Elders, moet je wezen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:47 schreef ClaireDanes het volgende:
Stormloop
En wát voor een rondingen!quote:
Ja, wat hij blèrt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:49 schreef ehqo het volgende:
Verdomme Stofje, omlaag met dat ding. PI-loze posts alom.
Eigelijk moeten we een procedure hebben voordat je hier mag posten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:49 schreef ehqo het volgende:
Verdomme Stofje, omlaag met dat ding. PI-loze posts alom.
Iets zonder bier en/of frituur, dat doet iedereen. Tieten dan, ofzo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk moeten we een procedure hebben voordat je hier mag posten.
Dat hebben ook veel mensen,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Iets zonder bier en/of frituur, dat doet iedereen. Tieten dan, ofzo.
C_C, Hier hebben we nog wel een douche.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfft, de douche is bezet.
J. staat er onder.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Washandje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Seks op Maroon 5. Hm.
Nou ja, niet weg gaan luitjes, ik heb een avond vol verveling in het verschiet, en jullie gaan me erdoorheen helpen. Nu echter eerst even douchen.
Ja ik stond eronder..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat gaat over de jouwe..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens wachten op mij hè. Tsk. Maar dat verklaart de TT. J.'s rondingen.
Nee! Niet weer! Niet die hel!quote:
Het begint inderdaad wel érg eng te worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]Je bent eng..
[..]
Ja ik stond eronder..![]()
Hij gaat evengoed over die van jou als die van c_c.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat gaat over de jouwe..
Mijne zijn niet TT waardig.
Het is algemeen bekend dat ik de kleinste tieten van bef heb. Wrijf het er niet nog 's in, wil je?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat gaat over de jouwe..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee! Niet weer! Niet die hel!
[..]
Het begint inderdaad wel érg eng te worden.
Oh?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik de kleinste tieten van bef heb. Wrijf het er niet nog 's in, wil je?
Mis! Jullie doen niet voor elkander onder hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat gaat over de jouwe..
Ook al van de mijne, de jongen kan écht een vergelijktest doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:01 schreef Neenetje het volgende:
Hans heeft nog wel een leuke foto van de mijne![]()
Foetsie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:02 schreef ehqo het volgende:
Een verdwaalt euroteken.
Ja we zijn in ieder opzicht zo ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mis! Jullie doen niet voor elkander onder hoor
Hij is niet voor niets verdwaald..quote:
*Leep elleboogstootje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mis! Jullie doen niet voor elkander onder hoor
Je zag hetquote:
Check!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:01 schreef Neenetje het volgende:
Hans heeft nog wel een leuke foto van de mijne![]()
Verdwaald?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:02 schreef ehqo het volgende:
Een verdwaalt euroteken.
Ik ben omnipresent, ubiquitair, ik zie alles.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zag het. Daar hóórde eigenlijk een reactie op jou te staan, maar mijn control-v doet de laatste tijd gewoon écht raar.
Ik zie nu die foto's van je in je icon hè, en bedenk me net weer dat ik de neiging om je in je wangen te knijpen moest bedrukken, in Utrecht.quote:
Straks, na het douchen, ben ik er weer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:07 schreef Neenetje het volgende:
Waarom ben je niet op msn Mer?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie nu die foto's van je in je icon hè, en bedenk me net weer dat ik de neiging om je in je wangen te knijpen moest bedrukken, in Utrecht.
Ga dat eens heel snel zeggen in FB.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:10 schreef Rabrynil het volgende:
Kon hem nu eindelijk weer snel vinden omdat ie niet centraal was.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie je ekko, je moet gewoon komen meeten.
Douchen, tot zo.
Ben ik goed of ben ik goed?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:10 schreef ehqo het volgende:
Ik ga trouwens ook douchen.
Dat is al in behandeling in de crew.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ga dat eens heel snel zeggen in FB.
Ik ga aan je denken. Visualiseren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Ben ik goed of ben ik goed?.
Cheill.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:11 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat is al in behandeling in de crew.
Ja tuurlijk..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen aangeraakt om hem te reinigen.
Met Zeep ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen aangeraakt om hem te reinigen.
Heus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk..
"Even voelen of 'ie niet ziek is hoor.
Hmm.. Hij snottert wel.."
Zo kennen we er nog meer.
Is het heus?!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie nu die foto's van je in je icon hè, en bedenk me net weer dat ik de neiging om je in je wangen te knijpen moest bedrukken, in Utrecht.
Tegen wie zeg je dat nou?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en volgens mij was jij het ook die mij aan het blozen kreeg. Maar dat had je niet door.
FA shower cream eh.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
FA shower cream asian spa Cherryblossom and Soymilk stond binnen handbereik.
Ja, en tegen jou, duh, jij was de enige die in Utreg was.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het heus?!
[..]
Tegen wie zeg je dat nou?
Whehe, waar moest je van blozen dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en tegen jou, duh, jij was de enige die in Utreg was.
Iets heel stoms, maar ik bloos nou eenmaal snel bij mensen die ik niet kenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, waar moest je van blozen dan?
Aha, iets stoms. Dat is héél verhelderend.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets heel stoms, maar ik bloos nou eenmaal snel bij mensen die ik niet ken.
Alsof ik het hier neer ga zettenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha, iets stoms. Dat is héél verhelderend.
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof ik het hier neer ga zetten. MSN
.
Wat je zegt ben je zelf!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
*Schopje
Of de Koningin. Die doet dat ook nog wel eens.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:12 schreef ehqo het volgende:
Ik ga nú slapen, als ik wakker word en hij is nog niet centraal, dan zwaait er wat. Mijn penis ofzo.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:11 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat is al in behandeling in de crew.
TE LAATTT!!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
WAAROM POST IK DAT TROUWENS HIER?![]()
![]()
![]()
IK WIL HAAR VOOR MEZELF
Mijn beeld van zo'n schattig klein jongetje met bloswangen is vervangen door een gozert met z'n hand in z'n broek.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
WAAROM POST IK DAT TROUWENS HIER?![]()
![]()
![]()
IK WIL HAAR VOOR MEZELF
Ik ben nog steeds schattig, hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn beeld van zo'n schattig klein jongetje met bloswangen is vervangen door een gozert met z'n hand in z'n broek.
Tis wel een lekker wijf, maar toch!
Vooruit, dan is het goed.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds schattig, hoor.En bloswangen heb ik haast nooit.
En ik zit nu niet met mijn hand in m'n broek!
Ik aanbid mooie vrouwen stilletjes.
Ik ben oud van geest.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:52 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou klein jongetje?Ik ben drie maanden jonger dan jij!
quote:
Ok,nu het plaatje uit beeld is.. concentreer je eens en lees de tekst eronder...quote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef Oploskoffie het volgende:
Alles goed en wel, maar hoe heet die meid?Heb d'r nog nooit eerder gezien iig...
Dat zijn de belangijke vragen inderdaad!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:56 schreef Oploskoffie het volgende:
Alles goed en wel, maar hoe heet die meid?Heb d'r nog nooit eerder gezien iig...
Achternaaaaaahaaaaaam!!!!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Ok,nu het plaatje uit beeld is.. concentreer je eens en lees de tekst eronder...
Met alleen Gigi kom ik zowaar op mijn 2e Google-hit al bij mokkels.nl terechtquote:Op zondag 18 juni 2006 00:57 schreef Neenetje het volgende:
Ok,nu het plaatje uit beeld is.. concentreer je eens en lees de tekst eronder...
Ik weet. Ik weet.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg puike film- en muzieksmaak.
Ok. Doen we.
Slet.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg puike film- en muzieksmaak.
Ok. Doen we.
Oh ja..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar dat is een modje, dan mag het.
Nou ja.. een paar dan...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Met nog wel een van z'n collega's ook..
Oh oh oh oh...
Misschien kunnen we een dubbeldate regelen?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh oh oh oh...
Met wie doe jij het?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh oh oh oh...
Ja maar jij wou die van mij toch delen?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een dubbeldate regelen?
Hmm. Zou met z'n vieren te vuig worden, denk je?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar jij wou die van mij toch delen?
Nou ja.. de heren aansporen om.. nou ja.. hmm..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Zou met z'n vieren te vuig worden, denk je?
quote:
Nee, maar ik wel.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja.. de heren aansporen om.. nou ja.. hmm..
[..]
Ja.. daar moet ik blij mee zijn zeker?
Ja, maar dan wordt het voor ons lastig kiezen welk mannetje erbij moet.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
Laten we het gewoon op een trio houden, dames.
Vierendelen is ook delen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja maar jij wou die van mij toch delen?
Nee hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het voor ons lastig kiezen welk mannetje erbij moet.
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het voor ons lastig kiezen welk mannetje erbij moet.
Aansporen om ons te verwennen, niets andersquote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja.. de heren aansporen om.. nou ja.. hmm..
Hmm.. das ook wel ok op zich..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aansporen om ons te verwennen, niets anders.
Ja sorry, zo één heb ik al, en het is niet eens degene die ik met J. ga delen, dus je moet nog even met iets anders komen om te winnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef Bupatih het volgende:
Tof, goede muziek- en filmsmaak, moderator...wat wil je nog meer?
Admin, waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef Bupatih het volgende:
Een man.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef Bupatih het volgende:
Humor. Intelligentie. Lekker bekkie. Zelfkennis.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja sorry, zo één heb ik al, en het is niet eens degene die ik met J. ga delen, dus je moet nog even met iets anders komen om te winnen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Humor. Intelligentie. Lekker bekkie. Zelfkennis.
Dat hebben ze allemaal welquote:Op zondag 18 juni 2006 01:18 schreef Neenetje het volgende:
Ja humor heeft 'ie wel Mer.. dat moet je hem nageven..
Maar niet op zó'n hoog niveau.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Heeftie allemaal al. Wat heb je nog meer in de aanbieding?
fobo??quote:Op zondag 18 juni 2006 01:26 schreef Neenetje het volgende:
En wat deed jij in mijn fobo?
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
fobo??
http://fotoboek.fok.nl/user/Neenetje
Je mag bij mijn mod-harem.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
Doe wat je niet laten kan, onwetende!
Maar weet dat je heel wat mist en dat er voor jou zo tien anderen zijn!
Je hebt je kans gehad, maar die heb je niet gegrepen. Zonde. Eeuwig zonde.
Maar het zij zo.
Oh. Een éénkoppige harem die bestaat uit Bupatih is voldoende, hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis er nog niet zo heel druk, ik kwam vandaag pas op het idee.
*Mergt harem met die van mer..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis er nog niet zo heel druk, ik kwam vandaag pas op het idee.
Oeh, je zal me wel moeten delen met Litso, is dat een probleem?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Een éénkoppige harem die bestaat uit Bupatih is voldoende, hoor.Meer heb je niet nodig in het leven.
Ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, je zal me wel moeten delen met Litso, is dat een probleem?
quote:
Dat terwijl jij tig anderen hebt!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:34 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, als ik een meeting houd met míjn harem, moet ik de ArenA afhuren! [afbeelding]
Egoïst.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
Ja.
Ik word gedeeld, maar deel liever niet zelf..
Dat sowieso.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:35 schreef Neenetje het volgende:
Het is toch al een inteeltreeks.
Onverschilligheid ten top. De jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 18 juni 2006 01:30 schreef Misstique het volgende:
Or morning. Whatever.
Juist niet!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Egoïst.
Nou ja, dan moet je maar een regeling zien te treffen met Lits.
Nee, dat hoeft nou niet meer.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, dan moet je maar een regeling zien te treffen met Lits.
Mijn muis laadt op als ik het scrollwieltje draai.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:36 schreef Sebasser het volgende:
Veeg me op![]()
![]()
Mijn muis is leeg
Slapen dan maar.
Omdat er een Accu inzit
Ah, ok. Nee, dan is het goed. Eens denken welke modjes nog meer in m'n harem kunnen. Stof sowieso wel, en jogy lok ik met Janet.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Juist niet!
Ik deel mijn liefde toch met iedereen die mij liefheeft?
Maar zelf wil ik niet delen. Omdat ik dan niet de volledige aandacht heb. En die heb ik nodig om diegene gelukkig te maken.
Ik doe het niet voor mezelf, ofzo!Ik doe het voor jullie. En voor een betere wereld.
Je schaart mij onder de noemer jeugd?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Onverschilligheid ten top. De jeugd van tegenwoordig
Ja hallo, ik ga toch zeker niet m'n harem een beetje leeggooien voor jouw verdeelde liefdequote:Op zondag 18 juni 2006 01:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft nou niet meer.
Jij eet liever van twee walletjes dan met volle teugen te genieten van mijn volledige aandacht...pfff, bekijk het dan maar!
*Hans ziet zitten..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn muis laadt op als ik het scrollwieltje draai.
Mijn verdeelde liefde is nog altijd meer dan de liefde van jouw o zo leuke modjes bij elkaar!!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga toch zeker niet m'n harem een beetje leeggooien voor jouw verdeelde liefde.
Ho! Niet mijn modje afkraken he! Daar komt ruzie van knul!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn verdeelde liefde is nog altijd meer dan de liefde van jouw o zo leuke modjes bij elkaar!!
Natuurlijk! Je moet nog wel op m'n verjaardag komenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je schaart mij onder de noemer jeugd?!
Ik ben bést blij met pageup en pagedown.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Hans ziet zitten..
ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt... ggggggt... ggggggtt...
Ik ben je knul niet!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho! Niet mijn modje afkraken he! Daar komt ruzie van knul!
Ik ga mn best doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
Natuurlijk! Je moet nog wel op m'n verjaardag komen
Zou erg tof zijnquote:
Waag het niet om dat vervloekte woord te gebruiken!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, als je ook komt hebben we alsnog een meet, hip.
Meet? Of hip?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waag het niet om dat vervloekte woord te gebruiken!
Meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet..quote:Op zondag 18 juni 2006 01:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waag het niet om dat vervloekte woord te gebruiken!
Meet. Dan gaan mensen afzeggen enzoquote:
Jaloers kreng!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet.. meet..
Een meet met twee maten..
Goed punt. We noemen het een veejaardagsfuifje.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed punt. We noemen het een veejaardagsfuifje..
Moeten we trouwens zwemkleding meenemen?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:50 schreef rompompom het volgende:
Dit wou ik net vragenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:55 schreef Misstique het volgende:
En krijgen we ook een zakje snoep mee naar huis?
En de haribo kikkertjes...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit wou ik net vragen.
Vergeet de zure matjes niet he Hans!
hihi, zure matjes..hihi.
Ja, en ik zeg niet wat we gaan doenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moeten we trouwens zwemkleding meenemen?
Ja, door Bob.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:55 schreef Misstique het volgende:
Worden we ook thuisgebracht?
Als je een beetje slim doet, heb je geen behoefte meer aan snoep na afloopquote:Op zondag 18 juni 2006 01:55 schreef Misstique het volgende:
En krijgen we ook een zakje snoep mee naar huis?
Dan zit je 'vol'?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:58 schreef rompompom het volgende:
Als je een beetje slim doet, heb je geen behoefte meer aan snoep na afloop
Ik wilde het niet vragen.quote:
Wie?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:00 schreef Rabrynil het volgende:
Aapjes hier is een BeF oldbie.
Je bedoelt er zo eentje die de eerste 10 topics meepostte en daarna zich nooit meer liet zien?quote:
Ik heb wel 100 topics meegedaan ofzoquote:Op zondag 18 juni 2006 02:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je bedoelt er zo eentje die de eerste 10 topics meepostte en daarna zich nooit meer liet zien?
Welkom terug dan. Ofzo.quote:
Da's een verschil van tien zielige minuten ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb wel 100 topics meegedaan ofzo![]()
Nu doen we niet meer aan postopkrikken en gebruiken we PI's.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef Rabrynil het volgende:
Toen gingen er in 5 minuten ten minste 3 topics door heen
Wat boeid dat nou, zolang het maar gezellig is.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:08 schreef Rabrynil het volgende:
Toen gingen er in 5 minuten ten minste 3 topics door heen
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:13 schreef Misstique het volgende:
Ik ga nogmaals een poging ondernemen om te slapen.
Eén goedenacht allen!
Trusten Tiek.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:13 schreef Misstique het volgende:
Eén goedenacht allen!
Tot wederhorens.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:13 schreef Misstique het volgende:
Eén goedenacht allen!
Tiekquote:
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 02:13 schreef Misstique het volgende:
Eén goedenacht allen!
Goddomme.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:22 schreef rompompom het volgende:
Mooie afsluiter voor vandaag.
Goedemorgen Vikingsmeisje zeg je dan eerst!quote:Op zondag 18 juni 2006 03:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Joehoe, BeF'ers.....
Vikingmeisjequote:Op zondag 18 juni 2006 03:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goedemorgen Vikingsmeisje zeg je dan eerst!![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey lekkertje![]()
Kom weer eens even langs wippen...
Spreekwoordelijk gezien zullen die de laatsten zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:39 schreef Chowi het volgende:
Hihi, ik ben de eerste.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk gezien zullen die de laatsten zijn.
Gaarne! Maar eerst een douche.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden. Bier, frituur & sex für jeden!
Moet jij je daar wassen?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is goed! Dan fiets ik eventjes op en neer naar Zandvoort in de tussentijd.
Hou je bek man!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:26 schreef Bupatih het volgende:
En Partysquad en Partysquad en Partysquad... [afbeelding]
Nee, dat is Partyflóck.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef ehqo het volgende:
Is Partysquad een team hossende negers?
Hoe moet ik dat nou weten?quote:
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben een dom wicht.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij alwetend was. Een soort Dalai Lama.
Nee, dat ben ik.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij alwetend was. Een soort Dalai Lama.
[insert huillach smiley]quote:
Ja goeie vraag. Na je 'amstel.gif' had ik beter moeten weten.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben een dom wicht.
Ik had toch uitgelegd dat ik niet bepaal welk bier hier wekelijks gekocht wordt?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja goeie vraag. Na je 'amstel.gif' had ik beter moeten weten.
quote:
Tiekje!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Nee. Het zijn twee gasten. Jerry de DJ en Ruben de MC.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef ehqo het volgende:
Is Partysquad een team hossende negers?
Dat houdt niet in dat je het moet drinken, laat staan schaamteloos promoten.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had toch uitgelegd dat ik niet bepaal welk bier hier wekelijks gekocht wordt?
Ja, verdulleme, ik moet toch bier?! En ik vind het zonde om een nieuwe krat te kopen terwijl er thuis al een staat.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat houdt niet in dat je het moet drinken, laat staan schaamteloos promoten.
Klinkt goed.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Het zijn twee gasten. Jerry de DJ en Ruben de MC.
Nee. Maar wat wil je, als ze samenwerken met Ali B. en Yes-R?quote:
Ik vind die Yes-R wel een geile mocro, eigenlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Maar wat wil je, als ze samenwerken met Ali B. en Yes-R?
Dan wil ik ze naar het hiernamaals verwijzen.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Maar wat wil je, als ze samenwerken met Ali B. en Yes-R?
Ga je gang.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan wil ik ze naar het hiernamaals verwijzen.
Doe eens niet zo gemeen!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:58 schreef ehqo het volgende:
Waarom kan je Blupatih niet doodvoeren, zoals een echte vis.
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen!
Blupatih is lief, ja!
Bij mij gingen ze altijd na een dag al dood.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:13 schreef ehqo het volgende:
Ik had vroeger goudvissen. Maar die sprongen altijd uit de kom. Uitgedroogd visje op de grond als je 's ochtends beneden kwam.
Ditoquote:Op zondag 18 juni 2006 12:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mij gingen ze altijd na een dag al dood.. Ik begreep er niks van.
In een kom?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
Ik had vroeger vissticks.
In de vriezer.quote:
Ik kan je verblijden met het feit dat ik twijfelde tussen jou en jij.quote:
Twijfel is niet goed.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan je verblijden met het feit dat ik twijfelde tussen jou en jij.
Het is beter dan je vasthouden bij een foutieve uitspraak.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twijfel is niet goed.
Dus je verblijdt me helemaal niet.
Nóg beter is gewoon correct Nederlands typen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is beter dan je vasthouden bij een foutieve uitspraak.
Aangezien dat niet tot de beoogde mogelijkheden behoord...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nóg beter is gewoon correct Nederlands typen.
BEHOORT!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aangezien dat niet tot de beoogde mogelijkheden behoord...
Voetbalbal!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Maar genoeg daarover. Er zijn belangrijkere dingen in deze wereld:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:voet·bal·ma·ke·laar (de ~ (m.))
1 tussenpersoon die tegen betaling voor voetbalprofs en -clubs over contracten onderhandelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |