Redelijk grootquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
Hoe groot is die discobol?
Genoteerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Keffo het volgende:
25 eu voor de zonnebril geboden.
Misschien kom ik binnenkort nog eens in Arnhem, dan wil ik hem wel proberen, straks staat die me voor geen ene meter.quote:
Staat hij erbij in het rijtje? Nee dus, ik heb hem wel liggen maar vindt het wel een tof spel wat niet snel verveelt vanwege de prachtige graphics en gameplayquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef MosPos het volgende:
Heb je Forza voor de X-Box te koop?
Oke, de zonnebril moet je natuurlijk wel staan inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien kom ik binnenkort nog eens in Arnhem, dan wil ik hem wel proberen, straks staat die me voor geen ene meter.
Enkel als ik natuurlijk het hoogste bod heb of ga doen.
Oh jammer. Ik probeer het gewoon ergens anders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Staat hij erbij in het rijtje? Nee dus, ik heb hem wel liggen maar vindt het wel een tof spel wat niet snel verveelt vanwege de prachtige graphics en gameplay
20 incl ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
15 euro inc voor modern combat
stuur maar een mail naar me hotmail
Woon je in mijn buurt of zou ik hem moeten verzenden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Keffo het volgende:
nee thx
Deal! stuur me maar een email met je gegevens en eventuele vragen enz.quote:
Zou jij hem kopen zonder dat je hem ziet want weirdmickey wil hem eerst zien en kijken hoe het hem staat maar als jij zegt dat jij hem koopt en ook mooi vindt is het een deal voor 25 euro. Zeg het maarquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Keffo het volgende:
woon in utrecht
een OP kan je zelf aanpassen alsmede elke eigen post+ gratis kickjequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:28 schreef Snever het volgende:
Kan een modje de OP aanpassen: Battlefield 2 Modern Combat is gereserveerd door Iman
5 uur later nog niet gebeurt
Niet als het topic meer als 24 uur open isquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
een OP kan je zelf aanpassen alsmede elke eigen post+ gratis kickje
Email gestuurdquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Keffo het volgende:
Yes,
stuur maar op
mail me even op martijnvdsluis at yahoo.co.uk
En hoe moeten we dit dan zien?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef Snever het volgende:
Ray-Ban zonnebril zo goed als verkocht
Maar ik heb er nog 1 liggen
Precies dezelfde ook met kaartje en hoesje erbij. Dus biedt
Hoe bedoel je dat? Kijk, mijn moeder werkt bij stuntpiloot in Oosterbeek. Hij geeft altijd dure kleding weg enz en zo ook twee zonnebrillen. Ik kan er niks mee en niemand anders die ik ken wil ze dus verkoop ik ze maarquote:
Ik bedoel dat je de faq moet lezen en je moet afvragen of je graag op V&A wilt blijven posten. Zo vreselijk van onbesproken gedrag ben je niet en dit neigt ook al weer naar een handeltje ergens in. Ik denk, ik zeg het maar gewoon even. Dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:42 schreef Snever het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Ik hoorde net dat mijn kut broertje hem heeft gejat van me. Hij heeft kaartje enz eraf gehaald dus de verkoop kan helaas niet doorgaan. Wat rest is een aantal xbox games, discobol en een hometrainerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef Anthonyb het volgende:
Voor 25e, wil ik ook wel die zonnebril..
Ook gewoon nieuw neem ik aan?
Ik begin nergens een handeltje in maar toch bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de faq moet lezen en je moet afvragen of je graag op V&A wilt blijven posten. Zo vreselijk van onbesproken gedrag ben je niet en dit neigt ook al weer naar een handeltje ergens in. Ik denk, ik zeg het maar gewoon even. Dan weet je waar je aan toe bent.
Aangezien je spreekt over meerdere ray-ban's en over een 'zo goed als afgeronde deal'....quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:07 schreef SnowBite het volgende:
Als je toch die ray-ban nog hebt, dan heb ik wel interesse
JIJ MOET LEZEN!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef SnowBite het volgende:
Jij moet lezen:
[..]
Aangezien je spreekt over meerdere ray-ban's en over een 'zo goed als afgeronde deal'....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:44 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat mijn kut broertje hem heeft gejat van me. Hij heeft kaartje enz eraf gehaald dus de verkoop kan helaas niet doorgaan. Wat rest is een aantal xbox games, discobol en een hometrainer
Ja, hij is verzonden met de post dus weet ook niet precies hoelang dat duurtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:27 schreef Keffo het volgende:
Ook vandaag nog niet binnen. De normale post is al wel geweest, dus hij kan theoretisch gzien nog door een pakketjes man bezorgd worden. laten we het hopen.
Vandaag?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:27 schreef Keffo het volgende:
Ook vandaag nog niet binnen. De normale post is al wel geweest, dus hij kan theoretisch gzien nog door een pakketjes man bezorgd worden. laten we het hopen.
heeft hij hem nou wel of niet aan jou verzonden??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:44 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat mijn kut broertje hem heeft gejat van me. Hij heeft kaartje enz eraf gehaald dus de verkoop kan helaas niet doorgaan. Wat rest is een aantal xbox games, discobol en een hometrainer
Begin juli heeft hij aangegeven dat ie twee weken met vakantie ging. Zou me niets verbazen als ie dus pas eind van de week terug is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:44 schreef Keffo het volgende:
TS? Alweer terug van vakantie? Ik heb de zionnebril dus nooit binnengekregen. Erg teleustellend. Ik vraag me af of je hem hebt opgestuurd en zo ja of je even bij de TPG kan checken waar die is gebleven....
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:45 schreef Neverending het volgende:
Per POST en niet per PakketPost... dus GEEN track & tace code...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:59 schreef Keffo het volgende:
dus geen zonnebril. Wat gaan we daar aan doen?
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Snever het volgende:
Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie. Hij is met TPG post verstuurd met het goede adres dat weet ik 100 procent zeker. Ik weet ook niet wat ik nu moet doen. Hij is verstuurd via het werk van me vader. Hij gaat pas volgende week weer werken en dan kan hij zien of er een fout gemaakt is. We wachten af. Mijn excuses voor het ongemak.
Genoteerd. Ben je bereid hem te komen halen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef JoPiDo het volgende:
discobal!
20 euro inclusief verzenden geboden
Snever, ik ben d'r wel klaar mee!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:18 schreef Snever het volgende:
Hij gaat pas volgende week weer werken en dan kan hij zien of er een fout gemaakt is. We wachten af. Mijn excuses voor het ongemak.
Dankje Elisa. Misverstand, kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:15 schreef ElisaB het volgende:
Open en kick!
Ja doen we, de discobol is zo goed als rond. Ook heb ik battlefield: modern combat voor xbox verkocht en de Ray-Ban zonnebril natuurlijk. Elisa zou je deze dingen kunnen doorstrepen?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
inclusief verzenden staat er
ik ben niet bereid hem op te komen halen, maar je kunt één keer een gratis pakketje verzenden via die link in vraag& aanbod
Hij is leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:46 schreef Snever het volgende:
de discobol is zo goed als rond
dankuquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is leuk
Topic een beetje opgeschoond; game on
Blij het te horen. Post anders een foto met je nieuwe bril opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:21 schreef Keffo het volgende:
Tjow! heb hem binnen, ben helemaal blij! Goed verpakt ook. Thanks
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:14 schreef Snever het volgende:
Verdomme Jopido, wil je die godverdomde discobol nu of niet. Weet iemand of hij toevallig op vakantie is want hij reageerd helemaal niet meer. Heb hem al ingepakt staan enz.
Al meer als 5 keer. En hij is 6 uur geleden nog online geweest. Ik snap er niks van. Heb gewoon het goede mail adres. Help!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]nou nou, doe eens rustig. Heb je al gemaild ?
De inlogtijden die je in het profiel kunt vinden, kloppen niet. Dus daar heb je niets aan. Ik heb geen idee hoe dat komt, maar het is echt zo (zo ken ik een user met een dermate ernstige V&A-ban dat de FA´s het betreffende account hebben gereset. Dat betekent dat de betreffende user niet meer kan inloggen op dat account. En toch staat er in het profiel dat de user regelmatig online is. Controle daarvan door de FA´s heeft weer uitgewezen dat dat onjuist is).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef Snever het volgende:
Al meer als 5 keer. En hij is 6 uur geleden nog online geweest. Ik snap er niks van. Heb gewoon het goede mail adres. Help!
Hij kwam gister online en vertelde mij dat hij plotseling op vakantie ging en niet meer kon fokken. De deal gaat nog steeds doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De inlogtijden die je in het profiel kunt vinden, kloppen niet. Dus daar heb je niets aan. Ik heb geen idee hoe dat komt, maar het is echt zo (zo ken ik een user met een dermate ernstige V&A-ban dat de FA´s het betreffende account hebben gereset. Dat betekent dat de betreffende user niet meer kan inloggen op dat account. En toch staat er in het profiel dat de user regelmatig online is. Controle daarvan door de FA´s heeft weer uitgewezen dat dat onjuist is).
Misschien gewoon ziek of op vakantie dus
dealquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:58 schreef Misanthropist het volgende:
Fable en MK Deception samen voor 15 euro?
je hebt mailquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:50 schreef Snever het volgende:
[..]
deal
Mail naar kevinkleijn@hotmail.com
dealquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef vaagteken het volgende:
Def Jam Fight For New York: 10 euro incl.?
ik mail je vanavond ff, ben nu nog even het e.e.a. aan mail aan het behandelen tussendoor als je het niet erg vindt. wordt na het eten denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef Snever het volgende:
vaagteken en Misanthropist, ik heb nog steeds geen email gehad van jullie!
Jullie wel van mij
Nog steeds niks gehad!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:53 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik mail je vanavond ff, ben nu nog even het e.e.a. aan mail aan het behandelen tussendoor als je het niet erg vindt. wordt na het eten denk ik
ik had je btw al wel gisteren gemaild hoor, maar zojuist heb je weer een mail van me gekregenquote:
Heb je mail gelezen en ik wacht tot donderdag of langer. Bij deze mag mortal kombat: deception ook weggestreept worden modjesquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik had je btw al wel gisteren gemaild hoor, maar zojuist heb je weer een mail van me gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |