Weet ik, maar ik vind pap zelf erg lekker en wil Merlijn zo af en toe ook pap geven van een lepeltje.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef poemojn het volgende:
Pap hoeft niet perse hoor Randa, Myrthe heeft 't iig nooit gehad (en ik zelf vroeger ook niet terwijl ik wel fv kreeg).
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Arwen groeit dus goed! Welke maat heeft ze nu?
Kim is ook onwijs nieuwschierig, lekker eigenwijs en weet duidelijk wat ze wil. Gisteren waren we bijna klaar, maar Kim had er 5 minuten voor tijd al genoeg van. Dat laat ze dan duidelijk merken!
Ze heeft een harde stem zullen we maar zeggen...
Met de poeperij (zo noemt de kinderarts het) gaat het beter! Wel keuteltjes, maar niet zo hard meer en zo goed als, zonder pijn!
Zal het dan toch van fruithapje en opvolgmelk komen?
Ik sjeesde al naar het verjaardagstopic maar het is morgen pas, Nouja dan maar succes met de voorbereidingen en het terugdenken aan hoe het ook alweer ging,quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:00 schreef Noli. het volgende:
Nu precies een jaar geleden braken m'n vliezen..
Of nou ja.. ik begon te lekken.. Om 02.00 uur braken ze pas echt!
Dat is wel zo ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
Bovendien is het een soort eer aan het kleine ventje, want wat kan hij er allemaal aan doen?
We hebben een kaart gehad, dus ik neem aan van wel. Verder nemen ze de telefoon niet op. Het is iig niet (telefonisch) gezegd ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef Sugar het volgende:
Ingrid en Djeez, jullie zijn dus welkom op de begrafenis? Dat hebben ze aangegeven? Dan zou ik gaan, puur en alleen al omdat ze jullie er blijkbaar graag bij willen hebben. Dat vind ik altijd een heel goed en eenduidig uitgangspunt.
Tja, hoe herken je dat he?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:03 schreef Igraine het volgende:
Bij flesbabietjes heeft het geen regeldagen geloof ik. Maar natuurlijk kunnen ze wel dagen hebben dat ze 'gewoon' uit hun doen zijn. Het zou ook iets met een sprongetje kunnen zijn, of krijgt ze misschien tandjes?
Ik zou aannemen dat je als je een kaart ontvangt ook welkom bent.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
We hebben een kaart gehad, dus ik neem aan van wel. Verder nemen ze de telefoon niet op. Het is iig niet (telefonisch) gezegd ofzo.
Zit wat in.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:00 schreef poemojn het volgende:
Lijkt mij ook.. en juist als het contact niet zo goed is is dat voor hen ook veiliger dan een telefoongesprek (wat misschien een moeilijke wending kan krijgen juist door dat slechtere contact). Ik zou ook gewoon gaan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |