abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:31:10 #201
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40668431
Maar goed, die druipgrot mag dus meteen lekker uit de hoek komen en ik word gemod.

Duidelijk.

En typerend.

Voor zolang het duurt, want dat mokkel heeft de ruggengraat van een naakslak.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:31:59 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_40668462
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik mod graag, al is het nu even kut met peren. Ik lurk hier graag, dus dan is het een kleine moeite om af en toe wat bij te springen als modzijnde, aangezien het 'veel' leeswerk betreft.
Oh en posten doe ik ook wel redelijk, maar dat is tegenwoordig bij mij in elk subforum wat minder.
En dieren zijn mijn ding wel. Bloempjes daarentegen wat minder .
Kun je ook begrijpen waarom sommigen hier moeite hebben met de aanstelling van twee nieuwe mods, aangezien de manier waarop de vorige twee zijn weggegaan voor zoveel ophef heeft gezorgd dat we nog 14 mods zijn kwijtgeraakt?
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:34:23 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40668556
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kun je ook begrijpen waarom sommigen hier moeite hebben met de aanstelling van twee nieuwe mods, aangezien de manier waarop de vorige twee zijn weggegaan voor zoveel ophef heeft gezorgd dat we nog 14 mods zijn kwijtgeraakt?
De andere optie is geen F&F forum. Er MOETEN mods zijn en de vorigen zijn gestopt. Dan kun je het de nieuwe mods lastig maken, maar dat zal hooguit het einde van F&F gaan betekenen en daar is imo helemaal niemand bij gebaat. Toch?
Overigens snap ik best dat het even wennen zal zijn, daar niet van, maar door zoals een aantal users nu doen dwars te liggen wordt ook niets constructiefs bereikt...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:35:07 #204
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_40668578
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef Danny het volgende:

[..]

De andere optie is geen F&F forum. Er MOETEN mods zijn en de vorigen zijn gestopt. Dan kun je het de nieuwe mods lastig maken, maar dat zal hooguit het einde van F&F gaan betekenen en daar is imo helemaal niemand bij gebaat. Toch?
Of je neemt competente mods .

--edit---
Oh nee wacht, je neemt natuurlijk mods die het tot in den treure met je eens zijn.
I'm getting too old for this....
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:35:39 #205
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40668606
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Havoc het volgende:

[..]

Of je neemt competente mods .
net zo competent als jij was?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:35:57 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_40668620
quote:

[..]

Ik maak het de mods niet lastig, maar ik ben wel kritisch. En ik houd het toch netjes, of niet?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:36:47 #207
136 V.
pi_40668663
quote:

[..]

Ik weet zeker dat types als SHE het einde betekenen van willekeurig welk subforum ze modden.

Daarom had ik liever gehad dat jij en de anderen je kop er een beetje bij hadden gehouden.

Maar goed, Fok! is van jou.

Jammer van het overlijden van F&F, maar iig is de graftak er al, als mod.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:36:56 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40668672
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik maak het de mods niet lastig, maar ik ben wel kritisch. En ik houd het toch netjes, of niet?
zekers
Mijn reactie was eigenlijk een kruising van een reactie op jouw post en nadere uitleg naar een aantal anderen...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:37:57 #209
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_40668716
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Danny het volgende:

[..]

net zo competent als jij was?
Jup. Je hebt me zelfs nog HGM gemaakt weet je nog korsakovje .
I'm getting too old for this....
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:38:09 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40668723
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat types als SHE het einde betekenen van willekeurig welk subforum ze modden.

Daarom had ik liever gehad dat jij en de anderen je kop er een beetje bij hadden gehouden.

Maar goed, Fok! is van jou.

Jammer van het overlijden van F&F, maar iig is de graftak er al, als mod.

V.
sinds wanneer ben jij zo verbitterd ?
ik vond je altijd wel best te pruimen, maar zeker vandaag zie ik je alleen maar - excusez le mot - jankzakken...
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:39:07 #211
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40668764
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef Havoc het volgende:

[..]

Jup. Je hebt me zelfs nog HGM gemaakt weet je nog korsakovje .

totaal geen aanleiding om zoiets te zeggen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:39:56 #212
136 V.
pi_40668802
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef Danny het volgende:

[..]

sinds wanneer ben jij zo verbitterd ?
ik vond je altijd wel best te pruimen, maar zeker vandaag zie ik je alleen maar - excusez le mot - jankzakken...
OMFG... jezus Danny... ik heb goddomme een FUCKING constructief topic over je geopend met ALLEEN maar genuanceerd gelul. (dat nu lekker makkelijk ineens weg is)

Het is maar wat je wilt zien.

En lieg niet, je vond me niet altijd 'best te pruimen'.

Ach, stik ook maar.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:40:31 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_40668831
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef Danny het volgende:

[..]

zekers
Mijn reactie was eigenlijk een kruising van een reactie op jouw post en nadere uitleg naar een aantal anderen...
Ik zou het doodzonde vinden als F&F zou verdwijnen in de vorm waarin het tot nu toe heeft gefunctioneerd.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:41:21 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40668859
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef Verbal het volgende:

[..]

OMFG... jezus Danny... ik heb goddomme een FUCKING constructief topic over je geopend met ALLEEN maar genuanceerd gelul.

Ach, stik ook maar.

V.
nou, niet altijd nee. en sorry als ik door 10.000 topics vanavond de jouwe heb gemist hoor.
nooit gedacht dat jij of all people je zo enorm druk zou maken om niks.
pi_40668861
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef Verbal het volgende:

[..]

OMFG... jezus Danny... ik heb goddomme een FUCKING constructief topic over je geopend met ALLEEN maar genuanceerd gelul.

Ach, stik ook maar.

V.
Weer een doodsverwensing hé.
pi_40668888
Wat ik nog wou zeggen in het bedanktopicje uit F&F:
quote:
Modinvasion

Mijn nederige excuses SHE en Ijsmeis, ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben met F&F en veel succes!

Als je toch maar een beetje kritiek op je dak krijgt meteen danny en LD er bij roepen .

Maar oke, ik kanker wel weer verder in FB
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:42:39 #217
136 V.
pi_40668902
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:41 schreef Danny het volgende:

[..]

nou, niet altijd nee. en sorry als ik door 10.000 topics vanavond de jouwe heb gemist hoor.
nooit gedacht dat jij of all people je zo enorm druk zou maken om niks.
Och, je hebt er zelf ruim in gepost.

En nou ineens is er niks meer aan de hand.

Kijk nou maar gewoon bij de gewiste topics, want hij was zo onopvallend dat hij nu weg is.

[edit]

Hee hij staat er weer.

Kan je zelf nog even teruglezen hoe verzuurd die bittere klootzak van een Verbal wel niet is in posts die je blijkbaar actief hebt genegeerd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:48:03 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40669132
Danny, ik denk dat het een goed idee is als je eens gaat slapen . Je maakt je veel te druk over alles.

Misschien is het een idee om achter de schermen een topic te openen met daarin de vraag wat je fout doet of hebt gedaan, en daarin je medeteamleden een kans te geven om hun mening hierover te geven. Deze mensen hebben ook, net als ik, het beste met jou en fok voor. Ik hoop dat je je dat beseft. Het zijn geen machtswellustelingen, en het zijn ook geen verzuurde mensen die jou het leven zuur willen maken. Het zijn gewoon mensen die het beste voor fok willen, en daarom op een constructieve manier kritiek op je leveren. Je zou het je eens aan kunnen trekken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:50:04 #219
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40669216
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Och, je hebt er zelf ruim in gepost.

En nou ineens is er niks meer aan de hand.

Kijk nou maar gewoon bij de gewiste topics, want hij was zo onopvallend dat hij nu weg is.

[edit]

Hee hij staat er weer.

Kan je zelf nog even teruglezen hoe verzuurd die bittere klootzak van een Verbal wel niet is in posts die je blijkbaar actief hebt genegeerd.

V.
ik negeer niets actief Verbal.
Voor het geval je niet op was gevallen;
ik heb de afgelopen week afscheid moeten nemen van een inmiddels dierbare vriend, in 2 dagen stappen 16 mods op, er is een enorme discussie gaande achter de schermen, er lopen tig topics voor de schermen, en worden topics en andere bestanden rondgemaild, er moeten nieuwe mensen geronseld worden, ik heb 20 mensen tegelijk in m'n msn en ik probeer op zoveel mogelijk zaken te reageren.
Ik heb vast en zeker meer posts misgelopen dan alleen de jouwe en als jij niet snapt dat ik niet sneller kan lezen dan een paar honderd users kunnen posten (terwijl ik ook nog eens reageer) dan is dat heel jammer, maar ik vind het wel zwak en ontzettend onterecht om me dan van vanalles en nogwat te beschuldigen.

maar goed, jouw mening over mij heb je zojuist volgens mij wel duidelijk gemaakt met je 'stik maar' opmerking.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 00:51:54 #220
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40669292
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Danny, ik denk dat het een goed idee is als je eens gaat slapen . Je maakt je veel te druk over alles.

Misschien is het een idee om achter de schermen een topic te openen met daarin de vraag wat je fout doet of hebt gedaan, en daarin je medeteamleden een kans te geven om hun mening hierover te geven. Deze mensen hebben ook, net als ik, het beste met jou en fok voor. Ik hoop dat je je dat beseft. Het zijn geen machtswellustelingen, en het zijn ook geen verzuurde mensen die jou het leven zuur willen maken. Het zijn gewoon mensen die het beste voor fok willen, en daarom op een constructieve manier kritiek op je leveren. Je zou het je eens aan kunnen trekken
ik doe niet anders. ik zou het zo fijn vinden als voor één keertje ik eens een beslissing zou kunnen nemen zonder daarbij voor vanalles uitgemaakt te worden. maar goed, als ik dat zeg ben ik toch weer de lul die maar niet wil luisteren dus ik doe niet eens moeite meer.
pi_40669302
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef Danny het volgende:

[..]

maar goed, jouw mening over mij heb je zojuist volgens mij wel duidelijk gemaakt met je 'stik maar' opmerking.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:57:23 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40669510
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:51 schreef Danny het volgende:

[..]

ik doe niet anders. ik zou het zo fijn vinden als voor één keertje ik eens een beslissing zou kunnen nemen zonder daarbij voor vanalles uitgemaakt te worden. maar goed, als ik dat zeg ben ik toch weer de lul die maar niet wil luisteren dus ik doe niet eens moeite meer.
Als je denkt dat je voor vanalles uitgemaakt wordt ligt dat naar mijn mening eigenlijk aan jouw gemoedstoestand of aan de manier waarop jij constructieve kritiek interpreteert? Ik weet niet hoe ik aan je duidelijk kan maken dat men het allemaal niet zo slecht bedoelt als jij denkt dat het bedoeld wordt, dus laat maar
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:04:51 #223
136 V.
pi_40669801
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je denkt dat je voor vanalles uitgemaakt wordt ligt dat naar mijn mening eigenlijk aan jouw gemoedstoestand of aan de manier waarop jij constructieve kritiek interpreteert? Ik weet niet hoe ik aan je duidelijk kan maken dat men het allemaal niet zo slecht bedoelt als jij denkt dat het bedoeld wordt, dus laat maar
Dovemansoren, Maanvis.

En nou ga ik echt slapen, met Danny valt niet te praten. Jammer hoor, zo de zaken proberen te verdraaien

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 01:10:56 #224
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40670043
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tenzij je achter de schermen meeleest zie ik niet in hoe jij kunt zien dat er niet bij elke beslissing van mij 'machtsmisbruik', 'geen verstand van zaken' etc wordt geroepen?
Dat er zat mensen zijn die het goed bedoelen weet en waardeer ik echt wel, maar het is het elke dag weer meerdere malen tegen een muur aanrennen en dingen naar je kop geslingerd krijgen waar je zo gek van wordt.
Ik ben de afgelopen vier maanden weer volledig online een uur of 12-18 per dag, zo'n 7 dagen per week, maar dan merk ik wel dat bij elke beslissing die ik neem enorm veel weerstand is. Of dat nu is als ik probeer mods in te laten zien dat sluiten om het sluiten niet wenselijk is of dat je niet voor de user moet bepalen welk topic wel of niet leuk of interessant genoeg is, of het neerzetten van een nieuw beleid, of het aanwakkeren van nieuw devwerk, het bouwen van een nieuwe layout of wat dan ook; op AL-LES komt commentaar en bij alles wat ik doe zijn er mensen die me menen te moeten afbranden. Soms onderhuids, soms recht voor z'n raap, maar in ieder geval bij alles wat ik doe.
En het enige dat dan gezegd wordt is dat ik moet luisteren naar anderen, terwijl ik nou juist graag eens zou zien dat iemand, WIE DAN OOK, eens een keer naar MIJ luistert zonder me af te branden.
Snap je?
  Admin donderdag 10 augustus 2006 @ 01:11:35 #225
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_40670072
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dovemansoren, Maanvis.

En nou ga ik echt slapen, met Danny valt niet te praten. Jammer hoor, zo de zaken proberen te verdraaien

V.
whatever Verbal. je bent niet rationeel bezig imo, maar dat is jouw probleem verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')