Kun je ook begrijpen waarom sommigen hier moeite hebben met de aanstelling van twee nieuwe mods, aangezien de manier waarop de vorige twee zijn weggegaan voor zoveel ophef heeft gezorgd dat we nog 14 mods zijn kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mod graag, al is het nu even kut met peren. Ik lurk hier graag, dus dan is het een kleine moeite om af en toe wat bij te springen als modzijnde, aangezien het 'veel' leeswerk betreft.
Oh en posten doe ik ook wel redelijk, maar dat is tegenwoordig bij mij in elk subforum wat minder.
En dieren zijn mijn ding wel. Bloempjes daarentegen wat minder.
De andere optie is geen F&F forum. Er MOETEN mods zijn en de vorigen zijn gestopt. Dan kun je het de nieuwe mods lastig maken, maar dat zal hooguit het einde van F&F gaan betekenen en daar is imo helemaal niemand bij gebaat. Toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je ook begrijpen waarom sommigen hier moeite hebben met de aanstelling van twee nieuwe mods, aangezien de manier waarop de vorige twee zijn weggegaan voor zoveel ophef heeft gezorgd dat we nog 14 mods zijn kwijtgeraakt?
Of je neemt competente modsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
De andere optie is geen F&F forum. Er MOETEN mods zijn en de vorigen zijn gestopt. Dan kun je het de nieuwe mods lastig maken, maar dat zal hooguit het einde van F&F gaan betekenen en daar is imo helemaal niemand bij gebaat. Toch?
Ik maak het de mods niet lastig, maar ik ben wel kritisch. En ik houd het toch netjes, of niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
De andere optie is geen F&F forum. Er MOETEN mods zijn en de vorigen zijn gestopt. Dan kun je het de nieuwe mods lastig maken, maar dat zal hooguit het einde van F&F gaan betekenen en daar is imo helemaal niemand bij gebaat. Toch?
Ik weet zeker dat types als SHE het einde betekenen van willekeurig welk subforum ze modden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
zekersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik maak het de mods niet lastig, maar ik ben wel kritisch. En ik houd het toch netjes, of niet?
Jup. Je hebt me zelfs nog HGM gemaakt weet je nog korsakovjequote:
sinds wanneer ben jij zo verbitterd ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat types als SHE het einde betekenen van willekeurig welk subforum ze modden.
Daarom had ik liever gehad dat jij en de anderen je kop er een beetje bij hadden gehouden.
Maar goed, Fok! is van jou.
Jammer van het overlijden van F&F, maar iig is de graftak er al, als mod.
V.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup. Je hebt me zelfs nog HGM gemaakt weet je nog korsakovje.
OMFG... jezus Danny... ik heb goddomme een FUCKING constructief topic over je geopend met ALLEEN maar genuanceerd gelul. (dat nu lekker makkelijk ineens weg is)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef Danny het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo verbitterd ?
ik vond je altijd wel best te pruimen, maar zeker vandaag zie ik je alleen maar - excusez le mot - jankzakken...
Ik zou het doodzonde vinden als F&F zou verdwijnen in de vorm waarin het tot nu toe heeft gefunctioneerd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
zekers
Mijn reactie was eigenlijk een kruising van een reactie op jouw post en nadere uitleg naar een aantal anderen...
nou, niet altijd nee. en sorry als ik door 10.000 topics vanavond de jouwe heb gemist hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
OMFG... jezus Danny... ik heb goddomme een FUCKING constructief topic over je geopend met ALLEEN maar genuanceerd gelul.
Het is maar wat je wilt zien.
En lieg niet, je vond me niet altijd 'best te pruimen'.
Ach, stik ook maar.
V.
Weer een doodsverwensing hé.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
OMFG... jezus Danny... ik heb goddomme een FUCKING constructief topic over je geopend met ALLEEN maar genuanceerd gelul.
Het is maar wat je wilt zien.
En lieg niet, je vond me niet altijd 'best te pruimen'.
Ach, stik ook maar.
V.
quote:Modinvasion
Mijn nederige excuses SHE en Ijsmeis, ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben met F&F en veel succes!
Als je toch maar een beetje kritiek op je dak krijgt meteen danny en LD er bij roepen .
Maar oke, ik kanker wel weer verder in FB
Och, je hebt er zelf ruim in gepost.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, niet altijd nee. en sorry als ik door 10.000 topics vanavond de jouwe heb gemist hoor.
nooit gedacht dat jij of all people je zo enorm druk zou maken om niks.
ik negeer niets actief Verbal.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, je hebt er zelf ruim in gepost.
En nou ineens is er niks meer aan de hand.
Kijk nou maar gewoon bij de gewiste topics, want hij was zo onopvallend dat hij nu weg is.
[edit]
Hee hij staat er weer.
Kan je zelf nog even teruglezen hoe verzuurd die bittere klootzak van een Verbal wel niet is in posts die je blijkbaar actief hebt genegeerd.
V.
ik doe niet anders. ik zou het zo fijn vinden als voor één keertje ik eens een beslissing zou kunnen nemen zonder daarbij voor vanalles uitgemaakt te worden. maar goed, als ik dat zeg ben ik toch weer de lul die maar niet wil luisteren dus ik doe niet eens moeite meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Danny, ik denk dat het een goed idee is als je eens gaat slapen. Je maakt je veel te druk over alles.
Misschien is het een idee om achter de schermen een topic te openen met daarin de vraag wat je fout doet of hebt gedaan, en daarin je medeteamleden een kans te geven om hun mening hierover te geven. Deze mensen hebben ook, net als ik, het beste met jou en fok voor. Ik hoop dat je je dat beseft. Het zijn geen machtswellustelingen, en het zijn ook geen verzuurde mensen die jou het leven zuur willen maken. Het zijn gewoon mensen die het beste voor fok willen, en daarom op een constructieve manier kritiek op je leveren. Je zou het je eens aan kunnen trekken
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef Danny het volgende:
[..]
maar goed, jouw mening over mij heb je zojuist volgens mij wel duidelijk gemaakt met je 'stik maar' opmerking.
Als je denkt dat je voor vanalles uitgemaakt wordt ligt dat naar mijn mening eigenlijk aan jouw gemoedstoestand of aan de manier waarop jij constructieve kritiek interpreteert? Ik weet niet hoe ik aan je duidelijk kan maken dat men het allemaal niet zo slecht bedoelt als jij denkt dat het bedoeld wordt, dus laat maarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ik doe niet anders. ik zou het zo fijn vinden als voor één keertje ik eens een beslissing zou kunnen nemen zonder daarbij voor vanalles uitgemaakt te worden. maar goed, als ik dat zeg ben ik toch weer de lul die maar niet wil luisteren dus ik doe niet eens moeite meer.
Dovemansoren, Maanvis.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je denkt dat je voor vanalles uitgemaakt wordt ligt dat naar mijn mening eigenlijk aan jouw gemoedstoestand of aan de manier waarop jij constructieve kritiek interpreteert? Ik weet niet hoe ik aan je duidelijk kan maken dat men het allemaal niet zo slecht bedoelt als jij denkt dat het bedoeld wordt, dus laat maar![]()
tenzij je achter de schermen meeleest zie ik niet in hoe jij kunt zien dat er niet bij elke beslissing van mij 'machtsmisbruik', 'geen verstand van zaken' etc wordt geroepen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je denkt dat je voor vanalles uitgemaakt wordt ligt dat naar mijn mening eigenlijk aan jouw gemoedstoestand of aan de manier waarop jij constructieve kritiek interpreteert? Ik weet niet hoe ik aan je duidelijk kan maken dat men het allemaal niet zo slecht bedoelt als jij denkt dat het bedoeld wordt, dus laat maar
whatever Verbal. je bent niet rationeel bezig imo, maar dat is jouw probleem verder.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dovemansoren, Maanvis.
En nou ga ik echt slapen, met Danny valt niet te praten. Jammer hoor, zo de zaken proberen te verdraaien
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |