Ik ben al aan het rellen in Feedback maar het mag vooralsnog niet batenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:15 schreef borisz het volgende:
hoezo ik wil terug naar WK

quote:Op zondag 18 juni 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Na overleg terug.

De vrouwen zijn erquote:Op zondag 18 juni 2006 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er nog getraind vandaag of hebben we een rustdag

Waarom heeft Sylvie de andere 22 vrouwen opgegeten? was ze jaloers?quote:

Ze kwamen alle 22 uit den haagquote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom heeft Sylvie de andere 22 vrouwen opgegeten? was ze jaloers?

Mijn eten is verpietertquote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Zeg, waar is iedereen, het hele hotel is leeg

Misschien kan Beschouw even naar de Mac rijden?quote:

Ik sla een keer overquote:Op maandag 19 juni 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
*legt wat coke op tafel.
Voor de urkers onder ons

Wat is dat nou voor team geestquote:

Ik ben al scherp van mezelfquote:

De rest van de selectie heeft de spelersbus verbouwd.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me echt af waar de rest van de selectie uithangt.... zo kunnen we toch niet scoren op een WK

Ha, kunnen we eindelijk een goede coach aanstellen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft zich teruggetrokken als coach wegens vergaande desinteresse van de door hem geselecteerde spelers.

In dat geval ben ik niet meer beschikbaar. Ik weiger te spelen onder een andere coachquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft zich teruggetrokken als coach wegens vergaande desinteresse van de door hem geselecteerde spelers.

quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb je wel weer aan het eten gekregen![]()
en niet te veel drinken hè lieffie![]()

We willen jou terug Tong, het wordt alleen wel tijd voor een selectie met spelers die ook echt mee willen doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
Wie is de nieuwe coach of heeft het elftal zich al teruggetrokken ?

Ook Beschouw mist tong als coach. Kijk hoe hij zich voelt:quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We willen jou terug Tong, het wordt alleen wel tijd voor een selectie met spelers die ook echt mee willen doen

Ik heb er niks meer mee te makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef Feldhofer het volgende:
Ik wil nog wel hoor Tong-coach, toch jammer dat je mij niet geselecteerd hebt![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |