maar ook naar een adequate ondersteuning door een efficiënt opererende organisatie.

Wij bieden:

Een boeiende functie bij het grootste politiekorps in Nederland.
Een salaris van maximaal ¤ 3273,– bruto per maand bij een 36-urige werkweek.
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
Bron: www.intermediar.nl

Tegenstrijdige subjectieve berichten dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door kevin85 op 19-06-2006 18:09:10 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:20:35 #52
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_39053536
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:59 schreef kevin85 het volgende:
Lekker betrouwbare bron, zo'n website waar iemand een verhaaltje heeft geschreven, officiele cijfers overtuigen mij meer.
De officiele website van beide korpsen een website waar iemand een verhaaltje heeft geschreven??

Hmm tuurlijk joh..
quote:
In ieder geval het meest prominente korps van Nederland, Ik zie Welten stukken vaker op de landelijke televisie dan de korpschef van RR.
Tja als je mediageil bent dan moet je wat inderdaad... RR regeld zijn zaakjes gewoon zonder op tv te gaan zitten zeuren over hoe gevaarlijk de stad wel niet is...
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_39055319
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef Casema het volgende:
De officiele website van beide korpsen een website waar iemand een verhaaltje heeft geschreven??

Tja als je mediageil bent dan moet je wat inderdaad... RR regeld zijn zaakjes gewoon zonder op tv te gaan zitten zeuren over hoe gevaarlijk de stad wel niet is...
Ik heb de bron alweer weerlegt met een andere interne bron, een personeelsadvertentie waarin er wordt geschreven dat AA ook meer dan 6000 werknemers heeft.
Overigens regelT AA zijn eigen zaakjes ook, alleen is hier iets meer media aandacht voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')