abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:41:13 #151
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_39121941
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.

pi_39122198
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Nee jij hebt veel te melden.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:59:59 #153
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39125399
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:41 schreef Petra76 het volgende:
Ik was een keer op een bruiloft en had al het idee dat sommige mensen naar me staarden, alleen begreep ik niet waarom. Toen ik thuis was wel: het bonnetje van de stomerij zat nog achter aan mijn broek geniet.

Whehhehe ik had eens mn kaartje nog aan mn nieuwe shirt hangen, was klaar om te stappen. Maar gelukkig ging ik eerst lang een vriendin die het zag
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39125936
Afgelopen week reed ik met de auto terug van m'n werk... Op de weg waar ik met de auto stil kom te staan voor 'n stoplicht komt er zo'n patserbmw bak met paar opgeschoten knaapjes naast me staan en begint te toeteren... Ik lachen en had zoiets van muha! die trek ik er uit met 't kleine seicentootje van m'n ma... Bij het tweede stoplicht staan ze weer naast me en steken hun duimpjes op... Dus ik denk laat ik het er nog maar eens op wagen Rood oranje stoplicht GROEN... GAS! slaat m'n motor af Damn ben nog nooit zo uitgelachen
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_39127159
vanavond n domme actie bij het eten. ik had mn lepel volgeschept, maar voor ik het ging opeten wou ik nog even de tvgids goed neerleggen zodat ik die mooi kon lezen. ik leg dus de lepel op de rand van het bord en pak de gids. bij het neerleggen daarvan zie ik alleen de lepel over het hoofd waardoor deze word opgewipt en de tafel vol eten ligt mn moeder schoot dusdanig in de lach dat ze zo ongeveer stikte
Too much is never enough!
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:40:34 #156
150152 Queen_Bee
pi_39130467
RIP
I'm super sonic man
pi_39133080
Gister was ik met m'n beste vriendinnetje mee geweest naar st.-truiden waar ze luistertherapie krijgt. Je ligt dus op bed met 'n koptelefoon op naar mozart/gregoriaans/kraakpiep te luisteren. Maarja ik wilde me dus omdraaien knap ik keihard met mn kop tegen die muur aan, au!
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:46:30 #158
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_39133651
Gevalletje maandagmorgen:

Ik wil tijdens m'n werk op een vestiging een technische ruimte in. Tot mijn verbazing past mijn sleutel niet op de deur, ook de sleutel van een collega past niet. Wij naar de concierge, hij doet ook een poging maar helaas. Ik bellen waarom die sloten veranderd zijn. Na een beetje rondbellen kom ik uit bij de persoon die normaal zorgt draagt voor de sloten, hij zou wel even onze kant op komen, afijn 10 minuten later: hij probeert zijn sleutel: nee, past ook niet waarna hij de klink omlaag doet en de deur opent. Die deur was dus nooit op slot geweest...
Hebridean Black project 90%
pi_39134091
[edit] laat maar

[ Bericht 47% gewijzigd door Palomar op 23-06-2006 00:00:59 (reply was niet zo gepast :P) ]
pi_39134429
Nog op de middelbare school, zat in de les op dat dunne inktding uit een pen te kauwen. Ook een beetje zuigen erbij en ineens kreeg ik een vreselijke smaak in m'n mond. Ik had niet gelijk door dat het natuurlijk de inkt uit het dunne dingetje was dus ik kauwde lekker verder. Weer die smaak in m'n mond en ik kreeg door dat het inkt was. De les was over vijf minuten afgelopen dus ik zij letterljik geen woord meer en wachtte totdat ik naar de wc kon. M'n hele tong was donkerblauw en ik maar proberen het met water weg te krijgen. Het heeft zeker twee dagen geduurd dat het weg was, maar niemand heeft het gemerkt.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:23:37 #161
150152 Queen_Bee
pi_39134933
Je hebt 2 dagen niet gesproken?
I'm super sonic man
pi_39135013
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt 2 dagen niet gesproken?
Nee, maar m'n tong gewoon niet echt laten zien. Na VEEL water en m'n tanden langs elk deel van m'n tong schrapen was het donkerblauwe wel weg, maar blauw was die nog steeds.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:29:36 #163
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_39135090
Goed topic.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 juni 2006 @ 07:57:11 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39138381
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:

Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit

Waren die dunne stangetjes dus los De stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:05:41 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39138444

Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39139832
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 07:57 schreef Rewimo het volgende:
Op mijn werk in de kantine hadden we zulk soort stoelen, maar dan bestaande uit een gebogen voor- en achterpoot verbonden door twee dunne stangetjes:

[afbeelding]

Ik had mijn lunch gehaald, ga op zo'n stoel zitten en zak uiterst langzaam, net een vertraagde opname, naar beneden tot ik op de zitting op de vloer zit

Waren die dunne stangetjes dus los De stoelpoten lagen gestrekt naar voren en naar achteren op de grond met de zitting ertussen.
Zo heb ik een klapstoeltjesfobie. Ik was eens op een kinderfeestje, en zat op een klapstoel. Nu zijn dat soort kinderen NIET geschikt voor kinderen. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar de stoel klapte dicht, en ik zat ertussen met mijn oor. En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.

vrijdag 23 juni 2006 @ 09:42:56 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39139873
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:40 schreef _Arual_ het volgende:

[..]
En ik kreeg de stoel ook niet meer opengeklapt. Dus lag ik daar op de vloer te krijsen, met een stoel aan mijn oor.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39141234
Klapstoeltjes zijn idd ook erg herkenbaar, heb er na er ook eens tussengezeten te hebben tijdenlang niet meer op durven zitten.

Kwam er nog een naar boven. Op een zomerdag besloten we eens met zijn allen de tuin wat van zijn onkruid en dode planten te verlossen. Met zn 4-en in een tuin van een paar vierkante meter is op zich al geen succes, voor je het weet zit je met je kop in iemands hol, maar goed. Op een gegeven moment had ik wel dorst gekregen, want het was knetterwarm, dus ik wil naar binnenlopen onder het zonnescherm door. En terwijl ik aan het lopen ben hoor ik opeens een knal en word naar achteren gesmeten. Verdwaasd om me heen staan kijken enzo, maar iedereen ging gewoon door. Pas toen merkte ik dat ik op de onderkant van de hark was gaan staan, die zo tegen mijn kop aan geklapt was (op de een of andere manier voelde ik er niets van, terwijl het toch flink aankwam). Eenmaal een beetje bijgekomen van het gebeuren nog maar eens om me heen gekeken en stilletjes naar binnen geslopen om maar eens even hard te gaan lachen.
You are something, untill you're not...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:13:00 #169
150152 Queen_Bee
pi_39142424
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:

Ik herrinner me ineens iets wat wel 15 jaar geleden gebeurd is. Ik woonde in Engeland destijds en we hadden een 20er jaren thema feest ergens in een kast van een huis (vrienden van vrienden van vrienden ofzoiets) Dus ik loop daar in zo'n achterlijk jurkje rond, feestje was leuk en de punch was bijzonder lekker. Sterk...maar lekker. Afijn op een gegeven moment moet je wel ff piesen he? Ik was al behoorlijk aangeschoten, ga naar de plee, en kom weer terug staan bij mijn vrienden. Zegt een van mijn vrienden ineens "ben je naar de WC geweest?" Ik: "ja hoezo?" Hij :"kijk es achter je." Ik draai mijn hoofd om om mijn achterkant te bekijken, hangt er anderhalve meter toiletpapier onder mijn jurkje vandaan! Ik ben snel naar buiten gelopen om het eruit te vissen
Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar

Omg, dit vond ik wel heel erg
I'm super sonic man
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:51:03 #170
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_39143809
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik vond je posts al niet zo intelligent, maar dit
Moi? Intelligent? of had je het niet over mij?

Ik zie wel in dat ik misschien niet zo snel had moeten typen, dat krijg je als je FOK!t tijdens werkuren...
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:57:47 #171
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39144072
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dit ken ik, maar dan stappen, broek en vorig jaar

Omg, dit vond ik wel heel erg
Ik schaamde me ook dood, maar dan wel pas de dag erna, toen drong het nog niet zo door
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39144891
klapstoeltjes..
Normaal ga ik naar een bios met vaste stoelen maar heel soms dus naar eentje met klapstoelen
Ik ga zitten, trek mijn lange jas uit en ga even staan om hem over een andere stoel te kunnen hangen en direct daarna ga ik weer zitten.. stukkie lager

mensen vragen nu nog steeds of ik wel uitkijk met de stoelen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:25:31 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39145037
Of dat je gaat behang afkrabben en schilderen en dat je dan zo lang met je zweetvoet op het krantenpapier op de grond blijft staan dat het er niet meer afwil enzo. En dat je dan door de kamer hupst met aan een voet een stuk van het Rotterdamse sufferdje .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_39145049
Mijn zus en ik waren wat aan het klieren, en zij wilde in de aanval gaan en ik draaide weg *krak* door de tuinstoel heen.

[ Bericht 1% gewijzigd door DanseMacabre op 23-06-2006 12:31:24 ]
pi_39145770
gisteravond nog:
ik was hier het topic rustig aant lezen en moest keihard lachen en kwamen wat knor geluiden te pas etc. ik dus verder lezen en kwam niet meer bij van t lachen tranen over de wangen van t lachen... komt ineens me moeder binnen, schaamde me kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')