Welkom bij Postcrossing!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dan zal ik Vava ook maar feliciteren !
Ik heb me net aangemeld en heb drie adressen opgevraagd, ga morgen m'n eerste drie kaartjes sturen naar Brazilie, Finland en de VS. (tenminste, als ik weet waar ik m'n zelfgemaakte kaarten gelaten heb, kan ik die nu zo gauw niet vinden stuur ik er morgen maar twee en de derde als ik een kaartje af heb)
SRI LANKA!!quote:Country: Sri Lanka
Languages: english
Naar de USA?? Weird!!quote:You should mail the postcard to the following address:
--
[..]
Philadelphia, PA 19147
USA
Ik heb van de week ook een officiële kaart uit Londen ontvangen! Met de Tower Bridgequote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef Sonja27 het volgende:
Iedereen die ik moet feliciteren, gefeliciteerd.
Ik had een officieel kaartje uit Londen!!!!!! YEAH!!!!
En een kaartje van de postcard party uit USA.
En een trouwkaart, want een vriendin van mij gaat trouwen!
Jahoor, ik dacht dat alleen de TPG wel eens rare toeren uithaalde met de route van de postquote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef Allan24 het volgende:
Een nieuw adres aangevraagd; heel wazig!!!
[..]
SRI LANKA!!![]()
Maar dan:
[..]
Naar de USA?? Weird!!
Na ja, er staat wel een lijntje naar Sri Lanka dus da's dan wel weer helemaal geweldigd'r zijn maar 4 users daar!!
Ooo ik kwam nog een geweldig topic voor je tegen: vlinderpopquote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef Allan24 het volgende:
Ik had vandaag twee kaartjes in de brievenbus: een kaartje van QTPiwaarvan mijn ego een boost krijgt want er staat wel 40x op dat ik HELEMAAL GEWELDIG ben
en een kaart uit Finland waarvan ik eerst dacht dat het een kaart uit de door mij gestarte Helga-tag was (the other wat round tag, waar je kaarten verstuurt die de ontvanger het liefste niet wil hebben) - er staat namelijk een vlinder op en ik heb werkelijk een grafhekel aan die beesten (en dat had ik ook aangegeven in de tag) maar er staat een ID-nummer op dus het is een officiële kaart
[..]
Welkom bij Postcrossing!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooo ik kwam nog een geweldig topic voor je tegen: vlinderpop
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het dan ook pas opgestuurd na 60 dagen ofzo
Welkom!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dan zal ik Vava ook maar feliciteren !
Ik heb me net aangemeld en heb drie adressen opgevraagd, ga morgen m'n eerste drie kaartjes sturen naar Brazilie, Finland en de VS. (tenminste, als ik weet waar ik m'n zelfgemaakte kaarten gelaten heb, kan ik die nu zo gauw niet vinden stuur ik er morgen maar twee en de derde als ik een kaartje af heb)
quote:I am a Christian and enjoy going to church and Bible study.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |